Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Simon 04-04-2024

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van een vervangende gaskookplaat en uitstekende service van de firma AJTec bij het vervangen van de gaskookplaat

Melissa 04-04-2024

Vorige week had ik al mijn vaatwasser op het oog. Op jullie site was hij al de beste prijs. Gisteren dus het besloot genomen om hem te bestellen, en was hij nog goedkoper! Wat een geluk heb ik! Snelle levering en aardige medewerkers. Heel vriendelijk en brachten hem netjes voor mij binnen. De vaatwasser ziet er super uit en maakt echt zijn waardering waard! Blij met mijn keuze bij jullie!

Helen Ramdjan 04-04-2024

Super tevreden en nog goedkoper dan een winkel voor dezelfde merk Sam Sung
Ook netjes op tijd .
Ik zou ieder aanraden.

Melissa 04-04-2024

Fijne wasmachine wordt geleverd zoals afgesproken volgende dag ! Zeer tevreden voor een goeie prijs ! Bedankt 🤩

Anouk 04-04-2024

Hele mooie afzuigkap voor een goede prijs.
De service is ook top! Het verwijderen en meenemen van de oude doen zij ook. Ruimen alles keurig op na montage van de nieuwe. Top.
Zeer tevreden!

Mauritz 04-04-2024

Vanaf de eerste indruk ziet de droger er zoals verwacht uit van goede kwaliteit. Van bestelling tot levering was het een zeer snel en efficiënt proces. De installatie was niet zo goed, de bezorger die het artikel ook op de 2e verdieping plaatste, was erg hardhandig met de nieuwe droger tijdens het dragen en installeren.

Ruud 03-04-2024

In december 2023 hebben wij online keukenapparatuur besteld via Bemmel & Kroon. Apparatuur is deze week ontvangen. Site werkte prima en ook even telefonisch overleg met de winkel ging soepel. Uiteindelijk op de factuur ook nog een korting gekregen op de apparatuur terwijl je dat online niet kan vragen. Aangename verrassing.
Verder op tijd en netjes geleverd tot ver over de drempel. Zeker een aanrader

Rob 03-04-2024

Wij hebben op de vrijdag voor Pasen besteld. De levering zou 2e Paasdag zijn. Op 1e Paasdag heb ik nog een e-mail gestuurd met de vraag hoe laat de droger bezorgd werd, daar werd niet meer op gereageerd. Verder hebben we geen verdere info ontvangen qua tijd e.d. De gehele dag thuis gebleven waardoor we zaken speciaal hadden afgezegd vanwege de levering van de droger. Dinsdag heb ik gebeld en er bleek is mis gegaan te zijn. Verder geen excuses. Woensdag is de droger geleverd. Droger zelf werkt prima, ik vind de service van Bemmel en Kroon van een laag niveau. Vandaar de 6 score.

Boaz 03-04-2024

Erg tevreden over Bemmel en Kroon. Ze hebben expertise en ervaring in huis om goed advies te geven. Ze bieden de laagste prijs aan, als je kan bewijzen dat het ergens anders goedkoper is. Levering is snel en afspraak is flexibel te regelen bij aankoop van een product. Bemmel en Kroon is aan te raden als je opzoek bent naar een winkel voor het aanschaffen van een witgoed product.

IGOR 03-04-2024

Bemmel &kroon heeft mij verrast.
Goede prijs en een ongekende snelheid bij het leveren van onze nieuwe wasmachines en droger.
2e paasdag besteld, en de volgende dag om 16:00 hebben 2 vriendelijke bezorgers de apparatuur al geleverd.
Super tevreden hierover.

Thomas 03-04-2024

Fijne en overzichtelijke site, producten keurig omschreven en de bezorgdienst is vriendelijk en klantgericht!!
Fantastisch

A.J KUIPER 03-04-2024

Vandaag is de stofzuiger bezorgd.
En natuurlijk even getest,zuigt geweldig.
Ook handige hulpstukken zitten erbij.
Ben er ontzettend blij mee.

h.zwiebel 03-04-2024

Doordat het zo druk was bij het bedrijf waar ze normaal monteurs van sturen werden er monteurs gestuurd van Dynalogic dat was een ramp helaas..maar na mailcontact werden we gebeld en werd het opgelost door een goede monteur te sturen ( die het normaal doet) Het bedrijf heeft goede service tegen een nette prijs ik zou hier weer bestellen!

PC de Ruijter 03-04-2024

De behandeling en uit leg was heel goed en de levering was heel goed dat is een aan rader

ArieP 03-04-2024

Zeer correcte, adequate, vakkundige en snelle afhandeling en levering met plaatsing van een fantastische wasmachine.

C van sundert 03-04-2024

De bestelling verloopt vlot ze zijn goed bereikbaar en het is binnen 24 uur geregeld.
De aflevering is prima 👍 het wordt netjes afgeleverd ze zetten het netjes op zijn plaats en al het verpakkingsmateriaal wordt netjes meegenomen.

A. de Wilde 03-04-2024

Vanwege de beste leveringsvoorwaarden bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Na telefonisch, deskundig contact direct mailbevestiging van mijn bestelling. Enkele, niet ernstige, foutjes daarin werden ook direct per mail gecorrigeerd. Datum levering exact nagekomen. Kortom een uitstekende service en prima telefonisch contact met medewerker die weet waarover hij praat. Levering door Dynalogic was binnen de aangegeven marge en werd uiterst accuraat gedaan.

Udding 03-04-2024

Geweldige service. Doen wat ze beloven. Binnen een dag bezorgd vanuit Den Haag naar Oost Groningen. Echt een aanrader.

Wendy baljon 03-04-2024

Vriendelijk personeel en fijne communicatie ook wanneer er net even iets niet lekker verloopt.

Antoine Janssen 03-04-2024

Heb al eerder dezelfde stofzuiger hier besteld. Deze keer 2 stuks. Snelle levering, vriendelijke klantenservice. Vroegen of het geen probleem was dat ze paasmaandag niet konden bezorgen ivm personeelstekort. Netjes dat ze hier extra voor bellen.

Luc 02-04-2024

Had de beste prijs en snelle levering met aangeven van het uur van levering

Deze keer via de webshop, in het verleden Cruquius. 02-04-2024

Fijne winkel en prettige webshop, snel en goed geregeld, redelijke tot goede prijskwaliteit.

Gea Vermeulen 02-04-2024

Super bezorging van onze Siemens koffiebonenmachine en een geweldige aankoop.

wil de jong 02-04-2024

Super geholpen door medewerker (*),
Reageerde snel op mijn mail, bedankt nu mijn keuken binnenkort weer afwerken .

Angelique 01-04-2024

Al vaker bij Bemmel&Kroon producten besteld. Fijne website en bij bellen, er wordt meteen opgenomen ! Supervriendelijk en duidelijk te woord gestaan 🤗 Met Pasen een kapotte wasmachine en binnen 24u een nieuwe geleverd. Fijne bezorging ook. Kortom een dikke en verdiende 10 ! 🤩