Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Dick Ypeij 07-05-2023

Blij met de aanschaf van een vaatwasser. Prettig en goed advies van de verkoper. Bezorginv binnen twee dagen en goed getimed met diverse berichten.
Bemmel en Kroon in Leidschenveen. Aanrader tov online verkoop.

Kamla 07-05-2023

Is mijn tweede keer dan iets aanschaf redelijke prijs , ben blij met me vriezer op tijd bezorgd en vriendelijke bezorgen

Edwin 07-05-2023

Goede prijs, keuze wanneer te leveren.
Duidelijke communicatie over de bezorging

Dana 07-05-2023

Vriezer is top. Genoeg ruimte, makkelijk te bedienen en snel op temperatuur. Duidelijke handleiding en erg stil. Enige nadeel was dat de bezorgers niet erg vriendelijk waren en haast leken te hebben. Maar de vriezer is zeker een aanrader!

Richard 07-05-2023

Zeer snelle levering. Goedkoper dan de grote winkel ketens. Perfecte bezorging ! Kortom uitermate tevreden. BKI1186341 Is het order nummer

Fam Robijn 07-05-2023

Snelle afhandeling van bestelling. Bestelling op de bevestigde tijd afgeleverd en 's morgen een bericht in de mail tussen welke uren er zou geleverd worden en ook dat klopte perfect. Top service zowel in bestelling als levering. Ik kan dit zeker aanbevelen. Bemmel en Kroon is top ook voor België . Volgende keer weten we jullie weer te vinden.

Pothoven 06-05-2023

De website heeft een duidelijke productomschrijving, scherp geprijsd en de levering verliep helemaal naar wens. Vriendelijk personeel en fijne service!
Wij zijn een terugkerende klant.

Mito rijder 06-05-2023

De bestelling via Bemmek & Kroon met ordernr: BKI1186646 was rond uit TOP! Zeer gebruiks vriendelijke site,super te woord gestaan via helpdesk ivm vraag over zaterdag levering. De levering was correct qua mail , tijd en de bezorgers waren erg vriendelijk.
Mijn volgende aankoop wat witgoed betreft, plaats ik zeker bij Bemmel & Kroon heb er oprecht een goed gevoel bij.👌

Paul Laerackers 06-05-2023

Fijne vlotte manier om een wasmachine te kopen snelle service. goede gratis bezorging en scherpe prijs

John 06-05-2023

Wat een heerlijk bedrijf donderdag een inductie kookplaat online besteld. voor de levering mag je zelf de dag van bezorging kiezen.netjes bezorgd keurig verpakt daar kunnen een hoop bedrijven wat van leren👍👍👍

ZL 06-05-2023

Alweer de 4de aankoop van mijn witgoed bij Bemmel & Kroon. Na het doorgeven van een lagere prijs bij andere winkel, dezelfde prijs aanbod gekregen, plus Orangekorting: totaal 625 euro voordeel!
Tevens garantie tot 5 jaar verlengd, met wat bijbetaling. Bemmel & Kroon biedt altijd iets extra.

Jan 06-05-2023

Onze vaatwasser had na 13 jaar de geest gegeven. Tijd voor een nieuwe en weer voor een Bosch vaatwasser gekozen. Veel mogelijkheden, stil en vooral zuinig. Daarbij als beste getest afgelopen jaar. Via internet bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Met een telefoontje (had over mijn keuze nog een vraag) de bestellingen gedaan. De dag erna werd onze vaatwasser thuis afgeleverd. TOP! Ik kan u dit bedrijf van harte aanbevelen…

Felz 06-05-2023

Mooie actie op de site. Eerst in winkels gekeken welke ik wilden en een AEG 7000 serie geworden.

Agnes 06-05-2023

We zijn heel goed geholpen door de winkelmedewerker met de aankoop van onze nieuwe koelkast. Hij vergat alleen te vermelden dat de koelkast eigenlijk voor inbouw bedoeld is. We hadden zelf beter moeten kijken en zijn toch tevreden. Over 10 jaar weer een nieuwe koelkast waarschijnlijk😬

SergioT 06-05-2023

ETNA Koelkast besteld en ondanks deze niet op voorraad was heel snel geleverd en ben ik door de klanten service die dagelijks tot 23:00 aanwezig je elke keer weer goed op de hoogte gehouden wanneer dit product bezorgd zou worden. Naast de beste prijs op kieskeurig ook nog goede bereikbaarheid en personeel die snapt dat klanten op de hoogte willen zijn. Ben ik erg blij met hoe B&K hiermee omgaat. Mijn volgende aankoop zou ik zeker ook hier kijken wat ze te bieden hebben.

Rene Roeloffzen 05-05-2023

Goede snelle levering en in vergelijk met andere internet bestellingen, goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens goed service, directe afhandeling en advies. Dit ondervonden bij een andere bestelling. Top!

Cor Vendrig 05-05-2023

Mooi prijs voor een AEG droger. Had een offerte gehad voor diegene die de keuken gaat verbouwen en het verschil was 400 euro. Snel geleverd.

Giorgio 05-05-2023

Goede service en snelle levering en prijs technisch ook nog een de beste deal

Dirk-Jan 05-05-2023

Een overzichtelijke webshop met veel keus wat betreft inbouwvaatwassers.
Keus genoeg. Goede omschrijving en een snelle bezorging.

Esther jansen 05-05-2023

Zag deze wasmachine op de site naar winkel gegaan, super geholpen ook omdat ik een andere prijs had gezien op hun site dan in de winkel dus kreeg wel de korting was geweldig

Gert 05-05-2023

Dit bedrijf heeft een snelle levering en ook nog de voordeligste van allemaal. De bezorging kun je op de voet volgen en de chauffeur stond klokslag op de afgesproken tijd voor de deur.

Peter Van Vliet 05-05-2023

Ze hadden de Siemens koffiemachine in de aanbieding, incl. Oranje korting. Als klap op de vuurpijl ook nog een gratis cadeau voor de Siemens bijgeleverd. Het viel me op dat het een duidelijke website is, zelfs met extra optie “s die je simpel kunt aanklikken. Helemaal top, en dus simpel besteld. De verzending is helemaal super, want je kunt de koerier bijna live volgen. Daarbij een goede tussentijdse berichtgeving via de mail. Alles netjes en correct geleverd. Zeker een aanrader als je ook service zoekt !

Bert0602 05-05-2023

Ordernummer: BKI1186656. Duidelijke website. Bijna altijd de goedkoopste aanbieding. Levering conform afspraak met duidelijke tijdsindicatie wanneer wordt bezorgd. Opnieuw hier gekocht ivm eerdere positieve ervaring.

Anne 05-05-2023

Zeer fijne klantenservice. Per abuis wat misgegaan bij de bezorging, dit werd direct en serieus opgepakt.

Peter 05-05-2023

Lg koelkast bij Bemmel en Kroon te Zoeterwoude gekocht daar wij eerder al een prima ervaring hadden met de aankoop van een inbouw oven via de website nu de koelkast gekocht in de winkel (eerder gekeken via de webshop!) waar ook een prima advies werd gegeven op prijs&type aanschaf.