Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John 26-04-2023

Heb al regelmatig apparatuur besteld en ooit een nieuwe keuken.
Prettige service ook als je belt word je netjes te woord gestaan.
Gisteren besteld en vanochtend al geplaatst.
De wasmachine onder ordenummer ****** moest bij mijn moeder van bijna 80 geplaatst worden.
Er moest onverwachts nog iets extra‘s gebeuren wat de bezorgers volgens mijn moeder netjes regelden.
Dus mooie service.

Irene uit Rijswijk 26-04-2023

Nadat onze vaatwasser het begaf moesten we wel een nieuwe hebben. Gelukkig is Bemmel en Kroon Zondag's open en zijn we direct op pad gegaan. Vriendelijk geholen en geadviseerd over de mogelijkheden. Direct na twee dagen afgeleverd. Top

Pieter 26-04-2023

Super accuraat bedrijf, half 7 s’’avonds kookplaat besteld, volgende dag geleverd door Dynalogic, om 09.55!, ook een top-koerier.
2 bedrijven die afspraken nakomen

J. van der Vorst 26-04-2023

Ordernr. BKI1184431 v 21.04.2023, no Frost diepvrieskast is gister aangekomen. Perfecte communicatie met verkoper van Bemmel en Kroon, duidelijke afspraken en zeker de extra wens (deur van rechts naar links aanslag uitgevoerd. De heren die de kast brachten netjes opgebeld wanneer ze er zijn. Keurig op tijd. Keurig gewerkt, oude kast meegenomen en niet een stukje verpakking achtergelaten. De Firma Bemmel en Kroon werd ons door medebewoners geadviseerd en ik ben dolblij met hun advies. Het tweede apparaat, vaatwasser, was vorige maand al bezorgd. Wij zijn dolblij met de firma, eerlijk en rechtuit. Wij vergeten deze firma nooit en zal deze firma altijd aanbevelen als mensen wat nodig hebben.

Peter 25-04-2023

De beste prijs, vlot geleverd (binnen een dag) en ook nog perfecte communicatie omtrent de levering. Kortom het volledige pakketje compleet en top geregeld

Gea 25-04-2023

Winkel bood een goede prijs en als extra een schoonmaaksetje voor onze koffiemachine. Snelle bezorging en duidelijk in welk tijdsvak het apparaat geleverd wordt. Het apparaat wordt duidelijk omschreven op de website.

Henk Keijers 25-04-2023

Wij hebben voor deze shop gekozen vooral voor de gunstige prijzen.De communicatie is goed verlopen.Er is op tijd bezorgd en het is netjes afgeleverd. Dus wij zijn heel tevreden

Ringo Broekhuijzen 25-04-2023

Mooie ruim opgezette winkel in de Cruquius met zeer vriendelijke en kundige vakmensen. De betreffende verkoper die ons heeft geholpen was zeer kundig en gaf duidelijke informatie. Een echte aanrader wat ons betreft!

Tom Richmond 25-04-2023

Na een uitgebreide onbevredigende zoektocht naar een geschikte koelvries combinatie en vaatwasser bij verschillende winkels en online, besloten we op 2e paasdag naar Bemmel & Kroon te gaan. We waren aangenaam verrast door het treffende advies dat de verkoper ons gaf en de ruime keuze aan beschikbare modellen.

Met de hulp van de verkoper vonden we snel onze ideale apparatuur en plaatsten we onze bestelling. .... en ..... zorgden voor de aflevering en deden dat op een zeer prettige manier.

Vanwege de retourzending van een side-by-side én grote vriezer, kon niet alles in één keer worden afgehandeld. Maar dit was geen enkel probleem, want de vriezer werd vandaag opgehaald door ..........

We willen Bemmel & Kroon graag bedanken voor de uitstekende service en in het bijzonder ..... voor hun geweldige hulp.

We bevelen B&K zeker aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige huishoudelijke apparatuur en een uitstekende klantenservice.

Mvg, Tom RIchmond.

Minka 25-04-2023

Onwijs snelle service, vriendelijk, mega snelle bezorging met exacte tijdindicatie.. ontzettend tevreden!!

