Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robert 16-11-2023

B&K is een goede zaak en onze koelkast is keurig.. Alleen bezorging via Dynalogic is niks.
Koelkast werd niet waterpas gezet en verp.materiaal inwendig niet verwijderd.
Je betaald daar wel €25 voor. Schandalig. Anders had ik een 9 gegeven.

Stokkie 16-11-2023

Super fijn dat ze gewoon bereikbaar zijn voor vragen en advies. En snelle levering!

15-11-2023 15-11-2023

Prima bedrijf echt snelle levering. Vooraf via SMS een melding met tijdstip ontvangen. Top ik beveel dit bedrijf aan.

Noor 15-11-2023

Wij worden altijd heel keurig geholpen door Bemmel en Kroon tegen hele goede prijzen. Al onze Miele keuken apparatuur komt bij hun vandaan

BKI1236213 15-11-2023

winkel heeft prettige website met goede filter-opties om kiezen makkelijk te maken. Daarnaast snelle levering en goede ervaringen, zowel 10 jaar geleden als nu. Ga zo door!

Ronald 15-11-2023

Binnen een half uur na betaling kreeg ik een afleverafspraak de volgende dag. Helemaal top!

D. Schäfer 15-11-2023

Keurige en vakkundige verkoopmedewerker. Snelle en vriendelijke bezorging. Goede en hoogwaardige produkten.

Peter 15-11-2023

Prima gelopen allemaal. Zeker het tijdschema bij het afleveren werkt goed en we werden volledig geïnformeerd.
Prijs was ook goed vanwege een fijne black Friday actie.

Anita Kneppers 15-11-2023

Ik heb dit bedrijf telefonisch benaderd en alles werd super geregeld. Zowel de orderbevestiging als de levering.

John en Patricia 15-11-2023

Bij ons is een nieuwe Vaatwasser geïnstalleerd op maandag 13 november 2023. Maar daarvoor zijn wij eerst bij Bemmel & Kroon geweest om deze uit te zoeken. Wat grappig is dat wij gaan trouwen en deze kado hebben gekregen. Maar volgens de mail van Bemmel&Kroon zijn wij al getrouwd geweldige winkel super goede service en uiterst vriendelijk personeel top top top

BKI1235643 15-11-2023

Anita 15-11-2023

Prima levering door de heten.
Ze hebben de nieuwe machine keurig aangesloten.

Cagri 15-11-2023

Allles is binnen 2 dagen gebeurd met goede prijs kwaliteit en Netjes op tijd binnen en tot 2 de verdieping getild en neergezet ik hoef niks te doen. Wel zeer tevreden nogmaals bedankt Bemmeenkroon 🙏

Mike 15-11-2023

We zijn goed geholpen door de bezorgers van bemmel en kroon bij het bezorgen van onze nieuwe wasmachine . Ze hebben deze zorgvuldig naar de 2e verdieping gebracht en de oude retour genomen .

Sels 15-11-2023

Dit was eens maar nooit meer.
De mannen die de wasmachine kwamen installeren vertrokken zonder iets te willen doen. De droger op de wasmachine wilden ze er niet van afhalen, dat mochten ze volgens hen niet doen. Gebeld met bedrijf en volgende dag twee andere mensen.
Die waren zo nodig nog minder service gericht. Een electrakabel moest ik zelf doorknippen, dat mochten zij niet doen.
Ik bleef achter met een droger midden in mijn badkamer die ik (73 jaar)zelf maar even op de wasmachine moest zetten
Ik doe geen zaken meer met dit bedrijf

Nicole Bergman 15-11-2023

Tijdens m’n zoektocht naar een mooie,betaalbare en goede koelkast kwam ik bij Bemmel&Kroon terecht. Een stuk voordeliger dan de koude blauwe of andere grote winkelketens. ‘‘s avonds besteld en de volgende dag geleverd. Top! Ben erg blij met m’n mooie rvs kleur koelkast van Inventum.

speedy 15-11-2023

Lage prijzen en zeer goede klantenservice met veel oog voor service waar vind je dat nog nou bij Bemmel&Kroon daar weten ze nog hoe het hoort.
Onze droger is perfect geleverd.
We zijn er zeer blij mee.

