Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gina 19-11-2023

Bij Bemmel & Kroon konden wij onze Miele oven voor de goedkoopste prijs kopen. Prima afhandeling en goede levering door nette chauffeurs.

Max 19-11-2023

Zaterdagavond nieuwe droger besteld, zondagmiddag geleverd. Helemaal super!

Joost 19-11-2023

2 weken geleden al een vaatwasser gekocht bij Van Bemmel & Kroon ging allemaal prima. helaas ging onze koel-vries combinatie ook stuk. weer bij Van Bemmel&Kroon gekocht en wederom goede zaken gedaan en keurig op tijd afgeleverd.
Goed bedrijf en goede service.

P. Wetzels 19-11-2023

Op de website makkelijk mijn wasmachine gevonden. Mooie prijs. Keurig geleverd. Makkelijk te volgen doormiddel van sms en Track en Trace code.
Zeer vakkundig geplaatst. Vriendelijke bezorgers.
Zelfs afval weer mee genomen.
Het eerste wasje zit er in.

Seed 19-11-2023

very professional team and good quality of service. fast delivery and installation.

T. Baerts 19-11-2023

Goede prijs, vriendelijk aan de telefoon, snel geleverd en groot assortiment.
Wij zijn zeer tevreden

Svenne 19-11-2023

De website is overzichtelijk en met ruime keuze. Ze hadden de laagste prijs die ik kon vinden. Snelle bezorging al op de volgende dag. En dat is prettig als je ijskast kapot gaat. Keurig dat ik tijdens de bezorgperiode een bericht kreeg dat de bezorger helaas later zou komen. Maar hoeveel later moet je afwachten en merk je pas als ze voor de deur staan. Ik had betaald voor het plaatsen en aansluiten van het product, maar de bezorger is niet verder gekomen dan de drempel. Er zit een deukje aan de bovenkant op de rand van de ijskast. De lak is nog intact dus ik laat het maar zitten. De ijskast werkt overigens goed, maar dat is meer een verdienste van de fabrikant.

ESN 19-11-2023

mooie black friday aanbieding, juiste typenummer snel en onbeschadigd geleverd. zeer tevreden.

Frank 18-11-2023

Goedkoopste adres. Kwaliteitsmerken. Snelle levering door nette bezorgers. Black Friday korting. Wat wil je nog meer?

Anne 18-11-2023

Wat een goede ervaring! Onze combi- microgolfoven online gekozen en besteld.
Meteen bevestiging gekregen van bestelling en betaling. Ook heel goede informatie ivm de levering. Bestelde oven was op dat moment niet op voorraad. Werd meteen bij de leverancier besteld. We werden op de hoogte gehouden voor de levering. Heel goede track en trace! We werden ook verwittigd via bericht van het uur van levering op de dag van de levering. Het oude toestel werd zonder probleem meegenomen. Zeer tevreden klant! Ordernummer BKI1234310.

Corine 18-11-2023

Mooie (Bosch) wasmachine gekocht, ordernummer BKI1237874. Goede prijs (nergens goedkoper gezien) en super vlotte levering (vrijdagavond besteld, zaterdag bezorgd). Prima geïnstalleerd door de bezorging, die ook nog eens duidelijk aangaf via email en sms wanneer ze zouden komen. Echt niets op aan te merken.

Monique 18-11-2023

De vaatwasser van het merk Inventum doet het super goed. Voordelige prijs en energielabel D. Wat ik ook goed vind is dat deze vaatwasser een garantie heeft van 5 jaar zonder bij te betalen.

Bjorn 18-11-2023

Bemmel&Kroon was voor mij tot heden eigenlijk een onbekende speler t.o.v. bijvoorbeeld Coolblue, maar zeker een aanrader.
Mooi aanbod, gebruiksvriendelijke website en een duidelijke communicatie.
Moest de betaling op het werk afbreken wegens het ontbreken van een reader ter plaatse.
Na een telefoontje werd er meteen netjes een nieuwe betaallink gestuurd en de order vast verder verwerkt.
Bezorging had iets zorgvuldiger gekund, maar dit is een externe partij en de bezorgers waren wel zeer vriendelijk.

Ton Anssems 18-11-2023

Wij hebben de website van Bemmel & Kroon via Kieskeurig gevonden.
Deze website was zeer duidelijk en gebruikersvriendelijk.
Wij hebben het artikel besteld met bestelnummer BK11237738.
Daarna keurig op de hoogte gehouden over het moment van levering.
De levering vond binnen 24 uur plaats en het oude apparaat werd ook meegenomen door de bezorger.
Wij zijn dan ook zeer tevreden over Bommel & Kroon !!!

Mark 18-11-2023

Ik heb een droger gekocht bij Bemmel en Kroon en 2x contact gehad met de klantenservice, de eerste keer omdat tijdens het bestellen het fout ging met de betaling (foutje van mij kant), ik kreeg snel contact en een vriendelijke en professionele klantenservice aan de lijn. Het probleem werdt gelijk opgelost. De tweede keer was een vraag over de levering, net als de eerste keer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

PJ 18-11-2023

Bemmel en Kroon hebben kennis van de markt, goede voorwaarden en zeer snelle levering met regelmatige tracking updates.

Moos 18-11-2023

Goede websitebezoek (duidelijk)
Goede aankoopprijs (black friday)
Zeer goede bezorging , precies op tijd!
Via Dynalogic
Eerst sms , daarna telefoon met exacte tijd.

Auke 18-11-2023

Product was hier het goedkoopste. Product was niet op voorraad, er was duidelijke info over wanneer het wel zou komen. En toen mochten we zelf de bezorgdatum aangeven. Helemaal top!

O. Van Welzen 18-11-2023

Kundige medewerker, meedenkend voor onze wensen/situatie. Fijn geholpen in de winkel, echt top!

Peter 17-11-2023

Het assortiment van de winkel is enorm net als de beschikbaar heid van de klantenservice. Bijna alle medewerkers staan je erg prettig te woord en doen er alles aan om je een goede klantbeleving te geven.
Ik zou volgende keer zeker weer kiezen voor Bemmel en Kroon.

Wilma Veldhoven 17-11-2023

Fijne webshop
Duidelijk en alles is snel te vinden.
Goede aanbiedingen en snel geleverd.
We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat we al eerder producten naar tevredenheid gekocht hebben. Ook deze waren een zeer goede aanbieding, snelle en keurige levering en instalatie.
Dus zeer tevreden over het bedrijf en de service!!

Martijn 17-11-2023

Goede, scherpe prijs. Correcte en snelle levering. Kortom, zou hier zeker weer kopen!

Reinier 17-11-2023

Super goede Black Friday deal !! Gisterenavond de Siemens WG44B205NL wasmachine besteld en vandaag keurig afgeleverd. Top!

Henri 17-11-2023

Scherpe prijzen. Duidelijk en overzichtelijk. Afspraak wordt stipt nagekomen.

Prima koelkast 17-11-2023

Prima koelkast , koelt goed. Paste goed in onze keuken waar de andere inbouwkoelkast uit kwam.
Allen de bakjes in de deur zitten te dicht op elkaar dus er een tussen uit gehaald.