Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.van der Flier 20-11-2023

De winkel van van Bemmel en Kroon zit dichtbij. Als een kookplaat die al ruim 40 jaar zijn werk doet kapot gaat is dat vrij normaal. Kijken op internet naar een nieuwe is lopen door een bos met heel veel bomen. In de winkel is veel kennis en een goed advies vlot te krijgen. Een keuze maken wordt dan een stuk eenvoudiger. Vrijdag in de winkel geweest en maandag erop zijn de nieuwe spullen bezorgd. Nu nog de installatie en als ook dat vlot gaat.. Een aanrader : Met deskundige mensen wordt de keus uit heel veel een stuk makkelijker en beslissen minder moeilijk. Prima service in de winkel en nu de installatie even afwachten

Nahon 20-11-2023

Vandaag mijn nieuwe warmtepompdroger gekregen. Helemaal netjes naar de 3e verdieping aangesloten en oude afgevoerd.
Maar vooral complimenten voor de verkoper in het filiaal Forepark. Zaterdag 11/11/23 de droger gekocht, echter maandag ivm black friday was de droger 120 eur voordeliger. Na een email gezonden te hebben werd het bedrag netjes gecrediteerd. Dus complimenten voor Bemmel&Kroon waar mijn ouders al vanaf de jaren 70 alles kochten en ik gewoon door ben gegaan. Echt een aanrader t.o.v. de grote concurenten. Persoonlijk, vakkundig en super vriendelijk. Zodra de wasmachine het begeeft ga ik de nieuwe zeker weer daar aanschaffen. Al met al een dikke pluim voor Bemmel & Kroon.

Loek 20-11-2023

Heel lang geleden een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. Het werd daarom tijd voor een nieuwe. Binnen no-time geslaagd, zeer vriendelijke en deskundige medewerker, bezorging was ook zeer snel geregeld en binnen de afgesproken levertijd stonden de bezorgers voor de deur. Helemaal top dus!

Thanos K 20-11-2023

I ordered a washing machine (order#:BKI1238500) and the request was processed fast. I had a small problem with the courier (payment was not reflected into their systems) but I contacted the sales of Bemmer & Kroon and they were able to quickly solve the issue over the phone.

Peterr 20-11-2023

Zondag besteld, maandagochtend geleverd! Fijne site, duidelijke omschrijving en scherpe prijzen.

Mevr. H. Kruithof 20-11-2023

Deze shop behandelt je bestelling goed. Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat zij de goedkoopste waren.
De levering van het product is goed en netjes gedaan.

Wim 20-11-2023

We hebben telefonisch een Siemens inbouwoven besteld na eerst een keuze te hebben gemaakt van het type. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Per direct de bevestiging en zeer korte levertijd. Inmiddels is de oven keurig netjes afgeleverd en is de oude inbouwmagnetron meegenomen. Zeer tevreden.

Marjolijn 20-11-2023

ik had mijn inbouwoven elders goedkoper gezien en kreeg meteen een betere offerte. Toen daarna de prijs nog goedkoper werd wegens Black Friday kreeg ik het prijsverschil teruggestort. Super servicegericht en
zeer snel in hun reacties. Dat maak
je niet snel mee. Levering zoals
afgesproken en prima op tijd. ik geef een 9 omdat ik de oven nog niet uitgepakt heb. maar dit bedrijf verdient een 10!

Carlo 20-11-2023

Al meerdere apparaten , wasmachines en drogers , bij Bemmel en Kroon gekocht. En elke keer snelle levering ( zondagmiddag besteld maandag ochtend geleverd en geïnstalleerd ) en vakkundige plaatsing/installatie. Kortom ze doen wat ze beloven !

Leen Rossieau 20-11-2023

Vriendelijke en duidelijke uitleg over het gekochte product. Ook de duidelijke verschillen uitgelegd over een tweede keuze.

Richard 20-11-2023

Snelle aflevering, goed contact, nette bezorgers en keurige binnendienst. Erg tevreden over de gehele service!

Mevr .Jonker 20-11-2023

Een prettige winkel, waar je vakkundig wordt geholpen! Een vaatwasser aangeschaft, die precies doet wat hij moet doen.
Het bedrijf die daar voor zorgt, ook zeer prettig!

