Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3673 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gea Volmanbeck 12-04-2024

Snelle levering en bezorging uitstekend! En prijs van het bestelde ook prima. Volgende keer als ik iets weer nodig heb.

Joke du Pon 12-04-2024

Zeer overzichtelijk, super personeel. ik heb in middels mijn Koelkast. heel blij mee .Monteur was ook geweldig lag alles goed uit.Met vriendelijke dank Joke du Pon.

Rotterdam 12-04-2024

Snelle levering en Miele wasmachines met mooie prijs en cashback. De jongens die het leverde vlot/ beleefd / snel en gaven goede advies. Ook service! Helaas heeft het kantoor hun snelle actie niet opgepikt, maar dat reken ik hun en de rest van de goede actie levering niet aan.

Mariëlle 11-04-2024

Vriendelijk personeel. De koelkast was niet op voorraad, maar al binnen 2 dagen binnen. Ik kon meteen een afspraak maken om de volgende dag bij ons thuis te laten leveren. Met 2 klik op de link welke per e-mail werd verzonden. Voordeliger dan bij andere winkels.

Rene 11-04-2024

Het is niet de 1e keer dat ik bij Bemmel & Kroon bestel. En dat is niet voor niets. Ik ben erg te spreken tevreden over de prijsstelling en kwaliteit. Deze keer heb ik voor het eerst de installatieservice gebruikt en ook dat was keurig geregeld.

Mevrouw A.C. Rappa-Hageman 11-04-2024

De service van Bemmel & Kroon was behoorlijk vriendelijk, vooral de uitleg van de Bosch fornuis was kundig we hebben altijd op gas gekookt. Het is een behoorlijke verandering het is net of je voor het eerst kookt. met andere woorden je moet bij het fornuis blijven.
Ook de installateur voor het plaatsen van het fornuis heeft nog instructies gegeven om de oven van het fornuis te gebruiken.
Wij zijn blij met de nieuwe aanwinst.
Nogmaals bedankt voor u uitleg. Deze winkel is aan te bevelen voor huishoudelijke apparaten

M.van der Meer 11-04-2024

Heerlijk winkel met ruime sortering. Je wordt heel goed geholpen en er wordt meegedacht. Snelle levering, goede prijs en prima service. Wij kopen daar elke keer als we een apparaat nodig hebben.

Peter 11-04-2024

Vlot bestelmenu, ‘s middags besteld en de dag erop geleverd m 10.30 u. Ook bezorging prima. Koelvriescombinatie uitgepakt en emballage weer meegenomen evenals de oude koelkast.
Al met al aanbevelens waardig

Marco 11-04-2024

Beslissing was prijs i.c.m. leverbaarheid. Artikel was overal uitverkocht en hier weer het snelst beschikbaar. Directe logistieke inplanning is top. De dag voor levering heb ik het product telefonisch nog laten upgraden naar een ander model. Ging allemaal super soepel. Hoe dichter bij leveringsmoment, hoe strakker het leveringstijdstip ook gecommuniceerd wordt. Ook heel fijn. De jongens op de bus hadden alleen een beetje moeite met de papieren lijst, ze haalden wat adressen door elkaar, maar al met al; super.

M. 11-04-2024

Prima website, makkelijk het juiste product kunnen vinden (koelkast).
Levering ging soepel, alleen bleek na openen van de verpakking wel een kras op de koelkast te zitten. Hiervoor kregen wij de keus tot schadevergoeding of omwisselen van het product. Wij zijn voor de schadevergoeding gegaan.

A.Zwaan 11-04-2024

Goede winkel, grote keus, altijd de goedkoopste naar mijn mening. Vriendelijke mensen, zeer snel met levering en aansluiting van het apparaat.
Alleen maar lof!

Mart vdB 11-04-2024

Goede communicatie met verkoper en een heel goed aanbod gekregen!
Artikel na binnenkomst dezelfde dag verstuurt en ontvangen, bedankt.

M. van der Toorn 11-04-2024

Beko warmtepompdroger gekocht

Van uitzoeken , communicatie via de mail en telefoon , tot levering ; alles was top geregeld.

Duidelijk en snelle communicatie via de mail en levering tot bijna op de minuut nauwkeurig.
Aanrader!

Anne Marie 11-04-2024

Ik heb gebeld en werd heel aardig en efficiënt geholpen. Levering was ook prima. De vaatwasser werkt prima en we zijn er erg blij mee. Voor een volgend apparaat zal ik zeker weer Bemmel & Kroon benaderen.

Elly Hoppezak 10-04-2024

Prettig geholpen bij het kiezen van een nieuwe wasmachine! En fijn afgeleverd bij mij thuis. Ben er blij mee

Joke Dijkmans 10-04-2024

Bemmel en Kroon komt haar afspraken na, communiceert helder en reageert zeer snel. Levert tegen lage prijs zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van dienstverlening en/of product. Eerder hebben wij een koelkast en een wasmachine aangeschaft die wij voor een leuke comboprijs konden aanschaffen. Voor een eventuele nieuwe aankoop van witgoed zullen wij opnieuw bij Bemmel en Kroon kopen. Fijne manier van omgang met klant dat zich uit door het goed luisteren naar de klant. Toppers! Ouderwetse goede service.

W&J 10-04-2024

Snel en vakkundig geholpen, Verkoper liet, na zijn advies, duidelijk aan ons de keuze over.
En begreep ook de uiteindelijke gemaakte keuze! Prima geholpen dus. En dat ook nog voor een leuke prijs.

Familie 10-04-2024

Gewoon goed! Keurige site, voldoende keuze komen afleverafapraken na, aardige medewerkers die voor je klaar staan!

Stoops marina 10-04-2024

Alles heel vlot verlopen van bestelling, betaling, opvolging van levering en bericht dat het afgeleverd was en het product was heel goed en stevig verpakt!

Rob 10-04-2024

Bijzonder duidelijke webshop met goede omschrijving van de artikelen. Ruim aanbod en makkelijk om een selectie te maken. Duidelijke en simpel te vinden uitleg over bv terugnemen van oude apparaat.
Zeer snelle levering zoals beloofd.

Theo 10-04-2024

Bediening in de winkel was kundig, levering snel en correct en aansluiting vaatwasser uitstekend .

L. W. Schrijer 10-04-2024

Beste mensen, wat mij betreft is deze firma bijzonder aan te bevelen, zeer goed contact en het bezorgen is ook heel fijn, op de dag van levering wordt je voortdurend op de hoogte gehouden van de bijna exacte tijd van levering!! Ook een nette prijs!! Bemmel en Kroon is echt een aanrader!!

Lou-Lou 10-04-2024

Ik ben uiterst tevreden over mijn bestelling van een wasmachine en wasdroger bij Bemmel & Kroon. Het online bestellen was eenvoudig en prijstechnisch ook nog eens extra leuk dankzij de Korting 10-Daagse. De machines werden snel geleverd door vriendelijke, zeer behulpzame bezorgers. Kortom, niets dan lof!

A 10-04-2024

Super snelle levering, duidelijk aangegeven wat je kan verwachten qua bezorging en qua service!

Ingrid Van der Winden 10-04-2024

Fijn contact na mijn bestelling via internet. Controle of de afmetingen van mijn inbouwkoelkast correct zijn. Gelijk een afspraak gemaakt om te plaatsen. Na een mail met ca tijd werd ik een kwartier voor levering ook nog gebeld. Echt super! Snelle levering en goede aankoopprijs. De monteurs waren heel vriendelijk, netjes en deskundig. Super service👍