Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renate 02-12-2023

Ruime keuze in apparaten (wasmachine) wat betreft prijs en kwaliteit. Snelle en keurige levering. De was kan weer draaien.

Jan 02-12-2023

Op vrijdag besteld, de volgende dag keurig op tijd geleverd. De installatie werd gedaan door twee zeer vriendelijke en deskundige installateurs. Alle verpakkingsmateriaal plus oude apparatuur werd keurig meegenomen. De informatie over de tijd van levering werd zeer frequent ge-update zodat we precies wisten hoe laat de installateurs kwamen.
Kortom, prima geregeld door Bemmel en Kroon.

paul 02-12-2023

Prima website
Snelle levering
Doos nog helemaal dicht bij levering
Prijs ca 20% lager dan concurrenten

AP 02-12-2023

Zeer vlotte service en communicatie. Wij zijn zeer te vreden. We zullen zeker nog zaken bestellen in de toekomst bij jullie!

Age 02-12-2023

Inventum kookplaat besteld, werkt super goed en altijd goede service bij bemmelenkroon

Ben 02-12-2023

Goede en duidelijke website. Snelle en correcte levering van onze Inventum magnetron

Wendy van Paasen 02-12-2023

Erg klantvriendelijk!
De jongens gingen netjes te werk. Goede service, dozen werden meteen weer meegenomen.

Jeroen 02-12-2023

Snelle service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Helpdesk staat je tot laat nog ten dienst. Geen gedoe met bezorgkosten die er nog bij komen. Wil je het apparaat op de juist plaats en geïnstalleerd, dan kun je dat aanvinken. Duidelijke en betrouwbare website.

Marcel Legtenberg 02-12-2023

De droger die geleverd was vertoonde na één dag mankementen, waarschijnlijk omdat hij schade heeft opgelopen tijdens het transport. Na een belletje met Bemmel en Kroon werd de droger de volgende dag direct kosteloos omgeruild, waarbij de nieuwe netjes op de plek werd gezet en werd aangesloten. Prima opgelost, goede service!

Meulen 02-12-2023

Prettige website en zij waren ook nog eens de goedkoopste wat betreft dit product! Duidelijke en fijne levering. Ik kende het bedrijf nog niet voor dat ik dit bestelde, maar ik ben Zeer tevreden !

Martin 02-12-2023

We hebben snel onze wijnkoelkast geleverd gekregen. Daarbovenop werd hij zonder klagen naar 1 hoog gedragen. Toppers bij Van Bemmel & Kroon en de transporteur Dynalogic

kimberly 02-12-2023

Bemmel en Kroon komen hun afspraken na qua bestellen en bezorging. Dynalogic is een goede partner voor het bezorgen van de producten. Zeer vriendelijke bezorgers en zorgvuldig afgeleverd. De prijs is ook eerlijk in de markt.

Andre 01-12-2023

Snel geleverd en door bezorgdienst binnen gebracht Een plus voor deze winkel

Lin 01-12-2023

Prima prijs goede service ! Goede informatie op de site en duidelijke site

Richard 01-12-2023

Alles prima geregeld. Op tijd bezorgd, en vriendelijk. Oude apperaat meegenomen.

Henk Hoendervanger 01-12-2023

Bestelling inductie-kookplaat keurig volgens planning geleverd. Nu ervaring opdoen met het product zelf. Installeren was een fluitje van een cent.

Petra 01-12-2023

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Aankoop eenvoudig door duidelijke en overzichtelijke website met uitgebreide productinformatie. Tijdstip van levering wordt up to date gehouden en de levering is ook echt op het aangegeven tijdstip door netten zeer vriendelijke bezorgers. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en een bedrijf om te onthouden.

Bemmel&Kroon 01-12-2023

Als ik een artikel wil kopen volg ik eerst lange tijd de prijsontwikkeling van een product. Daarbij staan dan ook vaak namen van (mogelijke) leveranciers. De ene heeft een goede website: overzichtelijk, duidelijk en met voldoende afbeeldingen van het gewenste artikel, de ander is ronduit teleurstellend in wat zij bieden. Als het hier al fout gaat is dat voor mij een groot minpunt. Natuurlijk kijk ik ook op de website van de fabrikant maar het gaat hierbij om wat een ondernemer via zijn/haar website kan toevoegen.

Als ik dan contact leg met die ondernemer, veelal per mail, dan hangt het zowel van de reactietijd als van het duidelijk beantwoorden van mijn vragen af of ik hier mee verder wil gaan.

Niet onbelangrijk hierbij is of die ondernemer in staat is en wil onderhandelen over de prijs. Aangezien ik ook de prijsontwikkelingen volg merk ik direct of de ondernemer zijn/haar zaken op orde heeft.

Inmiddels toe aan mijn 3e bestelling bij Bemmel&Kroon. Ze reageren snel, zijn duidelijk, hebben een goed en kwalitatief hoogstaand assortiment, zijn bereid tot onderhandelen en vallen je niet lastig met allerlei marketing. Een ideale leverancier voor een bewuste en goed geïnformeerde koper zoals ik.

Mijn (tot nu toe) laatste aankoop bij hun: Een solo oven van Miele – H6467 BMCLST. Ik heb hiervan de prijsontwikkelingen het afgelopen jaar gevolgd en ben ook diverse keren bij Miele in Vianen langs geweest. Veel (professionele) keuzemogelijkheden, het volume van 76 liter en de doordachte indeling van de ovenruimte, de pyrolyse functie, de pyroFit geleiders en niet in de laatste plaats het esthetische aspect hebben mij doen besluiten deze solo oven te kopen.

En zoals boven al vermeld: bij een ondernemer die zijn/haar zaken op orde heeft.

Ensar Koc 01-12-2023

Mijn product werd snel geleverd! Het bedrijf zal ook helpen bij de installatie van het product.

Petra 01-12-2023

De winkelmedewerker heeft ons enorm goed geholpen met het vinden van een passende inductiekookplaat. Dat was lastig omdat we een wat afwijkende nismaat in ons granieten keukenblad hebben. Maar hij zocht en vond! Dat heeft ons veel geld bespaard.

Sanne 01-12-2023

met telefonisch advies omtrent de maat van de oven serieus en goed geholpen. bezorging en aflevering verliep uitstekend! Helemaal blij met mijn nieuwe oven 🥧
ordernummer BKI 1242600

Gert 01-12-2023

Makkelijk en mooie online shop, met duidelijke omschrijvingen van de producten. Concurrerende prijsstelling van producten met een hoge kwaliteit.

Rob Kaptein 01-12-2023

Goede en vriendelijke voorlichting ivm aankoop afzuigkap.
Had een veel duurdere in gedachten maar heb op advies een goedkopere gekccht.
Montage netjes en vakkundig geplaatst door vriendelijke monteur. Bedankt hiervoor.

Bijkerk 01-12-2023

Wij kregen snel contact met het bedrijf. De medewerker beantwoordde al onze vragen snel en goed. Het door ons bestelde artikel werd snel geleverd en gemonteerd.
Het montagebedrijf zou van ons ook een negen krijgen, omdat zij ons op de hoogte hielden van de bezorging en zij hebben netjes en vlot gemonteerd.

Veldhuis 01-12-2023

Ook bij deze aankoop een scherpe prijs, gemakkelijk besteld en snel en correct geleverd.