Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Alibaks 01-09-2021

Gemakkelijk bestellen en uitmuntende levering . De bezorgers waren super goed

Diana 01-09-2021

Prima en zeer snelle service en levering van onze vriezer.
Vriendelijke en beleefde medewerkers.
Scharnieren van de deur omgezet voor ons voor een laag prijsje.
Wij zijn zeer tevreden.

Erbarmelijk slechte service 01-09-2021

Bij Bemmel en Kroon een droger gekocht. De droger die we wilden hebben had hier de laagste prijs. Helaas was goedkoop hier ook duurkoop.

De service die deze firma levert is extreem slecht. Stevige kerels die de kracht hebben de zwaarste apparatuur naar boven te sjouwen, maar niet in staat om een driger aan te sluiten. Tot twee keer toe moesten ze terugkomen om een afvoerslang aan de droger aan te sluiten. En ook de laatste keer ging het weer mis. Omdat ik voordat ze weg wilden gaan nog even gecheckt heb, zag ik dat ze het weer niet goed hadden gedaan.

Kortom. Als je geen gebruik hoeft te make van de "aansluitservice" kun je bij Bemmel en Kroon misschien wel slagen. Als je aansluit service nodig hebt kun je beter je spullen kopen bij een winkel waar ze "Alles voor een glimlach" doen.

Rachel 01-09-2021

Goede ervaring na laatste aankoop daar. En ook nu weer een hele fijne ervaring met goede service van de bezorgers!

Charlotte 01-09-2021

Het contact met de klantenservice was professioneel en snel. Geen lange wachttijden en eerlijke antwoorden. Ondanks mij vele belletjes was iedereen vriendelijk.

Daarnaast ben ik positief verrast over de inplan-mogelijkheden. Wanneer een bestelling klaar staat, wordt dat gemeld via de mail. Vervolgs kun je zelf een lever-moment plannen, dit kan zelfs al voor de volgende dag! Heel fijn.

L vd oever 01-09-2021

Droger van Bosch besteld. In de avond een mail, dat hij niet gelijk leverbaar was.
Terwijl dat wel bij de droger er bij stond online. Na contact met de klantenservice alsnog een Bosch droger geplaatst ,de volgende dag. Wel een ander als die ik besteld had. Maar na iets bijleggen van beide kanten, akkoord dat deze wel leverbaar was. De volgende dag ook al geleverd!! Ik zeg top!!! Echt een aanrader!! Hij draait ook goed. Dank voor de goede oplossing, bemmel en kroon!!

Bestelling:BKI1012250 01-09-2021

De shop is geweldig . 1 dag van tevoren mijn koelkast besteld de volgende dag direct geleverd. Vriendelijke mensen die mijn koelkast kwamen bezorgen.keurig op de plaats gezet. We kregen wat goede tips. Het produkt is ook keurig ruim en erg mooi. Niks geen slechte berichten. Als je de shop belt word je vriendelijk en zeer geduldig te woord gestaan. Ik ben nl slechthorend en de persoon aan de telefoon deed goed zijn best om mijn vragen te beantwoorden. Dus alle lof.( ordernr: BKI1012250)

Frank 01-09-2021

Snel en op tijd geleverd. 100% volgens afspraak. Naar zolder gebracht en aangesloten. Oude retour. Top!

van Nunen 01-09-2021

Overzichtelijke website met duidelijke informatie.
Bestellen is eenvoudig en je wordt goed geinformeerd over de status van de bestelling. Duidelijke indicatie van levertijd (dag van te voren ontvang je een email) en deze wordt gedurende dag ook bijgewerkt en steeds nauwkeuriger. Bij vragen ook telefonisch goed geholpen.
Ook de prijzen zijn erg scherp.

Ciska 01-09-2021

Mijn wasmachine ging kapot, na het zoeken op de site bemmelenkroon terecht gekomen. De wasmachine was goedkoper dan elders. Heb de wasmachine gelijk besteld, na betaling kreeg ik snel de bevestiging mail. Helaas was dit type uitverkocht, maar kreeg een nieuwere duurdere en gelijkwaardige wasmachine van hetzelfde merk (Siemens) er voor in de plaats. Op een zondagmiddag besteld en maandag al geleverd. De bezorgers waren heel erg vriendelijk en hebben ook gelijk de oude wasmachine meegenomen. De wasmachine werkt supergoed en is veel zuiniger en stiller dan mijn vorige. Het was even wennen aan de programma's die erop zitten maar was al snel duidelijk hoe het werkt. Kortom ben zeer tevreden met de wasmachine, ook met bestellen tot aan de levering.

