Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annemiek 10-04-2024

Goede en snelle service, door vriendelijke mensen. Contact gehad eerst via formulier op de website, verder via e-mail en het laatste deel telefonisch. Allemaal even goed. Door de prijsmatch-service was ik ook niet duurder uit dan bij de grote blauwe webshop 😀. Ik hoop voorlopig geen apparaten nodig te hebben, maar zo wel zal ik zeker weer bij Bemmel en Kroon kijken!

Mieke 10-04-2024

De online site van Bemmel en Kroon is zeer klantvriendelijk. Tevens kan je het product 7 dagen per week laten bezorgen, een uitstekende service. De AEG wasmachine was op hún site het voordeligst dus besteld en vandaag netjes bezorgd.

Kaan 09-04-2024

Received accurate information via e-mail support. Fast delivery and setup. + ton of options to chose.

Mustafa 09-04-2024

Mooie prijzen, voor een goed product. Leveranciers waren ook hele fijne personen, hielpen meer dan nodig was. Ik zou zo weer hier kunnen bestellen.

John van Dorp 09-04-2024

Fijne winkel aardige verkopers alleen een beetje moeilijk te vinden omdat het een beetje achteraf ligt

R Driessen 09-04-2024

duidelijke communicatie, snelle levering en scherpe prijs. adviesgesprek per telefoon heeft geholpen de juiste keuze te maken

Peter 09-04-2024

Prima condens wasdroger van Bosch type WPG23100nl, prettig geprijsd en aan bevolen door een vakkundige verkoper.
Snelle en goede bezorging, punctueel op af de gesproken tijd met vriendelijke bezorgers.

Victor 09-04-2024

Wij zijn blij met de inductiekookplaat die geleverd is onder ordernummer DH1280433. De mensen van Bemmel en Kroon zijn vriendelijk, vakkundig en geven goede adviezen. Ze stellen de goede vragen en denken mee. We hebben niet de idee gehad dat we direct moesten beslissen. Ze leveren snel en hebben een goede partner waarmee ze samenwerken om de apparaten te installeren. Daarnaast is de communicatie uitstekend en komen zij de afspraken na.

Herman 09-04-2024

de webshop is duidelijk en makkelijk in gebruik. Bemmel en Kroon had de laagste prijs en goede service. Vriendelijke en beleefde bezorgers die bovendien op de afgesproken tijd arriveerden. Een tevreden klant !

Radjkoemar 08-04-2024

Goede tekst en uitleg van de verkopers.
Heel vriendelijk en geduldig.
Ook bezorger was heel vriendelijk.
Top winkel.Goede prijs kwaliteit.
Kom zeker terug.

Pricilla wammes 08-04-2024

Erg tevreden over de klantenservice (ik heb mijn Miele wasmachine telefonisch besteld op vrijdag. En ook erg tevreden met de levering, op maandagochtend stond mijn wasmachine aangesloten en wel klaar voor gebruik!

Henri 08-04-2024

Prima service, de combinatie met de vervoerder is perfect weet precies wanneer ze op de afgesproken komen leveren. Vaak wordt er bij een aantal vervoerder een dag deel aan gegeven, die tijd periode kan je niet weg van huis, hier kun je via track en trace precies volgen waar de wagen zich bevindt en krijg je 20-25 minuten van te voren een bericht dat ze eraan komen. Gewoon top.

Frits 08-04-2024

Prima service en snel. Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er afgeleverd wordt.

J. Hofstee 08-04-2024

Bemmel en Kroon was de goedkoopste en de levering verliep ook heel soepel. Werd netjes op de hoogte gehouden van de exacte levering.

Emma 08-04-2024

Heb een nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Deze was een aanzienlijk bedrag voordeliger dan hetzelfde product bij de Coolblue. De bezorging was echt uitstekend, en de bezorgers hebben het goed/vlot/kundig geïnstalleerd.

