Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wilma Poort 13-03-2024

Geweldige online shop. Snel bezorgd. Fijne site. Stofzuiger miele voor een concurrerende prijs. Kortom, zou ze zeker aanbevelen.

Leonidas 13-03-2024

Ik bestel al jaren bij Bemmel&Kroon.
Levering is altijd zoals aangekondigd op de site.

Ook al is een artikel niet op voorraad, dan wordt het door hun besteld bij de leverancier. Uiteraard is de levering dan niet de volgende dag.
Bij een kortingsactie hoef je de korting dus niet mis te lopen zoals bij veel andere (web)winkels.
Wat mij betreft dus een betrouwbare winkel om bij te kopen.

Mart 13-03-2024

Telefonisch contact en meteen telefonisch bestelling geplaatst. Mail gelezen en meteen daarna via Ideal kunnen betalen
Volgende dag bezorgt

Ferry 13-03-2024

Het is netjes afgeleverd. En ook oude apparaat hebben ze meegenomen. Keurig service.

PatFy 13-03-2024

Good products. No doubts re place of manufacturing.
Professional handling. No minute wasted.

Lucinda 13-03-2024

Via een vriend bij deze winkel terecht gekomen. Zeer tevreden over de uitgebreide hulp van de verkoper en vooral zijn eerlijkheid.
Bij installatie van mijn wasmachine ben ik ook zeer goed geholpen, ondanks dat de machine onder het aanrecht stond, hebben de heren hem toch helemaal voor me aangesloten en zelfs het eerste schoonmaakprogramma op,de machine aangezet.

Jerome 13-03-2024

Wij hebben een Miele wasmachine (WEB115WPS) en een Miele droger (TED275WP) op 3 maart 2024 besteld via internet.
De site van www.bemmelenkroon.nl. is heel overzichtelijk waardoor wij konden snel de juiste apparaten vinden die pasten bij onze behoeftes en in ons budget. Te danken aan de hoge magazijnkorting gegeven door Van Bemmelen & Kroon i.c.m. met de cashback actie van Miele werd het mogelijk om deze 2 prachtige machines.
De apparaten zijn binnen 3 dagen geleverd en dankzij de betaalbaar extra service bij levering (maar €24,95) waren de 2 nieuwe machine door 2 gezellige mannen op zolder geïnstalleerd en de 2 oude machines meegenomen.
Wij zijn heel tevreden!

Alexander van Loon 13-03-2024

Ik heb een Miele wasmachine en wasdroger bij Bemmel & Kroon besteld. De prijs was goed, maar de bezorging maakt de ervaring voor mij een onvoldoende. Er wordt een dag van tevoren een tijdvak aangekondigd per e-mail, in mijn geval 10:30 en 13:00 uur. Volgens de klantenservice zouden de bezorgers ook een half uur van tevoren bellen. Toen ik om 12:35 belde met de vraag waarom ik niets hoorde, vertelde de klantenservice dat de bezorging vertraagd was. Op mijn vraag waarom ze mij dan niet actief informeerden was het antwoord "we kunnen de chauffeurs niet de hele tijd bellen om te vragen waar ze zijn". Er werden niet eens excuses gemaakt voor de vertraging. Dit is voor mij totaal niet klantgericht denken en onacceptabel. Ik werd uiteindelijk om 13:55 gebeld dat de bezorgers er vijf minuten later zouden zijn. Ik fietste vervolgens gehaast naar mijn nieuwbouwwoning tien minuten verder op, waar de bezorging plaatsvond. De beide machines werden vervolgens snel, soepel en zonder beschadiging van mijn wanden of trap naar mijn tweede verdieping getild en geïnstalleerd. Dat was goed, maar vanwege de vertraging en de slechte communicatie geef ik toch een onvoldoende.

Conny 13-03-2024

Alles ging goed, volgens afspraak. Mooi op tijd en de koelkast uitgepakt en geplaatst.

