Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Pim 03-05-2023

Wat een fijn bedrijf om bij te bestellen. Maandagavond laat een wasmachine besteld, dinsdag al keurig op tijd binnen. We waren vergeten de aansluitservice aan te vinken tijdens het bestellen, maar hier werd totaal niet moeilijk over gedaan (en zelfs gratis toegevoegd). Kortom, een enorm fijne service en voor herhaling vatbaar!

(Order: ******)

Hoogervorst 03-05-2023

Witgoed bestel ik vrijwel altijd bij Bemmel en Kroon. Nooit problemen mee gehad. Nu ook weer top. Vaatwasser (met mooie korting) werd vakkundig ingebouwd. De monteur was op tijd en nam de tijd om naast de vaatwasser de slangen en de aansluiting te vervangen tegen een kleine meerprijs. Nu is alles als nieuw en als er wat gaat lekken, valt alles onder de garantie.

Ron Kramer 03-05-2023

De verkoper nam de moeite om de verschillende apparaten naast elkaar te houden en de verschillen uit te leggen. Wat zijn de voordelen en wat de nadelen of consequenties. Levertijden werden goed aangegeven en ook gerealiseerd. Tenslotte, en dat is ook niet onbelangrijk werd er naast de laagste prijs garantie ook nog een leuke extra korting gegeven. De spullen zijn prima thuis bezorgd.

Hermsen 02-05-2023

Gebruiksvriendelijke site, ruime keus met prima tekst en uitleg, snelle juiste levering!

Ton Smulders 02-05-2023

De Oranjekorting was aantrekkelijk. Bovendien de belofte: vandaag besteld, morgen bezorgd. Zo is het ook gegaan. Prima geregeld.

Anneke 02-05-2023

Wonend in Brabant had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar ze hadden een mooie prijs en goede reviews. Site is prima, snelle bezorging met heel aardige en nette bezorgers. Ik ben zeer tevreden!

Angeline 02-05-2023

Goede service, snel opgeleverd en netjes op tijd. De bezorgers hebben hun werk goed gedaan en netjes naar boven gebracht in mijn appartement.

Ik ben heel dankbaar.

Marjan 02-05-2023

In eerste instantie vriendelijk en snelle bezorging maar bezorger mocht de oude magnetron niet op zijn plek zetten en de oude meenemen. Hij zag dat ik het zelf niet kon en heeft me geholpen door het toch te doen bij uitzondering. Raar want ik kijk altijd of deze service erbij zit.
kwiebusje 02-05-2023

ik bedoel dat hij de nieuwe niet op zijn plek mocht zette, had maar 2 minuten de tijd anders zou hij op zijn donder krijgen

Ellen B 02-05-2023

Bestelling ging vlot, mét oranjekorting en een cashback van de fabrikant. Wat wil je nog meer. Fijn dat daar ook op gewezen werd op de website. De bezorging ging vlot en vlekkeloos. Prima allemaal dus. Een aanrader.

Jeroen 02-05-2023

Goede en snelle service tegen een goede prijs. De koningsdag-korting gaf de doorslag. Goedkoopste boven Bol.com en Coolblue.

Van Vliet 01-05-2023

Goed uitleg correcte hulp zeer behulpzame medewerker, zeer meedenkend
En een zeer snelle nette service, bezorgdiensten

Knijnenburg 01-05-2023

koop hier altijd mijn electric artikelen wordt netjes geholpen en de prijs is goed

Theo 01-05-2023

Heb een warmtepompdroger gekocht. Bij aflevering werd de oude niet meegenomen. Één telefoontje was genoeg om het op te lossen. Met netjes sorry door leverancier en vervoerder. Prima service

Arjen 01-05-2023

Ik bestel regelmatig bij BEMMEL & KROON. Prima prijzen, goede service en een uitgebreid assortiment.

Joyce 01-05-2023

Netjes op tijd geleverd. Goede service.
Blij met de nieuwe vaatwasser en koelkast

Bastijn 01-05-2023

Goed advies ontvangen van de verkoper voor de vervanging van de vaatwasser tegen een zeer scherpe prijs. Snelle levering (binnen een dag) en zelfs levering op zondag.

F. van Galen 01-05-2023

Aangeraden door een kennis. Prachtige winkel, goed advies en uitleg gekregen. Snelle service en goede aflevering thuis. Je krijgt van te voren bericht wanneer de levering is.De oude koelkast is meegenomen. Erg tevreden.

PeterV 01-05-2023

Al 25 jaar tevreden klant bij Bemmel & Kroon met een goede service!
Concurrerende prijzen voor keukens en keukenapparatuur.
De Bemmel en Kroon keuken krijgt bij ons een 2e leven, dus om de zoveel tijd is er weer een apparaat aan vervanging toe.
Zo hebben we al een oven, vaatwasser en nu de inductiekookplaat vervangen. Binnenkort is de koelkast aan de beurt.
De volgende keuken wordt weer bij Bemmel & Kroon gekocht!

Maikel van der linden 30-04-2023

Zaterdag besteld en op zondag geleverd en geplaatst super service dus ik zou jullie zeker aan bevelen

Ronald B 30-04-2023

Door een eigen fout 2 keer 1 wasmachine gekocht, daar kwam ik pas later achter.
Na sluiting tijd gebeld met hun en zelfs toen heel netjes geholpen en is het opgelost. Ook had ik mijn telefoon nummer niet goed gezet, en dat was de vriendelijke man ook opgevallen en meteen veranderd. Ik kan niet ander zeggen een giga super hulp en service.

De lange 29-04-2023

Ik heb bij Bemmel en Kroon een inductiekookplaat gekocht die niet op voorraad was. Meteen bericht gekregen met verwachte leverdatum en dit klopte precies. Zeer tevreden over mijn bestelling.

R van der Plas 29-04-2023

In de winkel op de rijndijke in Zoeterwoude zeer professioneel geholpen en daarom aanschaf warmtepomp droger en bezorgd zoals afgesproken door zeer kundege bezorgers ,we zijn zeer tevreden, kunnen menig winkel een voorbeeld aan nemen,R van der Plas katwijk aan Zee

Rob van der Lee 29-04-2023

Bestellen ging makelijk en ze hebben absoluut de laagste prijs. Ik zou mijn volgende aankoop zo weer doen bij Bemmel & Kroon.

Schone vaat 29-04-2023

Sinds mijn bezoek aan de site van Bemmel & Kroon, is mijn vaat werkelijk superschoon. Want zoveel gemak, snelheid en voordelige prijs maken dat ik iedereen adviseer; kopen op internet kan bij iedereen maar Bemmel & Kroon biedt echt wel iets meer.

René 28-04-2023

Na het bestellen heel snel een bericht terug dat de bestelling de volgende dag geleverd kon worden. Chauffeur heeft netjes het zware pakket in huis geplaatst. Vanwege de goed service de vorige keer ( niet werkend kookplaat geleverd, na belletje de volgende dag een ander in huis ), besloten weer gebruik te maken van Bemmel en Kroon, nog los van de gunstige prijs.