Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herms 26-03-2024

Product werd als nieuw aangeboden op de site. In ieder geval nergens duidelijk zichtbaar dat het om een tweede kans gaat. Pas na betaling op de factuur "oud retour" artikel opgenomen, wat ik vandaag pas opmerkte. Dit vind ik niet netjes. Als ik een tweede kans wou hebben had ik dat rechtstreeks op de Bosch site kunnen kopen voor 100 euro minder. Echt niet netjes. Verder zag het product er goed uit en werkt het prima.

Elly Schimmel-Driessen 26-03-2024

Goed en vriendelijk geholpen in de zaak. Gelijk naar Bemmel en Kroon gegaan, meest bekende zaak voor ons.
Ook tevens vermeld ik dat de monteur die de inductieplaat plaatste secuur en precies was in zijn werk.

G.de Jong 25-03-2024

Zondag 24 maart j.l. gezocht op een vrijstaande inductiekookplaat en via kieskeurig uitgekomen bij van Bemmel en Kroon. Zondag de kookplaat besteld en vandaag,maandagavond, keurig afgeleverd. In de loop van de dag geregeld een update gekregen hoe laat ik het bestelde kon verwachten.
Ik vind het een prima en snelle levering en kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Wouter 25-03-2024

Wasmachine gekocht, snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levertijd.
Machine keurig aangesloten.

Harrie Oppenoorth 25-03-2024

We werden supersnel geholpen bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude, kregen duidelijke antwoorden op onze vragen en waren binnen 20 minuten een wasmachine rijker. Heel prettige verkoper, die ons nog de service van trappen op dragen en aansluiten cadeau deed/ De levering was binnen drie dagen in verband met een weekend ertussen, maar om 9 uur op maandag stond de bestelling voor de deur en een kwartier later geïnstalleerd op zolder. De oude machine werd netjes meegenomen. Zelden zo weinig moeite hoeven doen voor toch een behoorlijke aankoop. Inmiddels staat de eerste was te draaien.

Seb 25-03-2024

Nooit maar dan ook nooit meer. Fornuis dikke maand later bezorgt dan afgesproken. Bij aflevering geen passende poten. Wilden vervolgens nieuwe poten door bezorgers laten installeren terwijl ik 200 eu betaald
had voor gespecialiseerd bedrijf. Nabestelde achterwand was volgens telefonische verkoop team alleen in andere kleur te krijgen terwijl ik deze met 1 telefoontje naar ander bedrijf binnen een week in mijn bezit was Bij beklag kreeg ik een zeer ongeïnteresseerd vrouwspersoon aan de lijn die niet meer kon zeggen dat alle problemen bij producent van fornuis liggen. Toen ik aangaf dat gedoe mijn inziens vooral bij bemmel ligt wist ze er nog net “ wat u wil” zuchtend uit te persen. Op twee keer een schriftelijk verzoek voor emailadres van verkoopmanager is nooit gereageerd. Kortom: ver weg van blijven.

Rozeta Sin 25-03-2024

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk. Het kostte weinig moeite om de bestelling te plaatsen. De keuze was reuze.

RA Medenblik 25-03-2024

Van begin tot einde netjes, volgens afspraak, snel, vakkundig en voor een goede prijs.

Han Peters 25-03-2024

Keurig bedrijf waar je nog "ouderwets" goed wordt geholpen. Aflevering en plaatsing perfect.

Ivo 25-03-2024

Op zondagmiddag begaf onze oude wasmachine het. Bemmel en Kroon heeft ren mooie selectie en is erg goed geprijsd.
Nieuw model uitgekozen en vanmorgen om 10:00 stonden de vriendelijke bezorgers op de stoep. Oude apparaat afgevoerd en het nieuwe apparaat netjes aangesloten.
Ondertussen erg goed op de hoogte gehouden over orderstatus en verwacht levermoment.
Werkelijk niets op aan te merken. Top!

Mark H 25-03-2024

Supper snelle levering.
Ook de monteurs waren heel erg behulpzaam en correct om de grote vriezer netjes op zijn plaats te zetten.
Erg goede en snelle service dus.
Zeker een aanbeveler.

Aangename kennismaking! 25-03-2024

Eerlijk? Ik had nog nooit van Bemmel & Kroon gehoord. Maar hun prijs was een stuk lager dan bij andere aanbieders. Tijdens het bestellen, op zaterdagavond voor 22h, had ik een probleem. De klantenservice was nog bereikbaar en ik werd meteen geholpen door een vriendelijke medewerker. De levering was snel en verliep heel vlot. Er werd bovendien geleverd op het aangekondigde tijdstip. Kortom, een hele fijne kennismaking met Bemmel & Kroon!

Miecaa 25-03-2024

Duidelijke communicatie. Goede service. Komen afspraken na.
Ook de bezorging was prima geregeld.