Yet 13-03-2024

Na vele onderzoek op internet voor een miele stofzuiger , heb ik uiteindelijk een bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon omdat ik op hun site een volledig beschrijving van het product kon vinden en dat ook voor de beste prijs. Gister avond besteld, werd vanmorgen al bezorgd. Super snelle levering ook. En wat ik vooral fijn vond is dat je stap voor stap berichten ontvangt van de transport zodat je weet hoelaat deze precies aankomt. Nu nog het pakket uitpakken. BK*****

Adri 12-03-2024

Prijs en kwaliteit van de LG wasmachine en droger waren goed in verhouding tot andere leveranciers. Daarnaast een zeer snelle en correcte levering en plaatsing van de apparatuur.

Ab57 12-03-2024

Wij hebben een koelkast en wasdroger afgelopen donderdag gekocht bij B&K (met bestelnummer ZTW1278821) voor een zeer concurrerende prijs. In de winkel werden we fijn geholpen.
Vandaag is alles geleverd en op z'n plek gezet. Op de koelkast zag ik een deukje in de deur. Daar werd adequaat op gereageerd en naar tevredenheid opgelost.
Ook de bezorgers waren netjes en vriendelijk.
Voor zover zijn we heel tevreden met B&K!

Roel van Hassel 12-03-2024

Vandaag de bestelling geleverd die ik gisteren had besteld deze was keurig netjes verzorgd. Bijkomend toch wel de moeite waard om te vertellen het afleveren wordt in opdracht van Bemmel en Kroon uitgevoerd door Dynalogic.
Dit bedrijf informeerde ons keurig netjes welke dag zij komen en op de dag zelf wordt de tijd indicatie teruggebracht naar nog geen uur wanneer zij voor de deur staan.
Dus volgens mij kan het afleveren niet beter als dit concept waar beide bedrijven voor hebben gekozen.

Ruthy 12-03-2024

Ik koos voor deze webshop omdat de bestelde stofzuiger 20 euro goedkoper was dan de andere aanbiedingen. Gelijk een aankoopbevestiging ontvangen en de levering was al de volgende dag. De zending was goed online te volgen en op de aangegeven tijd bezorgd.

Dave 12-03-2024

Goede service en advies bij het selecteren van de apparatuur én zeer snelle levering.

Hen Kusters 12-03-2024

Zeer intensief met beoordeling van de geplaatste order om te voorkomen dat je als klant voor verrassingen komt te staan. Geven aan wat eventueel moet worden aangepast betreffende maatvoering van aangekocht apparaat en dat hieraan ook eventueel kosten zijn verbonden. Ook de afspraak voor installatie wordt prima aangegeven. De monteur was op de afgesproken tijd en de installatie ging van een leien dakje.

Robin 12-03-2024

Duidelijke site en goede omschrijving van de spec's. Daarnaast speelt de zeer goede prijs en gratis levering (ook in België) duidelijk een rol mee waarom wij bij Bemmel en Kroon besteld hebben.
Aflevering echt top. Werken met een transporteur die steeds nauwkeuriger aangeeft hoe laat ze er zijn, super handig.

EL 11-03-2024

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop! De bezorgers belde een half uur van tevoren om aan te geven dat ze er bijna zijn. De wasmachine werd direct geïnstalleerd door zeer vriendelijke mannen. Ze hebben uitleg gegeven over het apparaat en zorgde ervoor dat het helemaal recht en op de juiste plek stond. Het was erg prettig dat je zelf de dag en tijdstip van bezorging kon kiezen.

Van ES 11-03-2024

Goede en duidelijke verkoop verschil in apparaten goed uit gelegd netjes afgeleverd bezorging keurig op tijd

Robert 11-03-2024

Wij zijn blij met onze nieuwe wasmachine en droger. Verkoop gesprek bij Bemmel & Kroon is heel positief ervaren. Bezorging viel tegen omdat het plaatsen en installatie binnen 2 minuten geregeld is zonder uitleg. Na dat de bezorgers weg waren ging de wasmachine water lekken. Dit heb ik zelf opgelost. Ik ga vanuit dat de bezorgers nog niet helemaal wakker waren na het weekend.

