Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roelien 10-03-2024

Hier voor het eerst besteld. Maar in één woord super. Als eerste voor de prijs gegaan. Een combimagnetron besteld die een heel stuk goedkoper was dan bij de concurrent. Vrijdagavond besteld en kon gewoon op zondag geleverd worden. Kon precies in de app zien waar de bezorger was en stond op de afgesproken tijd voor de deur. Ga hier zeker vaker bestellen!!

Valeri 10-03-2024

Ik heb afgelopen jaren meer producten bij Bemmel & Kroon gekocht . Altijd beste prijs en TOP service ...

J. SCHELLINGERHOUT 10-03-2024

We werden heel goed geholpen door verkoper . Hij gaf ons goed advies. We hebben vaker bij Bemmel en Kroon gekocht. Je krijgt altijd goed advies en ze denken ook mee. Top winkel!

A de Ruiter 10-03-2024

Via Shop het product beoordeeld toch via de winkel met de verkoperen een beslissing genomen .
Fijn en een vriendelijke verkoper

geweldig; een aanbeveling waardig 10-03-2024

Geweldig klantvriendelijke medewerkers in de winkel, maar ook bij aflevering.

Willy 10-03-2024

Vriendelijke medewerkers, goede prijs kwaliteit en goed advies nemen de tijd voor je. En omdat ik al eerder iets gekocht had, konden ze in de historie kijken en een nog een beter advies geven over de inbouwvaatwasser (de maten enz..) fijn om hier zaken te doen , geen aandringen!!!

R Schuurman 10-03-2024

Wat een top koelkast.
Goede levering en alles ging perfect.
BKI1278149 Is mijn ordernummer hopelijk win ik 250 euro :)

Janke 10-03-2024

De nieuwe koelkast/vries combinatie was heel aantrekkelijk geprijsd en is de volgende dag al geleverd. Fijn is ook dat de oude koelkast/vriezer mee werd genomen.

EW 09-03-2024

Top aankoop,Top levering.Wederom precies op tijd op het zelf gekozen tijdstip!!

EW 09-03-2024

Top aankoop,Top levering.Wederom precies op tijd op het zelf gekozen tijdstip!!

Lia Staal 09-03-2024

Waren bij de buren en liepen toevallig binnen. Daarna op internet gezocht en hier de koelkast gekocht omdat ze de beste prijs hadden.

Scago 09-03-2024

Heb nu 2x iets besteld bij Bemmel&Kroon. Klassebedrijf, geen gezeur, vlotte levering en komen hun afspraken na.
Precies zoals ik dat als klant wil hebben

Aangeenbrug 09-03-2024

Miele stofzuiger online gekocht.
snelle en goede service.
wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.
's avonds besteld de volgende ochtend al keurig bezorgd.
Goede prijs.
Wij hebben al meerdere apparaten bij B&K gekocht
Top service

Lin de Hup 09-03-2024

Snelle levering, handige specificaties op de website, vergelijkingstool op de website werkt goed.

Leny Fledderus 09-03-2024

Al eerder een combi magnetron oven gekocht wat prima is bevallen. Duidelijke omschrijving van het artikel. Na aankoop word je goed geïnformeerd over de status van je bestelling. Betrouwbare track&trace. Netjes afgeleverd.

Willem 09-03-2024

Een afzuigkap besteld in de avond. Direct een mail van de bevestiging en levering de volgende dag. Via de transporteur in de ochtend een bericht met het tijdvak, tussendoor diverse updates over de levertijd. Na levering ook direct weer een mail van Bemmel en Kroon. Echt goed hoe het vanaf bestelling tot levering is gegaan, chapeau!

Henk ten Hoeve 09-03-2024

Goede site met juiste beschrijving van de producten, en zeer vriendelijke medewerkers, en zeer duidelijke prijzen.

RvB 09-03-2024

Overzichtelijke website. Mooie aanbieding terwijl je dit niet vaak ziet van Miele en supersnel geleverd.

Alles prima dus.

Jan 09-03-2024

Snelle levering van order BKI1273330, duidelijke orderbevestiging en makkelijk te bestellen via de website.

Irene 09-03-2024

Goede levering en fijn advies erbij zeer tevreden
Ook een mooi en goed werkende wasmachine

Ronald 09-03-2024

Online nieuwe kookplaat gezocht. Gevonden en diverse sites bekeken en offerte opgevraagd. Bemmel en Kroon had een goede prijs, niet de goedkoopste, maar gaf een betrouwbaar gevoel. Besteld, betaald en dag erna ontvangen. Geen reden om niet bijzonder tevreden te zijn.

Ronald 09-03-2024

Ordernummer BKI1278813

Patrick 09-03-2024

Levertjes wordt niet juist op de we site aangegeven. Bij het bestellen stond 2-3 dagen levering, de klantenservice medewerker vertelde mij half april. Toen ik vroeg waarom tijdens het bestellen een andere datum stond werd er heel bot en klantonvriendelijkheid gereageerd. Ik gaf aan dat ik ging nadenken en misschien de bestelling wil annuleren. Zonder enig woord werd de verbinding verbroken door de medewerker. Heb dit nog nooit meegemaakt en het verbaasde mij dat dit gebeurde.

Taner Akgun 08-03-2024

De service en dienst van bemmelenkroon is heel goed. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Ik zeer tevreden.

Martijn K. 08-03-2024

Telefonisch contact gehad. Gaven een goede prijs. Toen we meerdere apparaten pakte kon er nog iets af. De diepvries die we gevraagd hadden rade de medewerker af. En van een alternatief waar we heel blij mee zijn!