Geert H. 24-04-2023

Ik heb net m'n keuken vernieuwd en de apparatuur daarvoor bij Bemmel & Kroon besteld.
Alles werd perfect op tijd geleverd en over één apparaat, dat niet direct bezorgd kon worden heb ik uiterst aangenaam contact gehad met vertegenwoordigers van B&K en de levering vond alsnog zo snel mogelijk plaats.
Een ongeluk komt nooit alleen dus toen mijn wasmachine het daarop begaf, meteen contact opgenomen met B&K en binnen no time sjouwden de heren van Dynalogic het loodzware ding naar de zolder. Uiteraard met meename van het defecte barrel.
Chapeau!

bert 24-04-2023

Bemmel en Kroon was opvallend bij levering Diepvries. Niet duur in vergelijk met anderen. Levering had vertraging doordat fabriek onvoldoende in voorraad had. Telefonisch contact hierover was erg prettig. Ze informeerden goed. Goede en juiste afhandeling. Goed tevreden.

Marga 24-04-2023

Normaal ga ik naar de winkel om iets te kopen, maar gisteren dit keer per telefoon.
Ik werd heel plezierig te woord gestaan en werd meegedacht over de aankoopkeuzes.
Bemmel&Kroon heeft mijn bestelling direct behandeld. Aankoopbon per mail verstuurd, met een betaal link en kon direct betalen.
Vlak daarvoor had ik al bericht van het vervoersbedrijf Dynalogic dat de zending was aangemeld.
Vandaag bezorgd en werd goed op de hoogte gehouden voor het bezorgtijdstip. Echt klasse!

Lilian 24-04-2023

Wij hebben een wasmachine besteld. Bestelling ging makkelijk en snel. Ook de prijs van de wasmachine was aantrekkelijk. We hebben gekozen voor de extra service om de wasmachine ook te laten installeren. Helaas ging dit niet helemaal goed. De heren die de wasmachine kwamen brengen, hadden hier niet veel zin in. Ze wilden de wasmachine in de deuropening laten staan en weer weggaan. Na wat aandringen hebben ze de wasmachine toch op de juiste plaats gezet (begaande vloer). En na veel gemopper ook de wasmachine aangesloten.

Raymond Olderaan 24-04-2023

Erg duidelijke website, alles staat erop. Betaalopties zijn simpel veilig en erg eenvoudig. Verder de communicatie is perfect van order bevestiging tot aan de logistiek. In de ochtend en live aflever tijd. Installatie van chauffeur goed en vriendelijke mensen. Echt een aanrader, zeer tevreden

Anita Vosters 24-04-2023

Hele fijne shop. Heel duidelijk allemaal. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Levering de volgende dag. Alles top.

Robert 24-04-2023

Vandaag is onze LG Amerikaanse koelkast geleverd. Prima service. Eerste levering was uitgesteld omdat bij kontrole van Veiligkopen.nu gebleken was dat de koelkast bij aankomst schade had. Ze hebben gelijk een nieuwe besteld en na binnenkomst direkt kunnen leveren. Dynalogic was transportbedrijf. Koelkast netjes afgeleverd, gecontroleerd op schade en verpakking en oude LG meegenomen. Prijs scheelde aanzienlijk met andere grote leveranciers.

Karine Maes 24-04-2023

wij zijn heel tevreden over onze aankoop van Bosch diepvriezer. De beste prijs, goede en snelle levering. Een aanrader

Snelle levering voor beste prijs 24-04-2023

Heb hier al m’n keukenapparaten gekocht wordt altijd snel geleverd krijg zelfs korting bij afhalen . Duidelijke site waar de juiste apparatuur goed uit te filteren is

Vincent 23-04-2023

Wasmachine stuk dus dan wil je snel een nieuwe. In de avond besteld. Volgende dag al binnen en gelijk wassen. Goede service. Niets op aan te merken.

Jos & Monique 23-04-2023

Zeer vertrouwd gevoel, goede communicatie en snelle levering, scherpe prijs.

Karin 23-04-2023

Prima internetshop, groot scala artikelen met duidelijke omschrijving. Ruime keuze in bezorgmomenten, goed op de hoogte gehouden van levertijdstip, netjes binnengebracht.

Ali 22-04-2023

Betrouwbaar en erg goed prijzen vergelijken met andere verkopers. Snelle en vlotte levering. Erg vriendelijk vragen worden meteen beantwoord doe regelmatig inkopen bij jullie.

Sandra 22-04-2023

Zeer onhandig dat de prijs van sommige producten niet op de site staat en dat je daar eerst over moet bellen of mailen.

Roeland 22-04-2023

Excellente service weer. Prima site waarbij je goed kan filteren zodat je de benodigdheden snel kan vinden. Levering super snel en goed te volgen via track and trace.