Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerrit 20-04-2023

Had een bosch inductie plaat besteld en deze werdt netjes de volgende dag thuis bezorgd, en over de levering werdt ik netjes op de hoogte gehouden wel zo makkelijk.
Helaas ging de betaling niet helemaal correct maar na 1 mail gestuurd te hebben kreeg ik binnen 5min een mail terug met een nieuwe betaal verzoek en dat na 6uur s avonds.
En ook nog eens de goedkoopste op internet, super service helemaal blij.

I.M. 20-04-2023

Bestelling ging prima. Bij vragen is het bedrijf goed bereikbaar en staan je keurig te woord. Tegelijkertijd scheppen ze geen valse verwachtingen maar geven concreet aan wat de mogelijkheden wel en niet zijn. Èn komen hun afspraken na.
Goed en betrouwbaar bedrijf!
De wasmachine die we kochten was bij Bemmel en Kroon ook nog aanmerkelijk goedkoper dan elders.

Willy 20-04-2023

Het is een zeer toegankelijke winkel zonder opdringerige verkopers. De winkel ziet er erg mooi en overzichtelijk uit.
Toen wij een vraag hadden over een door ons gezocht artikel troffen we een erg vriendelijke verkoper die alle moeite deed om alles op te zoeken.
Ook het latere telefonisch contact was goed.
Een bedrijf dat wij zeker aan zouden bevelen.

Bert Janssen 20-04-2023

aardige mensen goede uitleg ervaren bezorgers die geen risico nemen prima keus in diverse artikelen

Peter 20-04-2023

Om te beginnen is de website heel volledig en duidelijk, de inbouwvaatwasser is makkelijk te selecteren en de reviews van Bemmel en Kroon zijn goed dus besluit was makkelijk genomen. Daarbij is de prijs aantrekkelijk. Direct na bestellen bevestiging en info over verzending en tijdstip van bezorging. Product ontvangen door 2 vriendelijke bezorgers die zelfs het verpakkingsmateriaal weer meenamen, inclusief de oude machine. We zijn helemaal blij.

Lex 20-04-2023

Ik heb een mooie Liebherr vrieskast bij Bemmel&Kroon gekocht, tegen een zeer scherpe prijs. Elders was deze vriezer overal bijna €50,= duurder. Bovendien had deze webwinkel een zeer snelle levertijd en werd de vriezer de volgende dag correct afgeleverd.

HarmR 20-04-2023

Door een voorjaarsaktie was Bemmel&Kroon het goedkoopste, dat terwijl de service ook nog eens bovengemiddeld is. Prima levering door Dynalogic en het oude apparaat direct ook mee teruggenomen.

Diederik 20-04-2023

Heldere en toegankelijke website om vervangende keukenapparatuur uit te zoeken. Winkelbezoek verliep zeer prettig met een steeds enthousiaster wordende verkoper die alle tijd voor ons nam (maar onze foto's van de keukensituatie niet hoefde te zien) en onze initiële keuzes met argumenten wist te verbeteren. Helaas pakte dat laatste bij één apparaat minder goed uit wegens onduidelijkheid over het al dan niet terug kunnen plaatsen van een bestaand frontje. Het installatiebedrijf suggereerde een geschikter apparaat. De omschrijvingen in de daarop aangepaste bestelfactuur waren vervolgens helaas niet conform aangepast. Bestelling en tijdsplanning verliepen verder prima, evenals de bezorging. (DH1176942)

Chris 20-04-2023

Wat ik niet fijn vind is van die schreeuw-winkels, met de 'beste deals' en dat soort dingen. Dus ik was wat waakzaam toen er bij de advertentie stond dat een belletje nodig was voor de prijs. Maar Bemmel & Kroon heeft me positief verrast voor de aanschaf van een vaatwasser. Geen lange wachtrij, bizar goede service, een echte (check check dubbel check) aanbieding, en levering met raketsnelheid waarbij goed is meegedacht ivm installatie planning. Misschien wat geluk, maar: bezorging volgende dag, installatie de daaropvolgende dag. Petje af! Blij mee!

Bemmel & Kroon 20-04-2023

Bemmel en Kroon is al jaren onze vaste winkel voor witgoed. Altijd goede service. Dus komen we altijd daar terecht.

Bart 20-04-2023

super aardig medewerkers, goede service, ze doen wat ze beloven en beloven wat ze doen!

Sander 20-04-2023

Twijfelachtig, de site geeft koelkasten weer die vooraf betaald dient te worden en vervolgens niet Leverbaar zijn. Vervolgens gebeld met de klantenservice en niet goed verder geholpen.

