Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Johan Jansen 24-03-2024

Het bestelde product is erg snel, binnen 24 uur, geleverd zoals beloofd op de website. Bovendien was de bezorger er precies op de afgesproken tijd, corrrect gekleed en behulpzaam. Oude kast is zonder problemen meegenomen.
Samengevat: uitstekend, niets op aan te merken.

P. van Putten 24-03-2024

Super snelle levering voor een lage Internet prijs. De bezorgers kwamen op tijd en zijn zeer klant vriendelijk. Voor mij is dit bedrijf een aanrader.

Ger 24-03-2024

Scherpe prijs en supersnel geleverd, helaas werd de verpakking niet meegenomen.

Roy Beernink 23-03-2024

Hallo, de bestelling die ik heb geplaatst was een Miele duo HX1, na wat onderzoek zou dit de beste steelstofzuiger voor mij. Na wat zoeken op internet en de goedkoopste prijs te zoeken kwam ik op de aanbieding bij Bemmel & Kroon, eerst uitgezocht of het wel betrouwbaar was omdat de prijs zo laag was. Dus kortom een erg goeie aanbieding. Na wat ondrzoek bleek het afleveren soms een probleem te zijn en dat het onduidelijk was. Echter heb ik hier niets van gemerkt ik werd netjes op de hoogte gehouden en 2 uur van te voren een gerichte aankomst tijd op de mail, dat werd ruimschoots behaald. M.a.w. een super scherpe aanbieding en een correcte en snelle levering op mijn aaangegeven bezorgdag! Als ik nog eens wat zoek, kom ik zeker nog eens een kijkje nemen in de webshop, en als de aanbieding weer goed is, durf ik zeker nog eens te bestellen! Dank voor de super goede service. Order nummer: BKI1281454

Marc 23-03-2024

Alles goed en kordaat geleverd. Van het plaatsen tot het afvoeren van de oude koelkast, top!

Heel tevreden en blij met deze aankoop

Meerman 23-03-2024

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, snelle levering. Snel antwoord op vragen.

Stefan 23-03-2024

Ik kwam door een online prijsvergelijking uit bij Bemmel&Kroon. Ik kocht een wasmachine en droger + extra garantie en de machines heb ik laten bezorgen. So far so good.

Toen m'n AEG wasmachine kapot ging binnen een jaar heb ik Bemmel&Kroon gebeld. Ik vind het top dat ze ook 's avonds bereikbaar zijn! De keren dat ik telefonisch contact heb gehad met Bemmel&Kroon ben ik sowieso ook altijd vriendelijk geholpen. Helaas wordt je voor garantie echter doorverwezen naar de betreffende producent, en dat is wel de achilleshiel van het online shoppen bij Bemmel&Kroon.

Wettelijk gezien is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie en behoor ik zelf geen gedoe te hebben met de producent van het apparaat wat ik koop. Dat bleek hier dus wel zo te zijn en dat was geen pretje! Het heeft bijna 4 weken geduurd voordat ik weer een werkende wasmachine had. Ik hou m'n hart vast dat m'n droger of nieuwe wasmachine het niet (nogmaals) begeeft gedurende de garantieperiode.

Achteraf heb ik eigenlijk spijt dat ik niet bij de lokale witgoedhandelaar met eigen technische dienst m'n apparaten heb gekocht. Ik dacht dat ik online goedkoper shopte, en dat is ook wel zo, maar het prijsverschil is echt een stuk kleiner dan ik op het moment van aankoop dacht. Daarbij zou een garantiegeval daar veel sneller afgehandeld zijn, en dat is wel fijn bij een essentieel huishoudelijk apparaat zoals een wasmachine.

Dus ja, ik heb een beetje 'mixed feelings' over het kopen bij Bemmel&Kroon.
Een wasmachine of droger zou ik er niet snel weer bestellen, maar wellicht een ander goedkoper huishoudelijk apparaat zoals een magnetron of stofzuiger wel.

EG 23-03-2024

Zeer goed geholpen in de winkel, geen onnodige verkooppraatjes. Installatie prima geregeld, levertijd was sneller dan gedacht, kortom perfect. Ook geen gedoe met aanbiedingsprijs of niet, gewoon perfect geregeld. Als we weer iets nodig hebben voor de keuken gaan we zeker weer naar Bemmel&Kroon.

Willy 22-03-2024

Goed en eerlijk geprijst. Wordt netjes te woord gestaan bij telefonische vragen.
Zeer vriendelijk en kundig personeel bij bezorgen.
Dit maak je niet veel mee.
Een super totaal pakket.

