Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 26-11-2023

In het weekend gebeld naar Bemmelen en Kroon. Ik hoefde niet lang te wachten. De werknemer was keurig in het gesprek en gaf goed advies.
De volgende dag had ik de wasdroger in huis.
Via track en trace kan je bekijken hoe laat je gekochte product bij je thuis wordt bezorgd.
Bedankt voor de goede service.

Freddy 25-11-2023

Echt heel erg correct geholpen. Wasmachine en wasdroger onbeschadigd ontvangen. Netjes een dag van te voren een tijdslot ontvangen per sms en daarna zichtbaar hoe laat de bezorger exact arriveert. Hele correcte bezorgers en oude apparaten meegenomen. Ben erg tevreden!

Alexander 25-11-2023

Snel geleverd tegen de beste prijs. BKI1242477 Heldere site. Oude apparaat afgevoerd.

Jolanda 25-11-2023

Snelle service!!
Het is een TOP zaak.
Super snel thuis bezorgt...en je hoeft niet de hele dag thuis te wachten.
Gewoon geweldig..

Mooie webshop en nog mooiere prijzen 25-11-2023

Zeer duidelijke webshop en weergave.
Prijs/kwaliteit verhouding, zeer goed
Snelle levering. Top!!

William 25-11-2023

Zeer goede prijsstelling en product werd snel geleverd. Bemmel en Kroon was ook de enige die dit product levert.
Ordernummer: BKI1237388

Luc 25-11-2023

Combimagnetron besteld.
Prijs was iets hoger dan de concurrentie, dit op de site aangegeven en kreeg het product voor de zelfde prijs.
(Eerder hier iets Besteld, was goed bevallen heb hun daarom de kans gegeven om de prijs aan te passen.)
Dag erna zoals aangegeven bezorgd.
Je kunt precies zien wanneer bezorger komt.

Eerst wat grove planning die naarmate de tijd dichtbij komt steeds nauwkeuriger wordt.

Magnetron past in kast, kon dit zien op de site met veel en goede afbakeningen en doet waar die voor is.

Rekje van de whirlpool magnetron is wat gammel.

Verder is deze prima.

Zag in reviews dat je hard op toetsen moet drukken maar dat klopt niet.
Zacht drukken werkt prima, je moet alleen iets langer drukken.

Vrieskist VK1422W 25-11-2023

Ik raad iedereen aan om bij deze winkel te kopen, omdat de goederen goed zijn tegen zeer redelijke prijzen. Ook zijn de goederen snel bij het huis.

Rob 25-11-2023

Op woensdag 22/11 vaatwasser besteld die op 25/11 geleverd zou worden. De machine was op voorraad, zo werd gezegd en ik had binnen 5 minuten betaald. Op zaterdag 25/11 hoorde ik van de vervoerder dat Bemmel en Kroon de opdracht had geannuleerd. Zelf heb ik niets van B&K gehoord. Dus tevergeefs de keuken verbouwd om ruimte te maken en voor niets thuis gebleven op zaterdag. Gebeld met B&K die doodleuk vertelden dat de machine niet op voorraad was. Daarom de order gecancelled en B&K op mijn zwarte lijst gezet.

Joep 25-11-2023

Nieuwe vaatwasser besteld. Eerst met installatie, daarna besloten zonder te kiezen. Was geen enkel probleem en geld van installatie stond zelfde dag nog op mijn rekening. Vaatwasser super netjes afgeleverd, uitgepakt en oude en verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen, echt top!! Super vriendelijke bezorgers!

Maurice 25-11-2023

Bestelling erg snel afgehandeld en snel thuis bezorgd. Nagenoeg enige leverancier die gevraagde afzuigkap kon leveren.

Demi 25-11-2023

Super snelle levering, heel goed geholpen en uiteindelijk een keuze kunnen maken in een wasmachine. Ook de bezorgers mega aardig en hebben het meteen op de juiste plek bezorgd. Erg vriendelijke en goede service. Wij zijn tevreden!

Nout 25-11-2023

Toevallig bij Bemmelenkroon terecht gekomen via het internet op zoek naar een nieuwe koelkast. Makkelijk te bestellen, we kregen zelfs nog Black Friday korting! Zeer vriendelijke klantenservice, als ik nog wat nog heb heb weet ik waar ik moet zijn.

S Erdural 25-11-2023

I bought my miele dishwasher with best price. Delivery and install options were super flexible. I had a problem with my own kitchen and the installation was not possible. Bemmel en Kroon customer service was very friendly and they updated my order immediately. I am very happy and highly recommend this company.

A de Groot 25-11-2023

Ten eerste ze hebben wel voorraad in tegenstelling van andere bedrijven, ze hebben een super vriendelijke website, ten tweede ze leveren zeer snel, ten derde ze hebben een goede transporteur met vriendelijk personeel.

Luppie 25-11-2023

Super bedrijf. Duidelijke website, goede producten tegen mooie prijzen, komt afspraken na en laat een goede bezorger de bezorging doen.

Lisette 25-11-2023

Wij hadden nog vragen omtrent de wasmachine en die werden netjes telefonisch beantwoord. Hij werd vandaag geleverd! Een dag bestellen ondanks Black friday

Jolanda 25-11-2023

Vakkundig advies, vriendelijk en niet opdringerig. Daarnaast scherpe prijs. Uitstekende informatie over de levering. Ordernummer ******

Jeroen 24-11-2023

Een fijne wasdroger gekocht voor een scherpe prijs en supersnel bezorgd door 2 aardige gasten. Dik tevreden!

Frits 24-11-2023

Ik heb gisteren de Inventum koelkast besteld en kreeg 20 euro korting in verband met “black friday”. De levering was al vandaag. De transporteur gaf netjes door rond welke tijd ik de levering kon verwachten. Daarna ontving ik per mail nog de exacte tijd van levering. Dit was perfect. Ik ben zeer te spreken over deze levering.

Shahrzad 24-11-2023

Deze shop heeft allemaal producten die goedkoper zijn dan andere shoppen. Ik heb twee producten laten bezorgd. Fornuis en koelkast.
Die zijn allebei goed in orde ontvangen en in plaats gezet worden.

Amir 24-11-2023

Ik heb gaskookplaat besteld ,binnen 24 uur geleverd.... Met top transporter...
Tnx

Dutch Advice Group 24-11-2023

Zeer goede service! Alles stipt en goed geleverd vandaag , zoals afgesproken en daar hou ik van. Zeker de moeite waard voor een volgende keer. Met dank aan de twee heren voor de vriendelijkheid en de perfecte service!

Roger 24-11-2023

Makkelijk te bestellen snel en keurig afgeleverd en de beste prijs voor mijn gevoel

John manders 24-11-2023

Gewoon een fijne no nonsense webshop waar ik volgende keer weer iets zal bestellen, alleen moeten ze echt een andere transporteur zoeken, want ik heb via de deurbel camera meegekeken en damn, die gaan echt slecht met spullen om die ze bezorgen, ze gooien nog net niet met de spullen, dus dat is een beetje jammer 🙄