Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam Plas 14-11-2023

Prima prijzen, mooi aanbod, goede service, verkoop kan beter. In de winkel en op het internet is genoeg te vinden over de beschikbare producten. De prijzen zijn scherp. Er wordt goed gevraagd naar huidige apparatuur en wat nodig is om een zo passend en aansluitbaar mogelijk apparaat te leveren. Montage hulp is mogelijk, dat is een grote plus. De monteur die langs is geweest heeft keurig gewerkt. Het enige nadeel vonden wij dat de verkoper in de winkel zaken op moest zoeken waar wij vragen over hadden. Dat hadden wij dan zelf ook online kunnen doen. Dus de verkoper in de winkel zelf had iets meer kennis kunnen hebben. Ook viel op dat de site in de winkel die de verkoper kon laten zien niet helemaal gelijk was met de site die online stond voor het grote publiek. Daarnaast stonden bepaalde specificaties zoals indicatielampjes e.d. niet goed omschreven op de website. Hiervoor moesten wij de website van de leverancier van het apparaat zelf raadplegen. Als deze punten waren opgelost was het wat ons betreft een 10 geweest.

Frank 13-11-2023

Helder bestelproces. Duidelijk en ik ondervind verder geen problemen bij de levering. Ging in mijn geval dus perfect. 1 nadeel indien je met creditcard betaald, betaal 9,95 extra. Niet echt klantvriendelijk

Weisenberg & Co 13-11-2023

Handig en prima website. Snelle reactie. Perfecte verzending op zondag jammer dat de bezorgtijd aanduiding zo ruim is.(8u - 22.00)

Theo 13-11-2023

Al eerder hier gekocht en de service is perfect.
Ze komen afspraken na en geven precies aan wanneer de bezorger ter plaatse is.
Ook telefonisch goed bereikbaar en keurig.
Nu weer zeer tevreden na levering nieuw product; ga zeker volgende keer weer bij hun op zoek!

Robzie 13-11-2023

Bemmel&Kroon heeft me zelfs op zondagavond nog vriendelijk te woord gestaan en geholpen, bezorging op maandag heel mooi!!
Koelkast moet nog even staan, alvorens in gebruik te nemen, dus daar kan ik helaas nog niet veel over zeggen, ziet er overigens wel mooi uit!
Maar de bezorgdienst...man..man..man..wat een ruwe kerels.
Overal tegenaan botsen, duwen..duwen..duwen en dan maar hopen dat alles onbeschadigd is.

Barbu Georgeta-Alexandra 13-11-2023

Ik heb bij verschillende online winkels naar een stofzuiger gezocht en bij de jouwe de beste prijzen gevonden. Ik ben erg tevreden met het gekochte product.De beste prijzen, snelle verzending!

Monique 13-11-2023

Echt een topwinkel , super service en snelle levering.
De jongens die het kwamen bezorgen Toppers
Ik heb de bestelling gedaan maar kon niet bij levering betalen dus stuurde ze een email met een ideal opdracht nou helemaal prima.
Als je Bemmel en kroon belt krijg ze zesnel tepakken en vragen worden keurig beantwoord de mensen zijn vriendelijk en correct
Ik zou deze aanbieder zeker aan raden

Bart Konings 13-11-2023

Buiten dat Bemmel&Kroon goedkoper was, hebben ze de inbouw-vaatwasser geleverd en zeer netjes aangesloten. Bij de aankoop zelfs nog contact gehad of de vaatwassser wel zou passen. Dat hebben ze prima gecontroleerd. Telefonisch een aansluitdatum en tijdstip afgesproken. Monteur ging pas weg toen alles werkte en opgeruimd was. Ben erg blij met de aanschaf bij Bemmel&Kroon.

Bos 13-11-2023

Eerst heb ik de consumentengids geraadpleegd voordat ik een merk wasautomaat en droger kies.
Het merk kwam er goed uit en Bemmel en Kroon had beide machines in voorraad werd gemeld online.
Datum afgesproken voor levering. Helaas die ging niet door want de droger was toch niet op voorraad. Een weekje later toch beide machines geleverd. Op de afgesproken tijd. Netjes aangesloten. Helaas toen de heren wegwaren lag de doos met anti- trildoppen nog gesloten voor me. Die moesten op de grond onder de wasmachine. Foutje!! Daarom geen 10.
Samen met mijn 2 zonen de doppen geplaatst. Anders had ik de heren toch weer terug moeten laten komen.
Het ging niet heel makkelijk, want de machines staan op elkaar in een kleine ruimte. Heel praktisch als het gewoon in een keer goed gaat. Heel fijn dat alle lege dozen ( behalve die van de doppen) weer meegenomen worden.
Verder goede service met installeren... dat ging super fijn en snel.
Bedankt!!

