Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Chris B 02-03-2023

Goede correcte en zakelijke service. Prettige dienstverlening door vriendelijke medewerker

Johan Schoor 02-03-2023

Betreft aankoop xxxxxxx
Verkopers lieten ons rustig rondkijken en vroegen daarna pas of zij ons met advies konden helpen wat wij als prettig ervaarden. Advies was duidelijk en neutraal zonder een bepaald merk aan te raden maar wel gebaseerd op onze wensen en budget. Ook de levering liep vlot en netjes. Oude wasmachine en droger naar beneden gebracht en de nieuwe combinatie op zijn plaats gezet en aangesloten. Kortom een tevreden klant.

Neijsen 02-03-2023

Goede site en scherpe prijzen, voor vragen zijn ze goed bereikbaar en men houdt zich aan de afspraken

Ivo Geel 02-03-2023

De informatie over het product was zeer duidelijk. Via de telefoon nog extra informatie kunnen verkrijgen wat heel prettig was. Het product is snel geleverd door een goede bezorgservice!

Rico 02-03-2023

Alles perfect geregeld. Van aankoop tot plaatsing. Alle vragen die ik had snel en duidelijk beantwoord. Goede en overzichtelijke website

Martin 02-03-2023

Beste prijs, snel geleverd maar ook supersnel geplaatst. Voor mij nog belangrijker ook netjes en af!!!!

jan 02-03-2023

25-2 2023 vaatwasser miele gekocht, 27-2-2023 geleverd was bij bcc 50,00 euro goedkoper maar toch gekozen voor bemmel en kroon waar ik en mijn zoon meerdere aankopen gedaan hebben, want de service is prima ,bemmel en kroon ga zo door prima club

Gerard 02-03-2023

We liepen toevallig de winkel in Cruquius binnen en waren op zoek naar een gecombineerde droger en wasmachine en we kwamen erop uit dat een wasmachine toch beter is.
In de winkel zijn we prima geholpen en de verkoper met zeer ervaring.
Net is de wasmachine gebracht en aangesloten en was het ons niet duidelijk hoe we hem op konden starten, dus de winkel even gebeld en ook deze verkoper heeft ons uitmuntend telefonisch op weg geholpen.
Dus wij zijn zeer tevreden.

Leo 02-03-2023

Vandaag onze nieuwe vrieskast van Liebherr gekregen. Door 2 zeer leuke en fijne bezorgers is deze binnengebracht en naar de keukengebracht. En echt geleverd rondom het afgesproken tijdsrip. Echt heel fijn Bemmel en Kroon

Pth. van der Heijden 01-03-2023

Prima Winkel met duidelijke product omschrijvingen, nette snelle levering en goede prijzen.

H. Nagtegaal 01-03-2023

Goede behandeling en fijne service. Mochten het product er gratis opslaan tot we het kwijt konden.

niki 01-03-2023

wat een goede service - ik had een verkeerd vuur besteld en zonder probleem werd dit terug genomen ( de doos was wel niet geopend )
ook snelle respons op mails en vriendelijke antwoorden
top service

Denise Vonk 01-03-2023

Extra service is een volkomen grap! Neer zetten en aansluiten! Betaal je 24,95 voor maar de bezorgers doe het niet. Zo ook geen communicatie naar de bezorgers dat de oude koelkast mee gaat! Waardeloos!

M.H. 01-03-2023

Prima prijs van de combimagnetron en goede afwikkeling wat betreft afspraken en levering.

Ton Kersten 01-03-2023

Goedkoopste prijs, supersnelle levering de volgende dag, levering is perfect te volgen, dus je weet wanneer ze komen bezorgen binnen een tijdvak van een kwartier! Snel werkend geplaatst, oude meegenomen inclusief alle materialen. Beter kan niet!