Cocky Warrens 25-03-2024

Dit is de tweede maal dat wij een bestelling via internet doen bij Bemmelenkroon. Vorig jaar een nieuwe wasmachine en droger en nu een nieuwe stofzuiger. Omdat in beide keren ik niet alles kon vinden op het net, belde ik de winkel. Geen wachttijd, direct doorverbonden en geholpen met de bestelling. Aflevering ook prima. Een dikke tien. ZTW1283134

Kick 25-03-2024

Prima AEG was-droogcombinatie type LWR9516BN4. Op afgesproken tijd bezorgd en geplaatst door 2 uitermate vriendelijke chauffeur/bezorgers. De was-droogcombinatie is zeer zuinig in gebruik en kan hem iedereen aanbevelen.

Peter 25-03-2024

Snelle levering op zondagavond rond 20:00uuer besteld en vandaag maandag om 13:05 binnen. Nog niet geïnstalleerd maar kwa levering zeer tevreden!

Johan Jansen 24-03-2024

Het bestelde product is erg snel, binnen 24 uur, geleverd zoals beloofd op de website. Bovendien was de bezorger er precies op de afgesproken tijd, corrrect gekleed en behulpzaam. Oude kast is zonder problemen meegenomen.
Samengevat: uitstekend, niets op aan te merken.

P. van Putten 24-03-2024

Super snelle levering voor een lage Internet prijs. De bezorgers kwamen op tijd en zijn zeer klant vriendelijk. Voor mij is dit bedrijf een aanrader.

Ger 24-03-2024

Scherpe prijs en supersnel geleverd, helaas werd de verpakking niet meegenomen.

Roy Beernink 23-03-2024

Hallo, de bestelling die ik heb geplaatst was een Miele duo HX1, na wat onderzoek zou dit de beste steelstofzuiger voor mij. Na wat zoeken op internet en de goedkoopste prijs te zoeken kwam ik op de aanbieding bij Bemmel & Kroon, eerst uitgezocht of het wel betrouwbaar was omdat de prijs zo laag was. Dus kortom een erg goeie aanbieding. Na wat ondrzoek bleek het afleveren soms een probleem te zijn en dat het onduidelijk was. Echter heb ik hier niets van gemerkt ik werd netjes op de hoogte gehouden en 2 uur van te voren een gerichte aankomst tijd op de mail, dat werd ruimschoots behaald. M.a.w. een super scherpe aanbieding en een correcte en snelle levering op mijn aaangegeven bezorgdag! Als ik nog eens wat zoek, kom ik zeker nog eens een kijkje nemen in de webshop, en als de aanbieding weer goed is, durf ik zeker nog eens te bestellen! Dank voor de super goede service. Order nummer: BKI1281454

Marc 23-03-2024

Alles goed en kordaat geleverd. Van het plaatsen tot het afvoeren van de oude koelkast, top!

Heel tevreden en blij met deze aankoop

Meerman 23-03-2024

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, snelle levering. Snel antwoord op vragen.

Stefan 23-03-2024

Ik kwam door een online prijsvergelijking uit bij Bemmel&Kroon. Ik kocht een wasmachine en droger + extra garantie en de machines heb ik laten bezorgen. So far so good.

Toen m'n AEG wasmachine kapot ging binnen een jaar heb ik Bemmel&Kroon gebeld. Ik vind het top dat ze ook 's avonds bereikbaar zijn! De keren dat ik telefonisch contact heb gehad met Bemmel&Kroon ben ik sowieso ook altijd vriendelijk geholpen. Helaas wordt je voor garantie echter doorverwezen naar de betreffende producent, en dat is wel de achilleshiel van het online shoppen bij Bemmel&Kroon.

Wettelijk gezien is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie en behoor ik zelf geen gedoe te hebben met de producent van het apparaat wat ik koop. Dat bleek hier dus wel zo te zijn en dat was geen pretje! Het heeft bijna 4 weken geduurd voordat ik weer een werkende wasmachine had. Ik hou m'n hart vast dat m'n droger of nieuwe wasmachine het niet (nogmaals) begeeft gedurende de garantieperiode.

Achteraf heb ik eigenlijk spijt dat ik niet bij de lokale witgoedhandelaar met eigen technische dienst m'n apparaten heb gekocht. Ik dacht dat ik online goedkoper shopte, en dat is ook wel zo, maar het prijsverschil is echt een stuk kleiner dan ik op het moment van aankoop dacht. Daarbij zou een garantiegeval daar veel sneller afgehandeld zijn, en dat is wel fijn bij een essentieel huishoudelijk apparaat zoals een wasmachine.

Dus ja, ik heb een beetje 'mixed feelings' over het kopen bij Bemmel&Kroon.
Een wasmachine of droger zou ik er niet snel weer bestellen, maar wellicht een ander goedkoper huishoudelijk apparaat zoals een magnetron of stofzuiger wel.

EG 23-03-2024

Zeer goed geholpen in de winkel, geen onnodige verkooppraatjes. Installatie prima geregeld, levertijd was sneller dan gedacht, kortom perfect. Ook geen gedoe met aanbiedingsprijs of niet, gewoon perfect geregeld. Als we weer iets nodig hebben voor de keuken gaan we zeker weer naar Bemmel&Kroon.

Willy 22-03-2024

Goed en eerlijk geprijst. Wordt netjes te woord gestaan bij telefonische vragen.
Zeer vriendelijk en kundig personeel bij bezorgen.
Dit maak je niet veel mee.
Een super totaal pakket.