Kees Boom 11-03-2024

Al eerder een koel/vrieskast van Siemens besteld, die was het voordeligste bij van Bemmel en Kroon. Levering was perfect. De droger ging stuk, dus meteen bij Bemmel en Kroon kijken. Meteen maar een warmtepompdroger uitgezocht en ja hoor weer het voordeligst en op voorraad!
Vanmorgen keurig op aangegeven tijdstip via track&trace geleverd.
Hopelijk blijft alles nu heel, maar anders weet ik al waar ik weer ga kijken om nieuw te kopen.

Willem 11-03-2024

Bij Bemmel @ Kroon op 12 februari Indesit wasmachine gekocht, 2 dagen later tegen betaling laten installeren. Zat nog een oude waterstop op mijn kraan die kennelijk goed functioneerde. Tegen monteurs gezegd dat deze er wat mij betreft wel af mocht maar de monteurs verzekerden mij omdat ze deze er af hadden gehaald en bekeken hadden (er ondermeer ingeblazen hadden) etc. nog goed functioneerde dus ze hem er weer op zouden zetten, "altijd handig " zeiden ze nog. Nogmaals gevraagd of ze dat zeker wisten omdat deze al een paar jaar oud was en ik misschien dus beter ivm de nieuwe machine een nieuwe waterstop kon kopen, " Nergens voor nodig meneer kan geen kwaad " Vertrouwend op het professionele oordeel van de monteurs dus zo gelaten. 3 weken later stopte de wasmachine er mee. Gebeld met Bemmel & Kroon. Ik verteld dat ik de indruk had dat de machine geen water kreeg. "Zit de afvoerslang er goed op, niet geknikt en niet verder als 10 centimeter in de afvoerpijp ? " ,,, nee zat goed. Ik verteld dat er een al wat oudere waterstop op zat en of dat kwaad kan, "Nee meneer, dat kan geen kwaad hoor, daar kan het niet aan liggen, als de monteurs gezegd hebben dat het geen kwaad kan dan is dat goed"....Men stuurde een monteur. Barcode scannen ( duurde 20 minuten) en dag van tevoren een link voor de tijd dat de monteur zou komen. Link werkte dus ook al niet maar eindelijk 5 dagen later pas ver in de middag een Whirlpool monteur die de waterstop er afschroefde, ff tikkie opgaf en hij deed het weer met de woorden "die had u er beter af kunnen halen ". Ik nog gezegd dat dat ook gebeurd zou zijn maar de monteurs mij hadden gezegd dat het geen kwaad kon en ik op hun oordeel vertrouwde omdat zij "de professionals" zijn. Niets mee te maken meneer. Gevolg, door dat oordeel van deze "professionals" van Bemmel & Kroon ik een rekening kreeg van €135 voor 3 minuten werk want was niet de machine maar dus toch de waterstop.
Bemmel & Kroon gebeld, situatie uitgelegd en dat ik bij de installatie vertrouwd had op hun monteurs terwijl ik zelf had geopperd de waterstop er maar af te halen en een nieuwe te kopen en dat ik ook 5 dagen tevoren tegen hun medewerkerkster nog had verteld over de aanwezigheid van de waterstop. Totaal geen begrip of empathie, zelfreflectie, niets van dat ... nee meneer, gewoon € 135 aftikken aan Whirlpool
Dus mensen, goedkoop is duurkoop geworden bij Bemmel & Kroon, service, coulance, kennis en verantwoording voor hun installatie personeel is hun kennelijk vreemd ...

Datum van ervaring: 11 maart 2024

Monica van den Heuvel 11-03-2024

Via de website bij de showroom gekomen en ik was verbaasd wat een keuze er was. Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Binnen 18 uur had ik mijn koelkast keurig netjes afgeleverd en geplaatst in huis. Ik zal Bemmel en Kroon zeker aanraden in mijn omgeving ! Bedankt voor de fijne aankoop en jullie service.

Jan 11-03-2024

Vrijdag gekocht en zaterdag al keurig thuis gebracht.De bezorgers waren aardig en netjes.

Jan 11-03-2024