Henry 01-03-2023

Bij Bemmel & Kroon heb ik een koelvriescombinatie van Liebherr aangeschaft voor een scherpe actieprijs. Een andere aanbieder uit Tilburg had deze zelfs voor een lagere prijs aangeboden. Alleen werd die prijs in hun webwinkel door hen verhoogd, echt nét nadat ik contact over die koelvriescombinatie had gehad met die webwinkel in Tilburg. Het contact met Bemmel en Kroon verliep ook veel prettiger. Het verschil van €65 was sowieso niet genoeg om voor die andere aanbieder te kiezen waar ik al geen vertrouwen in had.
Betreft de levering; de scherpe prijs heeft een keerzijde. De bezorging werd uitgevoerd door Dynalogic. De klachten over de bezorging door Dynalogic waren mij wel bekend. Dynalogic levert op grote schaal voor meerdere aanbieders en dan zijn er altijd wel klachten dacht ik. Daarom nam ik de gok en heb ik de bestelling na goed contact met de klantenservice geplaatst bij Bemmel en Kroon. De dag van de bestelling kreeg ik een afspraakbevestiging met het bekende nogal ruime tijdvak van tussen 8:00u en 22:00u. De koelvriescombinatie werd die dag geleverd om 17:20u. De levering door Dynalogic was best chaotisch en de doos kwam behoorlijk beschadigd uit de bestelwagen. De bezorgers waren vriendelijk, alleen staan ze zichtbaar onder grote tijdsdruk om volgens mij een aanzienlijke hoeveelheid leveringen op 1 dag te kunnen doen. Vluchtig werd de koelkast buiten binnen een paar tellen uitgepakt en snel in de keuken op de begane grond gezet. Zo gepiept dus en kort daarna werd mij gevraagd te tekenen voor ontvangst. Op mijn verzoek inspecteerden wij de kast op schade. Gehaast gingen zij daarna weg voor nog wat leveringen. Zelf heb ik de kast nog verder op zijn plek gezet en afgesteld met de stelpoten. De stekker stak ik er later zelf in nadat deze had het aantal voorgeschreven uren had stilgestaan. Voor de “extra service” betaal je €24,95, wat bij een koelvriescombinatie niets technisch en niet spannend is. Betreft de aftersales; met de klantenservice van Bemmel en Kroon heb ik positieve ervaringen en mijn klacht over de levering door Dynalogic hebben zij naar tevredenheid afgehandeld.

Amerikaan 01-03-2023

Vrijdag veel stress want de koelkast ging kapot. Zaterdag op jacht naar een koelkast, kwamen wij bij Bemmel en Kroon terecht. We hadden vernomen dat zij een grote voorraad hebben en inderdaad zij hadden de koelkast die wij graag wilden. Helaas kon de koelkast ivm met de grote niet op zondag worden bezorgd en werd deze geleverd op maandag. Supersnel! Netjes geleverd zonder schade door de bezorgdienst, waarbij wij goed via internet precies konden volgen hoe laat de koelkast zou worden geleverd. Dus heel tevreden.

Sanderink 01-03-2023

Goedkoper dan alle andere webschops, snelle levering. Wasmachine geplaatst op de zolder door transport maatschappij en oude weer meegenomen. Op de website van de transportmaatschappij (dynalogic) is de bestelling en dus de aflevertijdstip te volgen.

Margrita 01-03-2023

Goede informatie vooraf en de gemaakte afspraak werd nagekomen door constante uitwisseling van gegevens van de bezorger .Ik ben zeer tevreden .

Guusje 28-02-2023

Vrijdag koelkast besteld, voor ECHT de laagste prijs, vandaag in huis. Supersnelle verzending, snel telefonisch/email contact!!
Verzending was online te volgen, bezorgtijd klopte precies. Dank aan de bezorgers.
Ik hoop dat wanneer ik stukken krijg aan de koelkast, de service net zo snel verloopt.
Ik beveel Bemmel en Kroon zeker aan!!

Loek 28-02-2023

Top geregeld en snel geleverd een super mooi product
Na mailtje van jullie laagste prijs zeer snelle reactie na mijn goedkeuring van de offerte binnen 2 dagen de atag grillplaat in huis .
De plaat is zeer degelijk en werkt perfect is in mijn ogen een super koop geweest .
Daar gaan we nog jaren plezier aan beleven.
Groet Loek

Th. R. van Geldorp 28-02-2023

Goede en duidelijke keuzemogelijkheid op verzorgde website!
Zeer voordelig geprijd ivm catalogusprijs en vergelijking met andere aanbieders.
Goede communicatie over levering, dag en tijdstip.
Met zorg op gepland tijdstip afgeleverd in onbeschadigde verpakking.
Betreft ordernr. BKI1169230

Willem 28-02-2023

eerdere goede ervaring in deze winkel;groot assortiment en beslist de juiste keuze; we hadden een wasmachine nodig en toch nog (eigenwijs) elders gekeken, maar toch weer terug bij BemmelenKroon; gewoon beter in alles

Wmt weidema 28-02-2023

Zeer tevreden over de handelingen en de bezorging !
En de uitleg van het apparaat
Waardoor je keuze makkelijk word

Marco van Egmond 27-02-2023

Een prima online shop, 's'ochtends een vaatwasser besteld voor de voordeligste prijs, en de andere dag werd hij al geleverd, de bezorgers namen het oude apparaat ook nog mee, top.