Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dominique Van Hemelrijck 12-05-2023

Uitermate professioneel geholpen bij het uitkiezen van de nieuwe vaatwasser. Goede uitleg en vakbekwaam. Ik raad vrienden aan om bij Bemmel & Kroon te kopen, is de 2de keer voor ons en ben opnieuw weer zeer content.

Hk 12-05-2023

Goede verkoop services zeer bekwamen mensen prijs ergens anders goekoper en hun prijs wordt na email aangepast. Het afleverproces zeer goed geregeld tot en met in de woning.

G. van Roekel 12-05-2023

Omdat de prijs van mijn product elders goedkoper was heb ik dit gemeld bij Bemmel en Kroon.
Ik werd die zelfde dag nog terug gebeld met een prima tegenbod.
Daarna is de levering perfect verlopen.

Sim 12-05-2023

De shop was heel duidelijk. Had ook de scherpste prijzen na heel lang zoeken. Bezorging was binnen 1 week na plaatsen van de bestelling. Bezorgers hadden wat vertraging maar dit communiceerden ze direct op tijd via de mail. Ook de bezorging was helemaal top, hebben netjes de vriezer naar binnen gebracht. Kortom erg tevreden.

Matijs 12-05-2023

Lang gezocht, bij Bemmel & Kroon gekocht!!
Laagste prijs, goede service zowel voor als na de verkoop.

Sanne 11-05-2023

Goede prijs/kwaliteit, levering naar wens en op moment dat het uitkomt, en duidelijke communicatie omtrent bestelling en levering.

Ronald 11-05-2023

Was er voor een vriezer, die in de schuur geplaatst moet worden. Duidelijk werd verteld, dat de keuze dan voor een Liebherr gekozen moet worden, omdat deze tot een temperatuur van 18 graden onder nul nog werken. Ook de leverantie van de vriezer verliep soepel. Werd toch zonder moeite naar de schuur gebracht! Leverantie was tot de voordeur.
Ook de oude vriezer werd mee teruggenomen.

Chantal 11-05-2023

super makkelijke shop, snel gevonden wat ik zocht
snelle levering en correct
altijd laagste prijs
correcte service, snel antwoord op een vraag

Patrik 11-05-2023

Onze (oude) vaatwasser was stuk en dan heb je natuurlijk graag snel een nieuwe in huis. Toevallig zag ik dat er bij Bemmel&Kroon extra korting was owv de Oranje Korting 10-daagse. Ik had de bestelling 's avonds voor 22u doorgegeven en inderdaad: onze nieuwe vaatwasser werd de dag nadien rond de middag netjes afgeleverd bij de deur.

Kortom: prima service en dat voor een onklopbare prijs.

T. van Campenhout 11-05-2023

Ben zeer blij met de verkoop en de levering. Alles perfect !!! ordernummer:BKI1186662. Zeer correct geholpen !!!

Priscilla 11-05-2023

Duidelijke site via google gevonden top service.. en korting ! Ziet er mooi uit. Blij mee !

Dagmara 11-05-2023

Bestelling/prijs dikke 10..
Levering vreselijk.. een 5 (waren ook wel wat plus punten;))
Bezorgers kwamen later zonder dit even te melden. Oude wasmachine hebben ze weggehaald en die heeft vanaf zolder tot beneden veel gelekt, ook plek waar die stond op de laminaat was dus nat .. hebben ze gewoon nieuwe wasmachine erop gezet zonder eerst te drogen. Rest van huis overal plassen water, alles zo gelaten en zijn ze weggegaan.. gelukkig ben ik nog gaan kijken boven (moest weg), anders was mijn laminaat op twee verdiepingen naar de %^*((...

R. van Hooren 11-05-2023

Prima bereikbaarheid van afdeling verkoop en scherpe prijs voor onze nieuwe oven.
Afwikkeling en levering perfect door Dynalogic.

Christiaan 11-05-2023

Wij moesten helaas weer een nieuwe afwasmachine.
Dan ga je opzoek naar goede kwaliteit en energie zuinig.Uiteraard betaalbaar en zo kwamen we op deze website.
Afhandeling,comunicatie was heel goed.
De vaatwasser is er door een vrolijke,vriendelijke monteur netjes ingezet en oude meegenomen.
Dus zeer tevreden!

Tokuc 11-05-2023

Hoi goed winkel ik bent bilijj met an kooplieden wil an raden ik tijd bezorgd en wordt oké geen anders

Verhoeven 10-05-2023

Duidelijke website, klantvriendelijk medewerkers en mooie aanbiedingen.
Wasmachine en wasdroger gekocht. Bij beide gekozen voor plaatsen een aansluiten. Droger heeft een waterafvoer die bij katoen op de waterafvoer moet worden aangesloten. Dit is niet gebeurd. Hebben enkel de stekker in het stopcontact gestopt. Uiteindelijk dus zelf moeten aansluiten. Jammer anders had ik een 10 gegeven

van den Akker 10-05-2023

Een droger besteld die stukken goedkoper was bij Bemmel & Kroon dan elders.
Snelle levering waarbij de tijd goed bij te houden is wanneer het precies geleverd wordt.
alles naar wens verlopen.

Natan 10-05-2023

Het was een snelle bezorging. Netjes in de keuken neergezet. Nu even uitpakken en aansluiten. Maar over de levering en de updates van het tijdsbestek niets te klagen!

Gideon 10-05-2023

Gewoon snel en goed geleverd. Gisteren besteld en vandaag al geleverd. Netjes geplaatst en aangesloten en oude machine mee retour. Echt super service.

Erik 10-05-2023

Goede service snelle levering en de goedkoopste van Nederland wat wil een mens nog meer

Maas van Drie 10-05-2023

Enorm veel keus. Alle merken vakkundig personeel op de klok geleverd. Zeer aan te bevelen Top.

Ward 10-05-2023

Vriendelijk geholpen, levering zoals beloofd (sneller zelfs!), zeer tevreden!

Ingrid 10-05-2023

Ik vind van Bemmel en Kroon een goede zaak. Ik word hier altijd vriendelijk en deskundig geholpen of het nu gaat over de aanschaf van een keuke of apparatuur.

Hans 09-05-2023

Grote keuzemogelijkheid en scherp geprijsd. Het apparaat werd de volgende dag al geleverd

Casper 09-05-2023

Mooie prijs, snel besteld, goede levering en goede montage door vriendelijke monteur. Dik tevreden!