Naima 20-04-2023

Los van de zeer scherpe prijs was de gratis levering (helder en zonder kleine lettertjes) fantastisch gegaan! Het was een bestelling voor een ouder echtpaar, en ze hebben deze netjes de trap op getild en binnen afgeleverd. Tevens werd ik 10 minuten voor levering netjes opgebeld, en dat binnen de afgesproken levertijd. We zijn hier oprecht dankbaar voor!

Edwin 20-04-2023

Ik was positief verrast voor, tijdens en na mijn aankoop van LG koelkast. Op diverse sites was het voor mij niet helemaal helder wat de verschillen waren tussen twee modellen. Een belletje met de goed bereikbare klantenservice (tot 23:00) gaf duidelijkheid en dezelfde dag heb ik mijn bestelling geplaatst. Ook hier een goede begeleiding van het aankoopprocess, persoonlijk contact voor de levering (de volgende dag) en de betalingsmogelijkheden (Pin bij aflevering)

De prijzen zijn concurerend en indien je ergens toch een betere deal ziet is er een knop op de website waarmee je met 10 minuten een passende offerte toegestuurd krijgt.

Top winkel 19-04-2023

Scherpe prijzen. Snelle levering. Vriendelijk personeel. Oude apparaat nemen ze mee.

Ellen 19-04-2023

Snel geleverd / goede communicatie / goede prijzen veel keuze
ik geef goede mond op mond reclame voor Bemmel en Kroon

Antoine 19-04-2023

Scherpe prijzen met mooie voorjaarsaanbiedingen! Gisteravond voor 22.00 een wasmachine besteld en vandaag keurig op de hoogte gehouden door transporteur Dynalogic. Ook deze mensen hebben de machine top geleverd en aangesloten. Bemmel en Kroon mag van mij de kroon opzetten!

Elmer 19-04-2023

Bemmel en Kroon kennen wij uit eigen ervaring als zeer betrouwbaar, deskundig, vriendelijk en hulpvaardig. Net voor zes uur telefonisch een Siemens afwasmachine besteld (na eigen keuze op de web site en deskundig telefonisch advies van Wessel
- Vestiging Neckar Den Haag). De volgende dag al om 12;30 in huis. Aanrader, Bemmel en Kroon, ze zijn deskundig, hulpvaardig, betrouwbaar en snel - ik zou niet weten wat ze beter kunnen doen -:) Hartelijk dank voor weer een goede service!

Loes & Marco 19-04-2023

Bemmel en Kroon vinden wij een nette zaak, online uiteraard. Onze online bestelde inbouw oven is netjes de volgende dag bezorgd en dat door twee zeer vriendelijke, correcte en beleefde bezorgers. Wij zijn tevreden en wij kunnen Bemmel en Kroon aanbevelen als het gaat om online aankopen van witgoed en keuken apparatuur.

Sandra 19-04-2023

Duidelijke en snelle communicatie door Bemmel. Levering en plaatsing (door derde via Bemmel) ging zoals gepland. Communicatie liep via e-mail.

Janice 19-04-2023

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn koelkast. Scherp geprijsd dankzij een kortingsactie bovenop de gegarandeerde laagste prijs. Telefonisch contact gehad over de leverdatum waarna de bestelling prima is verlopen!

Bemmel en Kroon, Cruquius 19-04-2023

Tijdens bezoek aan de winkel vlot en vriendelijk geholpen. Voorspelde aflevertijd is punctueel nagekomen en de aflevering en de aansluiting verliep vakkundig en vriendelijk.

Sandra 18-04-2023

Vriendelijke te woord gestaan.
Super scherpe prijs en uiteraard snelle levering.
Wordt met je mee gedacht over wat wel of niet mogelijk.
Al met al zeer tevreden.
Levering netjes geregeld. Krijg ruim van te voren te horen hoe laat ze komen.

Zeker aanrader en zal als ik weer wat nodig heb, zeker terug keren als klant.

Wil. Mooyman 18-04-2023

Heel goede prijs ook i.vm.paaskorting
Telefonisch besteld ging ook heel goed.
Op tijd geleverd. Door keurige bezorgers.
Die keurig spraken en super beleefd waren.
Netjes op zolder geplaatst zoals afgesproken. Dus Top

Marion 18-04-2023

Zeer interessante prijzen, veel keuze, snelle reactie van de klantendienst, perfecte opvolging van een zeer nauwkeurige levering. Kan bijna niet beter maar omdat perfectie niet bestaat, toch maar 9 op 10 ;-)