Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Witgoed met service 18-06-2024

Bij Bemmel en Kroon kreeg ik de beste prijs voor mijn nieuwe was/droog combinatie van Bosch. De communicatie met het bedrijf was snel en accuraat en het was geen enkel probleem om na het bestellen nog accessoires toe te voegen. Ik werd voor de bezorging heel goed via de mail op de hoogte gehouden van het te verwachten tijdstip. De bezorgers waren vriendelijk, snel en zorgvuldig zodat mijn muren onbeschadigd bleven; chapeau want ze moesten wel twee trappen op! Voor een onverhoopte vervanging van een ander huishoudelijk apparaat weet ik waar ik moet zijn.

Rosa 18-06-2024

Omdat een andere winkel niet had wat ik wilde hebben, kwam ik bij Van Bemmel en Kroon terecht. En wat was ik blij!! Ik heb een inductie kooktoestel en een koel/vriescombinatie gekocht, het kooktoestel moest aangesloten worden door een erkend bedrijf. De planning had niet beter kunnen zijn, alles zeer goed op elkaar afgestemd en heel snel allemaal. Daarbij komt ook dat Van Bemmel en Kroon een goede prijs hanteert. Maar onbetaalbaar is de goede service, kom daar nog maar eens om tegenwoordig. Thijs, heel hartelijk dank voor alles! Ik ben FAN.

D. Boog 18-06-2024

Telefonisch 2x contact gehad en zeer prettig geholpen, meteen geregeld en netjes bevestiging per mail. Ook bezorgers waren erg behulpzaam.

gertjanstaal 18-06-2024

had de verkeerde koelvries combinatie besteld werd gelijk veranderd in de goede zonder commentaar en met een glimlach

Raymon 17-06-2024

Goede service en snelle levering.
Een actie product werd niet meegeleverd maar naar een mailtje te sturen werd het meteen opgelost en had ik het actie product de volgende dag ook gelijk binnen.

Jurjen 17-06-2024

Duidelijke site met snelle levering. Zaterdag om 23:00 besteld en maandag netjes om 15:00 op de stoep. Ze hebben zelfs de oude droger meegenomen

Peter van Z 17-06-2024

Prettig bedrijf. Kopen hier al een aantal keren witgoed. Na het luisteren van jouw wensen geven zij een goed advies en beiden alternatieven aan. Ze nemen de tijd voor je. Prettige winkel als je graag face to face je aankoop wilt doen.

Peter 17-06-2024

Snelle bestelling en bezorging, was eerste op 18 juni a.s. en daarna vervroegd naar 13 j.l. was geen probleem.

W.S.Dijk-de Boer 17-06-2024

Wij hebben hier al meerdere apparaten gekocht, zoals een wasmachine en droger, en zijn altijd door vakkundig en vriendelijk personeel geholpen bij de keuze van deze apparaten. Vandaag heb ik mijn vriezer ontvangen, fijn personeel die hebben geholpen bij het plaatsen daarvan.
Wij zouden Bemmel en Kroon dan ook van harte aanbevelen.

Walter 17-06-2024

Bemmel en Kroon is een fijne winkel. Ze geven goed advies en hebben een ruime keuze aan witgoed. Klein negatief puntje is dat de teruggaaf actie van Bosch niet op 2 juni 2024 eindigt (zolas de verkoper beweerde) maarop 10 juni 2024.

Susanne 17-06-2024

Op zondag besteld en binnen 12 uur geleverd op maandag. Ik ben erg tevreden. Top! De droger staat al te draaien en werkt zoals het hoort.

Fran 17-06-2024

We zijn in Zoeterwoude rijndijk geweest en daar goed geholpen heb nu een mooi inductie en twee ovens in een zeer blij mee

Fijn bedrijf 17-06-2024

Goede prijs en prima service.
Netjes op tijd bezorgd op locatie.
Kortom, wij zijn erg tevreden.

Scheveningen 17-06-2024

Wasmachine en droger van Miele gekocht met als extra service aansluiten en afleveren op de 2e etage zonder lift. Prijs was zoals ze altijd claimen het laagst. Bezorging en installatie was mogelijk binnen 2 dagen, (zaterdag gekocht, maandagochtend geleverd) ze waren mooi op tijd, snel en kundig. Verpakkingen worden er buiten al afgehaald.

Rene 17-06-2024

Uitstekende prijzen voor merkartikelen. Zeer goed bereikbaar op alle dagen aanwezig

Theo 17-06-2024

Alles is goed; de prijs, de website, gemakkelijk bestellen. Ook telefonisch contact (op zondag!) over cash-back: snel, vriendelijk en duidelijk. Binnen 24 uur geleverd!

Bhavesh 17-06-2024

Everything went well with Purchase and installation! Available Instillation was after 8-10 days. This can be improved.

Leon motz 17-06-2024

Een koelkast besteld welke zaterdag is geleverd. Deze zou eigenlijk op vrijdag worden geleverd maar van mijn kant kwam er wat tussen. Dit gemeld bij de klantenservice en het verzetten van de afspraak was geen probleem. Het contact met de klantenservice is als prettig ervaren, iets wat bij de bekendere ketens vaak niet het geval is. Een volgende aankoop zal zeker weer bij Bemmel en Kroon worden gedaan.

Natalie 17-06-2024

Zeer goed overzicht over producten op de site,veel keuzes en goede uitleg.
Zeeeeer snelle levering, op zondag online besteld,op maandag morgen geleverd.
Zeker aan te raden online-winkel

LKok 17-06-2024

vakkundige mensen, stellen de juiste vragen om je daarna goed te kunnen adviseren.
Ik koop hier al jaren, hele goede ervaringen ten opzichte van vele anderen in deze branche .

Astrid 17-06-2024

Goede aanbieding en hele snelle levering! Op een zaterdag besteld, en de zondags al geleverd.

Andreas 17-06-2024

Scherpe prijs voor de inductie kookplaat en zeer vriendelijk geholpen met vlotte afhandeling van de aankoop. Vervolgens voortreffelijke plaatsing in het bestaande gat in het keukenblad door wederom uiterst vriendelijke en handige installateur. Werkt allemaal super nu.

Clara 17-06-2024

Prima service ,goede winkel snelle levering, mooie stofzuiger,en zeer degelijk

Vivian Meertens 15-06-2024

Via websearch deze miele stofzuiger gevonden. Goede prijs, adequate levering en geen extra karton voor verpakking.

Ada 15-06-2024

Top service,bezorging, en prijs hou de firma in de gaten kan ik nog veel profijt van hebben 👍🤞🍀