Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Andre 20-03-2024

Wasmachine telefonisch besteld en snel en goed de volgende dag geleverd.
Netjes geïnstalleerd door het vervoers bedrijf welke de oude machine meenam.

Bas 20-03-2024

Snel en goede offerte 4 weken daarna professioneel geplaatst en ingebouwd door installatiebedrijf Ajtec BV.

TrixK1 20-03-2024

1e levering ging faliekant fout. De 2e levering ging naar wens.

Telefonische bestelling. Die gesprekken verliepen prettig. De 1e levering van mijn wasmachine ging echter faliekant mis. Deze wasmachine kwam met heel veel krassen en krasjes uit de erpakking. De bezorgers hebben de machine direct na het uitpakken weer in de wagen gezet en mee terug genomen.

De 2x verliep de aflevering plus plaatsing uitstekend en was de wasmachine in orde.

Uitgaande van de 1e aflevering geef ik slechts 7 punten. Was die verlopen als de 2e levering dan had ik een 10 gegeven.

Robert 20-03-2024

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijzen altijd concurrerend zijn. En het assortiment uitgebreid genoeg is. Ook shop ik hier al 20+ jaar en de service en klantenservice is altijd goed. De website is goed ingericht en je kan eenvoudig filteren op wat je zoekt. Ook het afleveren thuisbezorgen verloopt altijd goed. Ook hebben ze een uitgebreide installatieservice mocht je dat nodig hebben.
Deze keer een fornuis aangeschaft en de volgende dag werd deze al thuisbezorgd.

Gerrit 20-03-2024

Perfect afhandeling, goede prijs en levering tot drempel was zelfs tot in de keuken!
En keurig op tijd .

Geweldig!

Ruud en Margreet. 20-03-2024

De heren die onze warmtepomp droger kwamen brengen hebben hem netjes uitgepakt en op zolder gezet. De oude meegenomen en alles zonder beschadigingen achter te laten. Ik heb wel eens anders meegemaakt,dus wat ons betreft een dikke 10.

Denice 20-03-2024

Netjes geleverd, mooi product, vriendelijke prijs, snelle levering. De eerste was staat al te draaien en die kwam er heerlijk schoon en fris uitZ

ger 19-03-2024

Geweldige service Vakkundige informatie bij aankoop Vriendelijk en behulpzaam bij aflevering

Hermie Staakman 19-03-2024

Ik had al eerder bij Bemmel en Kroon besteld dus was de keuze voor mij duidelijk,
Fantastisch geholpen en fijne uitleg over de wasmachine met een vriendelijke medewerker.
Heel fijn bezorgd en geplaatst. Niks op aan te merken. En de was wordt weer lekker schoon.

Van Maaren 19-03-2024

Prima product/ prijs verhouding. Snelle levering. Vakkundige bezorgers.
Tegen geringe meerprijs wordt oude machine meegenomen en afgevoerd. Prima keuze dus al met al.

De Jongh 19-03-2024

Wat een geweldige fijne service krijg je bij Van Bemmel&Kroon. Ik belde op maandag dat mijn droger stuk was en had geen idee welke droger ik moest kopen. Zoveel keuzes zijn er op de markt. Belde naar het filiaal in de Cruqius en kreeg goed advies, was voordeliger uit dan dat ik op het Internet had kunnen vinden en kon ook meteen telefonisch bestellen. 24 uur later werd de droger al geleverd en voor een klein bedragje werd de droger geplaatst en aangesloten op de eerste verdieping van mijn huis en het oude apparaat werd meegenomen.
Fijn dat er nog zulke klantvriendelijk bedrijven zijn met een uitstekende service.

PP 19-03-2024

Op maandag aan het einde van de dag een nieuwe Bosch wasmachine besteld . De volgende dag thuis geleverd en de oude afgevoerd, top service en ook nog eens de laagste prijs van Nederland!

Maarten 19-03-2024

Tegenwoordig kan je natuurlijk veel info over elektrische apparaten online vinden en vergelijken, maar soms zijn er zoveel typenummers bij bijvoorbeeld wasmachines dat het uiteindelijk niet echt duidelijk is wat nu de exacte verschillen zijn. Daarom toch maar even langs gegaan om de wasmachines te bekijken in het filiaal te Cruquis. We werden geholpen door .... en ik was aangenaam verrast door zijn kennis en vrijblijvende manier van adviseren en uitleggen van de verschillen tussen de apparaten. Niet te opdringerig of sturend, ook niet kunnen betrappen op standaard verkoop verhalen, maar gewoon een deskundig advies wat een verademing in det hedendaagse meer onpersoonlijke tijdperk van internet! (En dat terwijl de prijzen ook gewoon scherp zijn).Ik heb de winkelervaring dus als zeer prettig ervaren en kom hier zeker weer terug!

E.J. 19-03-2024

Perfect apparaat. Supersnelle levering binnen 1 dag. Koerier was precies te volgen en zeer correct. Bedankt

Helian de Graaff 19-03-2024

Goed advies vriendelijke verkoper denken ook mee naar het product die gezocht wordt in ons geval was het een vaatwasser

Eric van Campenhout 18-03-2024

Het was voor ons de tweede keer dat we een Bosch wasmachine en wasdroger bestelden bij Bemmel en Kroon. De gebruiksvriendelijke website, duidelijkheid voor de levering en de goede service door de mensen van het transportbedrijf waren voor ons een dikke plus. Ik zou het iedereen aanraden. Mijn dochters en wij zijn uitermate tevreden!!

LG wasmachine gekocht 1281369 18-03-2024

Wij vinden het een goede winkel. Zeer goede service, snelle levering en bekostigbaar! Wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van Bemmel en Kroon.

Monique 18-03-2024

Gekocht, bevestigd, levering bevestigd en geleverd. Alles duidelijk en keurig een appje met de exacte levertijd 30 minuten van te voren. Super. Nu uitpakken installeren en gebruiken.

Jeanine 18-03-2024

Goede uitleg en grote deskundigheid. Aflevering ook heel soepel verlopen en ook op de afgesproken tijd .

Sanne 18-03-2024

BKI1269184
Online bestellen ging vlot en naar wens. Helaas was de levering langer dan verwacht maar altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Tevreden met product.

P.A.G. van Hooydonk 18-03-2024

Een duidelijke site waar je goed en makkelijk kunt bestellen. Ook krijg je heel snel bericht en je factuur toegestuurd. De informatie over de levering is echt heel goed en je wordt ook nog een half uur voor de levering gebeld. Echt top!!

Harry 18-03-2024

Deze webshop geeft duidelijke productinformatie. Na opvragen van de prijs ontving ik een offerte die na vergelijking met andere shops de laagste prijs bleek. Na bestelling ontving ik duidelijke betaal- en leveringsinformatie. Levering vond daarna geheel volgens afspraak plaats. Allemaal goed geregeld dus!

Super service 17-03-2024

Geweldige service. Ook prettig dat je tijdens de route van de bezorger op de hoogte gehouden wordt van de te verwachte bezorgtijd.

Eva 17-03-2024

Snelle bezorging, bezorger kwam op tijd.
Erg tevreden over mijn nieuwe Miele stofzuiger :)

Ron van Savoijen 17-03-2024

We kwamen voor de aanschaf van een nieuwe Miele Wasautomaat en een nieuwe koeldiepvries combinatie, zijn daarbij op een goede en prettige wijze geholpen door een van uw medewerkers .
Betrokken verkoper heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren over de nieuwe generatie Miele wasautomaten met het twin-dos systeem.
Erg plezierige winkel voor de aanschaf van witgoed machines.