Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Loes & Marco 19-04-2023

Bemmel en Kroon vinden wij een nette zaak, online uiteraard. Onze online bestelde inbouw oven is netjes de volgende dag bezorgd en dat door twee zeer vriendelijke, correcte en beleefde bezorgers. Wij zijn tevreden en wij kunnen Bemmel en Kroon aanbevelen als het gaat om online aankopen van witgoed en keuken apparatuur.

Sandra 19-04-2023

Duidelijke en snelle communicatie door Bemmel. Levering en plaatsing (door derde via Bemmel) ging zoals gepland. Communicatie liep via e-mail.

Janice 19-04-2023

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn koelkast. Scherp geprijsd dankzij een kortingsactie bovenop de gegarandeerde laagste prijs. Telefonisch contact gehad over de leverdatum waarna de bestelling prima is verlopen!

Bemmel en Kroon, Cruquius 19-04-2023

Tijdens bezoek aan de winkel vlot en vriendelijk geholpen. Voorspelde aflevertijd is punctueel nagekomen en de aflevering en de aansluiting verliep vakkundig en vriendelijk.

Sandra 18-04-2023

Vriendelijke te woord gestaan.
Super scherpe prijs en uiteraard snelle levering.
Wordt met je mee gedacht over wat wel of niet mogelijk.
Al met al zeer tevreden.
Levering netjes geregeld. Krijg ruim van te voren te horen hoe laat ze komen.

Zeker aanrader en zal als ik weer wat nodig heb, zeker terug keren als klant.

Wil. Mooyman 18-04-2023

Heel goede prijs ook i.vm.paaskorting
Telefonisch besteld ging ook heel goed.
Op tijd geleverd. Door keurige bezorgers.
Die keurig spraken en super beleefd waren.
Netjes op zolder geplaatst zoals afgesproken. Dus Top

Marion 18-04-2023

Zeer interessante prijzen, veel keuze, snelle reactie van de klantendienst, perfecte opvolging van een zeer nauwkeurige levering. Kan bijna niet beter maar omdat perfectie niet bestaat, toch maar 9 op 10 ;-)

Nik 18-04-2023

I have paid for the installation of the device, but the employee of the company did not carry the necessary tools and equipment and did not do much work, and my device is still left unused.

Joepie777 18-04-2023

Vriendelijk, duidelijke uitleg.
Keuze uit verschillende inbouw afwasmachines.
Levering uit voorraad.

RGB 18-04-2023

Makkelijk vindbaar, groot assortiment , goedkoop, Snelle levertijd, keurig op tijd geleverd !!

Bea 18-04-2023

Ik was een maand geleden opzoek naar een nieuwe koelkast. Na verschillende winkels te hebben bezocht, uitgekomen bij Bemmel & Kroon. Hier ben ik heel goed en deskundig geholpen door (*).
Ik werd persoonlijk aangesproken, had genoeg ruimte om te twijfelen, mijn eigen menig te geven en het juiste advies te krijgen zonder dat ik daar expliciet om te vragen.
Uiteindelijk met een offerte de deur uitgelopen en de desbetreffende koelkast (na nog één keer nameten in mijn keuken) 's avonds online besteld. De volgende dag werd de koelkast al geleverd.

Henk 18-04-2023

Erg vriendelijk en hard werkende jongen. Met voorzichtigheid de machine boven gebracht en aangesloten. Een duidelijke uitleg vwb de werking.
Ik heb ze € 30 tip gegeven.

Michael 17-04-2023

Na de betaling wordt je vakkundig op de hoogte gebracht over je bestelling. De datum en tijd van aflevering wordt perfect weergegeven via Track trace. Bezorgers kwamen exact de afgesproken tijd leveren en waren zeer klantvriendelijk. Wasmachine werd naar zolder gebracht en de oude weer meegenomen. De wasmachine werd uitgepakt en de verpakking keurig weer meegenomen. Hier kan menig bedrijf wat van leren.

Patricia de Jong 17-04-2023

Erg vriendelijk geholpen door een medewerker in de winkel. En supertevreden met de levering!! Heel snel, en de jongens van Dynalogic hebben mijn apparaten 2 trappen omhoog gesjouwd. Heel aardig en heel blij met mijn koelkast, vriezer en inductiefornuis! Goede service, fijne winkel.

Mvdsteen 17-04-2023

Veiligkopen had een mooie combideal van wasmachine en droger. Zo kon ik mooi zien of ze beide wel goed bij elkaar pasten.
Ik kon met creditcard betalen.
Tevens waren ze snel met de levering. Dynalogic liet me 1 dag vtv weten dat ze de volgende dag tussen 8-22 zouden komen. Dat was even schrikken. Gelukkig die dag van levering s morgens kreeg ik een betere tijdsindicatie, in een periode van 3 uur. De bezorgers hebben netjes de machines op de gewenste plek neergezet.

Wilco Slijkhuis 16-04-2023

Ook ons 2de aankoop is uitstekend verlopen, snelle levering en zoals afgesproken netjes op tijd.
Bedankt

Thijs 16-04-2023

Snelle en goede levering van een geweldig apparaat. Helemaal Top. Zijn er heel blij mee

HvM 16-04-2023

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat de keuken in mijn oude huis daar gekocht is. Alles werd toen prima geregeld en geplaatst. Dan heb je vertrouwen in een bedrijf. Nu goede actieprijs voor deze vaatwasser en stipte bezorging op zondag.

Fam. Noppe 16-04-2023

De mooi overzichtelijke site met correct scherp geprijsde artikelen hebben me overhaalt hier mijn bestelling te plaatsen.
De betaalprocedure, opvolging van levering is een meer dan 5* waard!
het gevoel dat ik heb: de klant staat centraal.

Harm 16-04-2023

Voor het eerst bij Bemmel en Kroon besteld en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Ik heb de Siemens combi magnetron/oven CM978GQB1 besteld.
Vriendelijk en service gericht contact gehad, goede prijzen en komen hun afspraak na.
Maak je tegenwoordig toch niet meer zo vaak mee .

Rudie 16-04-2023

Aankoop wasmachine en droger. Keurig afgehandeld en afgeleverd. Niets op aan te merken

Astrid 16-04-2023

Perfecte levering. We moeten iets langer wachten op de installatie maar dat snappen we helemaal met de krapte op de arbeidsmarkt

Jlamboo 15-04-2023

Na research goed geholpen door Bemmel & Kroon om uiteindelijk de keuze voor de vaatwasser te maken. Installatie goed en netjes. Heel tevreden.

BOKS 15-04-2023

Ordernummer BKi1150018 Eén combi magnetron ter vervanging van de kapotte inbouw magnetron ,de levering duurde even maar is keurig bezorgd op zaterdag en precies op de afgesproken tijd wat erg fijn is bezorgers waren erg vriendelijk en brachten de combi mag tot in de keuken .
Kort om helemaal top qua service

Astrid 15-04-2023

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijzen van de producten.
Mogelijkheid tot plaatsen en aansluiten van de apparatuur. Bij meerdere producten, betaal je maar 1x voor deze service.