Khosravan 08-04-2024

Nog nooit zo fijn gehad met mijn grote aankoop via internet eerlijk gezegd. Bemmel&Kroon hebben mij weer in de eerlijke handel en top service laten geloven, ook de extra diensten zoals de installatie regelen ging super goed, petje af. De communicatie was boven verwachting en zeer netjes verlopen, top bedrijf en dat mag gezegd worden!

Dweezel 07-04-2024

Tijdens de aflevering van een vaatwasser bleek deze zwaar beschadigd te zijn. Na melding van de koerier werd snel contact opgenomen door Bemmel en Kroon. De vaatwasser werd direct en zonder discussie omgeruild. De heren die de tweede vaatwasser kwamen afleveren waren snel, vakkundig en zeer netjes.
Kortom een goede service, ga zo door :)

eric 07-04-2024

Bij B&K een AEG wasdroger gekocht. B&K bood het product voor de laagste prijs, met weekendlevering en voor een paar tientjes extra met plaatsing en afvoer van de oude. De volgende dag, op zondag, keurig volgens afspraak geleverd en neergezet.

Mel 07-04-2024

Duidelijke site waarop je de belangrijkste informatie al ziet voordat je het product hebt aangeklikt (zoals vulgewicht wasmachine). De levering was ook snel gedaan. De wasmachine stond binnen no time boven, even instellen, iets uitleggen en klaar.

Rik Hoenderdos 07-04-2024

Dit bedrijf verdiend in mijn ogen een goede review.

Tijdens mijn zoektocht naar een wasmachine en droger kwam ik online uit bij de website van Bemmel en Kroon. Door de keuze van zoveel verschillende en aanvullende producten had ik een paar vragen, en besloot contact op te nemen met het bedrijf.
Ik heb niet hoeven wachten en werd gelijk verbonden met één van de medewerkers die erg vriendelijk en behulpzaam over kwam, en ruim de tijd nam om mij te helpen met het maken van de juiste keuze.
Na de goede voorlichting heb ik snel een keuze kunnen maken, en heeft de medewerker mij geholpen de bestelling gereed te maken.
Mijn wasmachine en droger waren een dag later al bezorgd, en waren makkelijk te volgen via een track en trace systeem!
Ik raad iedereen de service aan van Bemmel en Kroon!

Ga zo door!

AGJ Bouwmeester 07-04-2024

Ben heel prettig geholpen.
de verkoper was niet opdringerig wat ik zelf goed vind
Alles werd goed uitgelegd over het product.

Gh 06-04-2024

Altijd een goede prijs /kwaliteit verhouding. De aanbiedingen zijn altijd de moeite waard als je een huishoudelijk apparaat wilt aanschaffen of moet vervangen. De klantvriendelijkheid is top, de bezorgservice ideaal. Je krijgt een mail met een verwachte leverdatum en tijd, daarnaast krijg je een sms en je wordt gebeld voor dat ze aan de deur staan.
Je kunt ze zelf op de voet volgen.

Bij eventuele vragen of onduidelijkheden staan ze je vriendelijk te woord en denken graag mee.
Wij hebben de afgelopen jaren meerdere keren een grote aanschaf gedaan en dit verloopt altijd keurig en goed.
Kortom een aanrader als het gaat om aanschaf van huishoudelijk apparatuur!

V Mastenbroek 06-04-2024

Duidelijke communicatie over de levering. Ook toen levering nog even niet mogelijk was. Volgende dag bericht gekregen dat ik online een leveringsafspraak kon maken. 10 minuten voor levering ben ik ook nog gebeld, en het was ook geen probleem om de vriezer achterom te laten bezorgen.

Fam. De Lange 06-04-2024

De 2 bestelde apparaten werden keurig en op de afgesproken dag door 2 vriendelijke en opgewekte bezorgers op de juiste plaats gezet en aangesloten. Ik heb geen gekke dingen opgemerkt, een dikke 10 voor de bezorgers van Dynalogics en voor B en K uiteraard die ook dit keer alles weer goed geregeld hebben.

Machi klussenbedrijf 06-04-2024

Zeer lieve mensen en goed geholpen door medewerkers en ook bij afzetten goed geholpen door de transport mensen en geef deze winkel een 10 😉👍🏻