Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ingrid 01-12-2021

Wederom bij Bemmel en Kroon een grote bestelling geplaatst. Aangezien 1 apparaat niet aanwezig was bij de leverancier werd de rest alvast geleverd; Keurig op tijd! Nu nog even op het laatste deel wachten.

Theo 01-12-2021

Op de site: Prima aanbod, en makkelijk om door de site heen te zoeken naar alternatieve wasmachines op basis van technische wensen, zoals A-label en gebruiksmogelijkheden. En dan ook nog prima actieprijzen op dit moment. De mogelijkheid zelf de afleverdag te kiezen over een aantal dagen is een mooie extra service.
Telefonische Klantenservice was uiterst vriendelijk en kon mij direct helpen met mijn vraag over een mislukte Ideal betaling.
Levering was ook perfect verzorgd, met op de dag steeds de melding van het levermoment, via mail, sms en tenslotte telefoon.
Voor de geringe meerkosten van ca. 20 euro werd de wasmachine uitgepakt en op zijn plek gezet op de eerste verdieping door 2 sterke en zeer vriendelijke bezorgers.
Conclusie: persoonlijke service alsof je van een lokale buurtwinkel koopt. (ordernummer BKI1037338)

MW 01-12-2021

Onze vaatwasser bleek nogal uitzonderlijke afmetingen te hebben. Na heel lang zoeken was de juiste gevonden, maar niet leverbaar volgens Frank van de klantenservice. Vervolgens heb ik een link toegestuurd gekregen met een soortgelijke voor hetzelfde budget. Zaterdag gekocht, drie dagen later staat hij al te draaien. Heel blij dat iemand zo heeft meegedacht want wij zagen door de bomen het bos haast niet meer!

M. Keur 01-12-2021

Een bedrijf waar je goeie servers krijgt vriedelijk personeel niks is te veel en geen kat in de zak koopt. We zijn heel tevreden. De bezorging keurige mannen geven ook een goed advies. Top ga zo als we weer een apperaat nodig hebben weet ik waar je moet zijn.

wimv 01-12-2021

Wij zijn buitengewoon tevreden met de snelle en accurate leveringen van Bemmel&Kroon. Nadat wij enige maanden terug onze keukenapparatuur hebben laten leveren was het deze keer een wasmachine. Evenals voorheen volgende dag bezorgd en voor de laagste prijs. Ook de track&trace van de bezorgservice werkt prima. Kortom topbedrijf en zeer aanbevelenswaardig.

Jan Pronk 01-12-2021

Ik heb de afgelopen jaren zeer goede ervaringen met het bedrijf Bemmel en Kroon. In de winkel word ik deskundig en vriendelijk geholpen. Dat geldt trouwens ook voor vragen die ik telefonisch heb gesteld. De medewerkers denken met je mee en geven een deskundig en goed advies, dat geheel is afgestemd op de wensen en mogelijkheden van de klant. Dat is mij altijd al opgevallen en vind ik een groot pluspunt.
Mijn laatste bestelling was online via de webwinkel. Het product dat ik wilde bestellen was snel te vinden. De navigatie en zoekmogelijkheden op de website van 'Bemmel en Kroon' zijn snel en doeltreffend. De productinformatie is duidelijk en volledig. De bestelling werd keurig bevestigd en ook de aflevering thuis verliep optimaal. Ik vind het belangrijk dat een (web)winkel gedurende lange tijd optimale service en kwaliteit kan bieden. Dat maakt Bemmel en Kroon ook helemaal waar.
Daarom kan ik deze (web)winkel bij iedereen van harte aanbevelen.

Margarita 01-12-2021

Goede servies en op tijd levering van de vrieskasten.
Ben zijn benieuwd naar de werkzaamheden van deze vrieskast.

Gaer Gedaon 01-12-2021

Ondanks veel leverproblemen bij de fabrikanten, is er bij Bemmel en Kroon nog volop keuze en alternatieven. op tijd geleverd en nette bezorgers.

Anne 01-12-2021

Prima professioneel en met kennis van zaken geholpen.
Telefonisch goed te woord gestaan en duidelijke informatie gekregen om te beoordelen of het product dat ik wilde bestellen tijdens Black Friday geschikt was. Ik zal hier vaker terugkomen.