Silvia Swart 13-11-2023

Order BKI1234764 :

Brian 13-11-2023

Zeer goed geholpen bij BemmelenKroon bij het maken van een keuze voor nieuwe wasmachine en droger. Daarnaast ook een goede aanbieding gekregen voor een kwalitatief goed product. We hopen met deze Miele er weer veel jaren tegenaan te kunnen. De levering was perfect geregeld. Duidelijke levertijd via de track and trace. Zeer net personeel die vakkundig de apparatuur op de 2e etage heeft gezet en aangesloten. Tarik bedankt voor jullie goede service!!

conny 13-11-2023

Het product is perfect afgeleverd en voldoet aan onze eisen we zijn er blij mee ik raad deze site zeker aan

Fam Wanders 13-11-2023

Zijn vakkundig geholpen bij de keuze van een nieuwe oven. Dachten aan Miele maar zijn met een Neff vertrokken. Mochten zonder druk en met kopje koffie nadenken over de keuze. Kon volgende dag al bezorg en desgewenst geïnstalleerd worden. Super.

Silvia Swart 12-11-2023

Een hele goede Miele stofzuiger met snelle levering voor de beste prijs. Bovenop de Miele actie ging er nog eens korting af bij Bemmel & Kroon. Helemaal top! 's avonds besteld en de volgende dag geleverd, waarmee je nauwkeurig via sms en mail te weten komt wanneer de bezorgen komt. Bezorging is zelfs op zondag en ze nemen oude apparaten mee, mocht dat nodig zijn. Happy! Een absolute aanrader voor alle witgoed aankopen. Heel bijzonder dat vanuit Belgie de snelle levering gegarandeerd kan worden naar Nederland.

Wouter 12-11-2023

Eerst gebeld met de klantenservice over onduidelijke versies van het kooktoestel. Zij hebben direct met de leverancier gebeld en ik kreeg direct terugkoppeling van de juiste versie. Klantenservice heeft ook direct de onjuiste foto verwijderd.
Ik heb intussen het kooktoestel besteld en de volgende dag binnengekregen. Alles netjes.
Door de goede klantenservice ben ik overtuigd om hier te kopen.

Catharina 12-11-2023

Ik vind dit site duidelijk en overzichtelijk, zonder poespas.
Eerste keer voor mij, dat ik online een wasmachine bestel en dit was naar volle tevredenheid!

Complimenten voor de heren van de bezorging ( bedrijf Dynalogic) ! behulpzaam en alles prima geinstallleerd!

Thea Borgsteede 12-11-2023

De prijs van de afzuigkap was 100 euro goedkoper dan ergens anders heel vriendelijk geholpen met informatie via de telefoon en direct ook besteld de dag erna op zondag geleverd waarbij je tot op 20 minuten op de hoogte wordt gehouden waar de bezorger is wat een topfirma

Herman 11-11-2023

Werd door een medewerker van de onlineshop vriendelijk en adequaat geholpen.

Zwaan 11-11-2023

Goedkoopste prijs! Keurige en snelle levering. Perfect en zeker aan te bevelen!

Jacqueline (Ordernummer BKI1234785) 11-11-2023

Zeer scherpe prijs en snelle levering (keurig op tijd!) . Ook contact met de winkel was een dikke plus !
Ordernummer BKI1234785

René Staadegaard 11-11-2023

Perfecte bestelling zeer goed geïnformeerd over de bestelling en levering alles super precies op tijd die ze van tevoren aangaven topwinkel
Ordernr: BKI1232697

C. H 11-11-2023

Top! Gisteren eind van de middag besteld en
vanmorgen om kwart over tien in huis.
En de bezorgtijden super op de hoogte gehouden. Bezorger ook attent tip gegeven om
dit in te vullen. Bedankt.

Cindy 11-11-2023

Goede service en heel vriendelijk geholpen. Meneer keek in mijn prijsklasse mee en heeft mij goed geadviseerd. Zou zo weer terug gaan.

Peter 11-11-2023

Prima geholpen in de winkel, duidelijke informatie, de volgende binnen de afgesproken tijd bezorgd.

Eric Koopman 10-11-2023

Al enige jaren koop ik met volle tevredenheid bij Bemmel en Kroon. Deskundig en vriendelijk personeel samen met een zeer scherpe prijs laten mij elke keer weer hier terugkeren.
Ditmaal een LG Amerikaanse koelkast gekocht. Deze zag ik bij een andere webshop goedkoper. Zonder enige discussie werd me direct een passende prijs geboden. Kortom, zeer tevreden. Ik kom hier zeker weer terug.