Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hans 09-05-2023

Grote keuzemogelijkheid en scherp geprijsd. Het apparaat werd de volgende dag al geleverd

Casper 09-05-2023

Mooie prijs, snel besteld, goede levering en goede montage door vriendelijke monteur. Dik tevreden!

Fam. Koenen 09-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over deze verkoper. We hadden moeite om de juiste keuze te maken met een inductiefornuis. Zij hebben via mail ontzettend goed met ons meegedacht en reageerde snel op onze vragen, zelfs in de avonduren.
Ook hebben ze voor ons een mooie prijs gemaakt voor het fornuis van onze keuze.
En wat betreft de levering is dit allemaal goed geregeld.

T.Ven 09-05-2023

Deze shop gekozen vanwege goede reviews.
Product was zeer gunstig geprijsd.
Kan andere bezorgdatum kiezen en op deze datum ook correct bezorgd.
Keurig met verwachte bezorgtijd

Veronica Van Bueren 09-05-2023

Mooie winkel, had in 5 minuten mijn gewenste ijskast gevonden, is op juiste tijd gebracht, geinstalleerd, oude meegenomen.
Top gedaan, ben tevreden klant !

Brigitte 09-05-2023

We waren op zoek naar een nieuw fornuis. Na lange zoektocht en hartstikke fijn contact met de klantenservice van Bemmel&Kroon gekozen voor een Bertazzoni. Zeer snel en correct geleverd en zelfs met behulp van de bezorgers op zijn plek gezet.

Sim 09-05-2023

Order no BKI1186269
In een woord: geweldig! Ze hadden na lang zoeken bij andere aanbieders de scherpste prijzen. De vriezer was binnen 1 week geleverd, mega snel dus! Ook de bezorging was meer dan top: ze hadden wat vertraging maar hebben dit op tijd via de mail gecommuniceerd. Ik werd keurig van te voren gebeld. De bezorgers hebben de vriezer netjes op de juiste plek getild. Nav vorige ervaringen met andere webshops die beschadigingen hadden gebracht aan onze koelkast zijn wij dus erg blij met Bemmel en Kroon! Ik raad iedereen deze webshop aan.

June 09-05-2023

Wij hebben een vaatwasser besteld en zijn erg tevreden over de service! De site is gebruiksvriendelijk en de prijzen zijn goed. Een enorm pluspunt was de installatie service die we erbij konden nemen. De communicatie liep erg soepel en we werden altijd vriendelijk te woord gestaan. De vaatwasser is heel netjes geïnstalleerd. We zullen de volgende keer zeker weer hier bestellen. Ik zou Bemmel en Kroon dan ook zeker aanraden!
Ordernummer: BKI1185443

Theo Roet 09-05-2023

Zeer vriendelijke installateur, die heel goed op de hoogte was vanwaar hij mee bezig was. Nog enkele tips van hem gekregen voorde ingebruikname. Al met al, u heeft te maken met een zeer tevreden klant.

JB 09-05-2023

Duidelijke voorlichting door een vriendelijke verkoper. Goede afspraken kunnen maken over de levering en installatie.

Gerardus 09-05-2023

Duidelijke omschrijving en belangrijk supersnelle levering was helemaal top.

Leonard van der Sluijs 09-05-2023

maximale service, supersnel en goed geleverd. Moet de inductieplaat nog installeren, daarvoor moet eerst gat in natuurstenen aanrecht groter gemaakt worden. Maar prachtig product, alle vertrouwen in dat het goed komt

Kamil 09-05-2023

Ik ben erg blij dat ik in deze winkel heb gewinkeld. Er is een hele fijne klantservice, alle medewerkers hebben veel kennis en kunnen goed adviseren bij het kiezen van een product. De winkel heeft een zeer groot assortiment en betaalbare prijzen, zeer snelle levering. Ik raad deze winkel aan iedereen aan en zal er weer winkelen.

Folkert 08-05-2023

Heel veel apparatuur te zien in de winkel. Heel open over de prijzen, en de prijzen zijn echt heel concurrerend met internet prijzen!

Jk 08-05-2023

Site met goede vergelijk mogelijkheden, gemakkelijk informatie overzicht en een duidelijke omgeving waarin je alles regelt! Kom je er niet uit, dan is hulp gemakkelijk te bereiken via de site. Super snelle respons op mails!

Louise 08-05-2023

Echt een scherpe prijs. Klantenservice zelfs op zondag gewoon bereikbaar (en vriendelijk). En de volgende dag al bezorgd. Buitengewoon tevreden dus met de aanschaf van onze Bosch koelvriescombinatie (order BKI1187542).

J.J. Kingma 08-05-2023

Wij hebben voor Bemmel & Kroon gekozen omdat dit bedrijf het enige is in de regio Den Haag die de hoog kwaliteitsproducten van SMEG kan leveren samen met een persoonlijke en deskundige advisering en verkoop handeling. De service bij de vervanging van het oude toestel en de installatie door een deskundige vriendelijke, op tijd op afspraak aanwezige installateur. Samengevat, zker aan te raden.

Bernhard 08-05-2023

Zondagavond bestelt en vandaag al in huis. Goede communicatie via de mail en snelle levering.

Alles precies volgens afspraak. Maken hun beloftes waar.

Aad van Zwet 08-05-2023

Aangeprezen Liebherr diepvries was duidelijk en gemakkelijk af te handelen en de volgende dag afgeleverd. Zeer aantrekkelijk. Aad van Zwet

Marcel 08-05-2023

Voor de tweede keer huishoudelijke apparatuur besteld bij Bemmel&Kroon, deze keer een nieuwe koelkast. Voordelen van deze winkel: scherpe prijzen, duidelijke site, eerlijke voorraadaanduiding, duidelijke communicatie en verschrikkelijk snel geleverd. Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de klantenservice, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

Janse Fernand 08-05-2023

Duidelijke weergave bij aankoop, van prijs en artikel
En levering op gewenste keuze van datum

Toine 08-05-2023

Gebruiks- en dus consumenten vriendelijk. Geen verborgen bedoelingen. Scherpe prijzen. Een aanrader.

Beentjes B. 08-05-2023

Heldere website, Leveren snel en tegen een scherpe prijs. Bij een eerdere levering hadden we een manco deze is snel opgelost zoals het hoort ! dit bedrijf is een aanrader !

Hendrik Jan 07-05-2023

Meest up to date apparaat, voor de goedkoopste prijs. Dus geen overjarig model in de aanbieding (zoals bij de meeste aanbiedingen). Perfecte bezorgservice, afgeleverd op zelf gekozen tijd. Dus niet de hele dag thuis moeten blijven en afwachten wanneer ze komen.

gerda 07-05-2023

Ik heb gekozen voor iets kleinschaliger dan een groot concern. Wel had ik moeite met de verkoper die naar onze mening niet erg gemotiveerd was om ons de nodige informatie te verschaffen, of een bijdrage te leveren bij het aankopen van een product. We moesten veel vragen stellen over het product, maar de informatie was summier. Wel heel tevreden over het product