Cees 22-03-2024

Ik heb niks anders te melden als : helemaal TOP goed contact de verkoper, concreet duidelijk : op voorraad, de beste prijs en morgen leveren ! De volgende dag wordt ik keurig op de hoogte gehouden hoe laat de bestelling wordt afgeleverd 👍

Marja 22-03-2024

Duidelijke website. Snelle custometservice. Bezorging ging ook top. Ik werk gebeld kwartier voor levering. Al met al top service 👍🏼

yb 22-03-2024

ik schrijf deze review met een dubbel gevoel, in eerste instantie erg ontevreden. de vriezer online besteld en betaald. ze kwamen hem mooi op tijd leveren maar toen moesten wij de vriezer afrekenen. echter had ik de vorige avond al een ideal betaling gedaan. de koeriers bleven volhouden dan ik niet betaald had ondanks het afschrift. ze namen de vriezer mee terug en daar zat ik zonder product wel betaald. boos de klantenservice gebeld en na wat zoekwerk netjes terug gebeld dat het een fout was. vandaag als nog de vriezer gekregen

Annerie 22-03-2024

Vandaag is er een nieuwe Bosch wasmachine bij ons bezorgd. Dit voor een scherpe prijs en goede service. In minder dan een kwartier was de oude wasmachine van de eerste verdieping afgevoerd en stond de nieuwe waterpas. En ik kreeg nog de tijd om even de boel schoon en stofvrij te ook. Super service! De bezorgtijd werd door middel van een track en trace code tot op een kwartier nauwkeurig weergegeven. Ideaal!
Ordernr BKI1280631

Ingrid 22-03-2024

Perfecte levering. Ik werd netjes op de hoogde gehouden wanneer de bezorger kwam. Vriendelijke man en netjes verpakt. Helemaal toppie

Henriette 22-03-2024

Altijd de laagste prijs! Ergens anders goedkoper? Zij passen voor je de prijs aan. Telefonisch goed advies gekregen, erg klantvriendelijk. Snelle en correct levering

Hans 22-03-2024

Nadat onze vaatwasser na 17 jaar het niet goed meer functioneerde wilden wij graag dezelfde machine kopen. Deze wordt echter niet meer verkocht, maar we zijn perfect geholpen om het type van de opvolger van onze machine te vinden. We hebben deze vaatwasser aangeschaft en werkt tot volle tevredenheid.
De reden om geen 10 te geven is dat de informatie die ik kreeg over de levertijd niet helemaal correct was. De machine was niet op voorraad en het duurde een kleine week voordat hij er was. Afspraak voor de bezorging was wel zeer snel gemaakt met veel keus over de leveringsdatum/tijd. Erg prettig.

JF Hildebrand 22-03-2024

Telefonische goed advies gekregen zodat we "s avonds om 18.00 uur de combi magnetron besteld hebben en de volgende ochtend precies volgens de planning om 8.15 uur al bezorgd. Uitmuntende service.

Tineke Bruce 22-03-2024

De shop is overzichtelijk, de artikelen zijn makkelijk te vinden. uitgebreide product specificatie betreft de artikelen. Afspraak wordt netjes nagekomen na telefonisch contact. Je wordt netjes te woord gestaan, en geïnformeerd wat de status is van de bestelling. Als het product wordt afgeleverd word je netjes een half uur van te voren gebeld door de vervoerder. Hartstikke bedankt voor de service!

Nella van Swinderen 22-03-2024

Super fijn een wasmachine kunnen bestellen! Goedkoper dan elke andere website dat ik kon vinden maar desondanks super goede service!

C. Dobbe 21-03-2024

Uitgebreide informatie bij het product op de site. Extra benodigdheden en kosten worden aangegeven. Bij vragen direct een echte medewerker aan de telefoon (geen chatbot) tot zelfs 23.00 uur die gelijk antwoord kon geven. Wat een verademing! In tegenstelling tot enkele andere bedrijven, werd het inductiefornuis aangesloten door een erkende elektriciën. Levering en installatie binnen 2 weken na bestelling.

To den Blanken 21-03-2024

Een betrouwbaar bedrijf die hun afspraken na komen... Nette bezorging tot de bovenste verdieping en oude apparaat meegenomen... En alles zonder beschadigingen neergezet... En binnen afgesproken tijd

John Vink 21-03-2024

Netjes te woord gestaan. Direct aankoop kunnen doen. Bevestiging binnen 5 minuten per mail. En zoals afgesproken de volgende werkdag bezorging keurig op tijd

Belling oven 21-03-2024

Goed geholpen en was ook de goedkoopste in aanschaf van dit apparaat. Keurig bezorgd. Van tevoren gebeld dat ze er aankwamen

Leanne 21-03-2024

Prettige website, goede mond op mond reclame, goede service, vriendelijk personeel en fijne producten. Zeer tevreden over Bemmel&Kroon. Kom er zeker weer terug.

Bovenkamp 21-03-2024

Zeer professioneel bedrijf, stoomoven dag later al geleverd en netjes geïnstalleerd voor een scherpe prijs, keurig 👌!