Arjen 01-12-2021

Duidelijke omschrijving wat je mag verwachten van het product.
De levertijd van de spullen is ook accuraat. Je krijgt netjes van te 30min van te voren een smsje hoelaat ze denken te zijn. Daarnaast kun je ook via de track en tracé goed zien tussen welk tijdsbestek ze komen en waar ze ongeveer rijden.

Irene 01-12-2021

Binnen een dag een nieuwe koelkast leveren bleek niet zo gewoon. Maar Benmel en Kroon konden en deden het. Dat vraagt naast mijn applaus voor een dikke duim, een vette plus en een groot compliment.
Bedankt mensen!

Jurgen 01-12-2021

De productbeschrijving op de website was duidelijk en compleet. De prijs was het laagst van alle winkels. Ook erg blij met de extra service opties om het produkt op de verdieping te leveren en aan te sluiten! De levering is ook echt flitsend snel, meteen de volgende dag al! En goed op de hoogte gehouden via email!

Jan van den Engel 01-12-2021

B&K kregen we aanbevolen. Nooit zo'n prima service meegemaakt. Alles luid en duidelijk. Nette chauffeur en berichtgeving ivm alle zaken 100%. We blijven klant.

Hanny Albers 01-12-2021

We zijn heel tevreden, de afspraken worden goed nageleefd. De bestelling werd exact op de afgesproken tijd afgeleverd.

Jacques 30-11-2021

Supersnel geleverd, s-avonds besteld en inderdaad de volgende dag in huis. Oude machine keurig meegenomen. Top winkel!

Louisa 30-11-2021

Was echt helemaal te gek. Heel goed geholpen door de ****. Goed advies en een goeie deal. Communicatie was super, ze zijn heel goed te bereiken en goed afspraken mee te maken. Ze bellen je ook zelf als er iets wijzigt ipv de hele bestelling annuleren. Echt een aanrader.

Bjorn Z 30-11-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon omdat deze gewoon het goedkoopste was. Andere reviews geven aan dat dit een betrouwbare webwinkel is, dus we hebben onze eerste bestelling hier gedaan.
Na de bestelling werden we telkens op de hoogte gehouden en we konden zelf de bezorgdag kiezen. Dat was erg handig.
De communicatie was goed en duidelijk.
Ik zou er zo weer bestellen.

E.Premsela 30-11-2021

Had als een van de weinigen nog voorraad.
Punctueele en snelle levering.
Een absolute aanrader.

wilfriedus 30-11-2021

Goed product, goed verpakt, goede service en ik tevreden , en goedkoper dan andere sites.

Wilma Poort 30-11-2021

Heb al meerdere keren wat besteld. Prima service. Uitmuntende communicatie. Doen wat ze beloven. Ben zeer tevreden over de website. Duidelijke uitleg. Kortom top bedrijf.

Manuela 30-11-2021

Ik zocht een nieuwe vaatwasser, voor in een oude Ikea keuken. Probleem is dat ik totaal niet handig ben. Maar ik ben zo goed geadviseerd en geholpen zodat ik ze kon inmeten, een goede keus kon maken voor de juiste vaatwasser en het installatiebedrijf waar B&K mee samenwerkt heeft het fantastisch geïnstalleerd! Dikke tien, welk apparaat er kapot gaat, ik ga naar Bemmel & Kroon!

Lex Plu 30-11-2021

Al meerdere keren apparatuur gekocht. Altijd klantvriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan. Apparatuur altijd correct afgeleverd. En wat we als koper ten zeerste op prijs stellen dat de levering altijd binnen de opgegeven tijdspanne wordt afgeleverd. En helemaal mooi dat je van te voren gebeld wordt dat de levering over 5 minuten plaats vindt. Top.

krijgsveld 30-11-2021

Vlotte telefonische hulp.
Ook per mail snelle reacties.
Snelle levering, sneller dan verwacht.
Goed verpakt.

Miriam 30-11-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe koelkast en merkte al snel dat die bijna overal uitverkocht waren. Bij Bemmel en Kroon was er wel een koelkast die mij bedoel en die heb ik dus besteld. De koelkast werd snel bezirgd en geplaatst door een partner bedrijf en dit verliepnnetjes en snel. Ik ben zeer tevreden.

jan kraak 30-11-2021

Heeft een goede prijs en levert super snel en netjes. Ruime aanbiedingen van degelijke merken.