Marjolijn 14-11-2023

Wat een geweldige service biedt deze webwinkel. Ik had mijn oven elders goedkoper gezien en kreeg hierdoor een nog beter prijsaanbod. Dit werd
later nog beter door Black friday. Ik heb de oven nog niet maar de snelheid van het beantwoorden van de mails en de servicegerichte acties zijn geweldig! Chapeau, als ik het voor het zeggen zou hebben verdienen jullie een 10!!

Wilco de Steenhuijsen Piters 14-11-2023

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ervaren bij Bemmel en Kroon. Vanaf het allereerste contact tot aan de levering van mijn bestelling verliep alles vlekkeloos.

Wat mij meteen opviel, was de indrukwekkende voorraad van Bemmel en Kroon. Het assortiment is ruim en divers, wat het kiezen van het juiste product erg gemakkelijk maakte. De communicatie met het personeel was bijzonder prettig. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven gedegen advies, wat ik enorm waardeerde.

Het maken van afspraken verliep vlot en helder. Er werd rekening gehouden met mijn wensen en alles werd duidelijk uitgelegd. De behulpzaamheid van het personeel viel op; ze deden er alles aan om aan mijn specifieke behoeften te voldoen.

De beloofde snelle levering werd meer dan waargemaakt. Mijn bestelling werd netjes en op tijd afgeleverd. De zorg waarmee alles was verpakt, getuigde van professionaliteit en aandacht voor detail.

Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Bemmel en Kroon. Het bedrijf heeft zich bewezen als betrouwbaar, klantgericht en efficiënt. Ik beveel Bemmel en Kroon dan ook van harte aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare leverancier met een uitstekende service.

M.F. Rombouts 14-11-2023

Een goed bedrijf die precies doet wat we hebben afgesproken. Een vriendelijke benadering van het personeel van de Bemmel & Kroon van Zoeterwoude Rijndijk. Het was niet de eerste keer dat we daar heel goed en vriendelijk zijn behandeld. We werden goed geadviseerd.

Frans 14-11-2023

De keuze viel op Bemmel en Kroon om de goede omschrijving en de prijs. Ook kwam het pakket op de afgesproken tijd.

Buhre 14-11-2023

Online een condensdroger gekocht. Alles verliep soepel. Voor 22:00 besteld volgende dag om 13:40 in huis.
Droger werd keurig netjes thuis afgeleverd en op de juiste plek gezet. Oude werd weer meegenomen!
Top Service

Jolanda 14-11-2023

Omdat de service erg goed is, er nog fysieke winkels zijn en het keurig bezorgd en geplaatst wordt. Echt een aanrader.

Josterwi 14-11-2023

Gisteravond een Siemens wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. In tegenstelling tot andere
aanbieders gaven zij als actie 5 jaar garantie i.p.v. de standaard 2 jaar. Tevens heeft Siemens een leuke cashback actie van € 100,-. Ik kende Bemmel & Kroon niet, maar de reviews zijn goed en dat heeft mij over de streep getrokken. Vooralsnog ging alles vlekkeloos. Levering binnen 24 uur en via sms/mail goed op de hoogte gehouden van het leveringstijdstip. De oude machine werd mee retour genomen. Bemmel & Kroon is zeker een aanrader! Wij komen graag terug! (mijn oude Siemens droger doet het nog, maar als deze het begeeft, dan is de keus snel gemaakt om het plaatje compleet te maken 😉). Bestelnr. BKI1235850

Oktar 14-11-2023

Super service. Netjes afgeleverd met goede tijdsindicatie. geen onnodige zorgen door dit bedrijf.