Mark 20-11-2023

Het juiste artikel (wasdroger) geleverd en binnen het gestelde tijdvak. Buiten dat de bezorger met het slechte weer een hoop modder mee naar binnen bracht helemaal perfect (anders was het een 10 geweest).

Marieke 20-11-2023

Order BKI1235380:
Ik was op zoek naar een vaatwasser die ook nog eens erg mooi was om te zien en vond hem hij Bemmel en Kroon. Ik kon heel makkelijk en snel een bezorgafspraak maken zodat hij dezelfde week zelfs nog kon worden bezorgd en dat gebeurde ook. De vaatwasser is een plaatje om te zien, bezorgservice was super, zeker een aanrader.

Michael Wielingen 20-11-2023

Bij Bemmel en Kroon een wasmachine en droger gekocht. Prijstechnisch was het een erg goede deal in verhouding met andere winkels. Hier bleek hij het voordeligst te zijn. Ook werd de Cashback duidelijk aangeven wat motiveerde tot de aankoop en het aanvragen hiervan.
De wasmachine en droger werden de volgende dag al bezorgd door een extern bedrijf. Dit waren erg nette mannen die met respect en zorg de levering en plaatsingen voor hun zorg namen. Hiernaast namen hun ook onze oude wasmachine kosteloos mee retour, net zoals het verpakkingsmateriaal van de net geleverde en geplaatste producten.
We raden dus Bemmelen en kroon aan en gaan hier zeker vaker bestellen.

Wim de Wolff 20-11-2023

Het product kwam na 1 dag binnen. Erg snel dus. Helaas waren de bezorgers slecht en niet klantvriendelijk.

Ben 19-11-2023

Nette site heel makkelijk, snelle levering wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt afgeleverd. En wat heel belangrijk is een goede prijs.

Geoffrey Tetro 19-11-2023

Duidelijke website, bestellen gaat eenvoudig, je wordt nauwgezet op de hoogte gehouden van de levering, en de levering ging vlekkeloos! Werkelijk top 👍🏻

FamHvdH 19-11-2023

In goed overleg hebbenbwe onze nieuwe combi magetron voor een mooie prijs ontvangen. Geleverd op zondag, vlak na de bestelling.

Anneke 19-11-2023

‘S avonds besteld, volgende dag in huis. Bezorgers hebben het netjes en vriendelijk afgeleverd terwijl het buiten vreselijk regent. De Amerikaanse koel/vriezer snel op zijn plek gezet en doet zijn werk al. Dat allemaal binnen 17 uur. Top, bedankt.

FMH 19-11-2023

Na veel vergelijken kwamen we bij Bemmel & Kroon uit voor onze combioven. Contact ging vlot en netjes, ook werd er meegedacht omdat onze optie niet leverbaar was. Een week later was onze oven thuis zoals afgesproken tot aan de deur bezorgd, wat ons nog eens geld scheelde.
Verpakking was prima en zelf installeren ging ook zonder problemen. Voor herhaling vatbaar, maar hopelijk de komende jaren niet!

Senih 19-11-2023

Everything was super. The dryer has been delivered very fast. I will try the machine and update my review.

Kayley 19-11-2023

Door positieve geluiden uit mijn omgeving opzoek gegaan naar een wasdroogcombinatie bij Bemmel en Kroon Site was helder en prijs was scherp. Na bestelling was de communicatie vlot en duidelijk en werd de zending tijdig (op de door mij gekozen dag) geleverd. Eigenlijk helemaal niks aan te merken van begin tot eind! So far so good :-)

Familie Lieftink 19-11-2023

Overzichtelijke site met duidelijke productinformatie en ook nog een super snelle levering binnen 24 uur op onze online bestelde Bosch wasmachine. En ook nog voor een scherpe prijs met goeie service. Gewoon een dikke tien!

Karen 19-11-2023

eerst op de site gaan kijken daarna in de winkel, ruime sortering (INBOUWKOELKAST), vriendelijk personeel, gunnen je alle tijd om rustig te kijken en vergelijken en eventuele vragen te beantwoorden.
Donderdag koelkast gekocht, vrijdagochtend al geleverd, dus supersnel