Sandra 01-09-2021

509900
Bemmel en Kroon gevonden via de consumentenbond. Voor de zekerheid nog even gebeld welke wasmachine het beste op onze wensen past. Super geholpen door de klantenservice.
's middags besteld en volgende dag keurig bezorgd en aangesloten.

Wim van Hooft 01-09-2021

Van Bemmel en Kroon is een winkel met voldoende keuze uit vele merken voor wasmachines en wasdrogers. Mijn wasmachine en droger van Siemens gekocht met een aantrekkelijke korting van Siemens en een extra zomerkorting van Van Bemmel en Kroon. Nu 2 prachtige apparaten, die er met een extra verzekering voor uitbreiding van de garantietermijn er weer jaren tegen kunnen. De kosten voor het bezorgen, plaatsen en aansluiten van beide apparaten waren zeer laag. Wij zijn zeer tevreden met Van Bemmel & Kroon. Beide apparaten werken prima en zijn met de energie A-klasse bovendien zeer zuinig.

Esplus, Dordrecht 01-09-2021

Prima service bij bestelling. Zeer snelle levering. (Volgende dag). Exact op tijd conform afspraak. Complete vaatwasser met alle handleidingen en accesoires.
Top !

Wendy 01-09-2021

Prima winkel, overzichtelijk
Vriendelijk, deskundig geholpen.
Snelle levering

P. Messina 01-09-2021

Ik heb de wasmachine gevonden op hun website, en heb met de klantenservice gebeld en medewerker xxxx heeft alles voor me geregeld, en alles was duidelijk en makkelijk. Ze hebben de wasmachine op de afgesproken dag en tijd gebracht, waren vriendelijk en behulpzaam. Alles aangesloten en oude wasmachine meegenomen. Binnen een half uurtje was alles afgerond. Bedankt!

Mark 31-08-2021

Dit was de goedkoopste leverancier die ik kon vinden voor mijn Amerikaanse koelkast. En ik ben best goed in het speuren naar de laagste prijs; Diep .
Omdat zo'n gevaarte al gauw 130 kilo weegt, gekozen voor uitpakken op de plek van installatie (aansluiten op waterleiding doen ze niet).
Diep respect voor de bezorgers!
Groot ding, moest buiten uit de doos gehaald worden om door de deur te passen. Geheel schadevrij binnen gezet: he-le-maal goed!

Ton Innemee 31-08-2021

Vriendelijk en professioneel geholpen met duidelijke instructies aangaande levering en installatie.

Jacques 31-08-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Goede informatie en details over de Grohe Red die ons hielp beslissen welke te kopen. Ook de montageservice is goed verlopen. Goede ervaring met Bemmel & Kroon.

Pont 31-08-2021

Na telefonisch goed en duidelijke uitleg over de droger die wij uitgezocht hadden is de droger eerder afgeleverd dan we verwacht hadden ,door twee medewerkers keurig aangesloten .

Belle 31-08-2021

Bij de andere firma was er geen vriezer voorradig om te bekijken aangezien ik niet graag online koop. In de winkel vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd. Ook de uitleg dat om de vriezer links te openen het uitleveren iets langer duurde. Bij de aflevering waren er 2 nette heren die keurig alles hebben neergezet en de oude vriezer meegenomen hebben.

Tieleman 31-08-2021

Even vond ik het vervelend dat de door mij bestelde koelkast niet direct leverbaar was.
Bovendien kwam ik er door derden achter dat de levering wel eens ruim twee maanden zou kunnen duren.
Maar met telefonisch contact met de klantenservice kon er eenvoudig een model uitgekozen worden dat direct geleverd kon worden. Heel attent vind ik dat de prijs op hetzelfde neerkomt, maar dat er €19,95 terug gestort wordt omdat voor dat model een aanbieding gold van Gratis 'extra servicekosten' ter waarde van dat bedrag.

Dorina 31-08-2021

Op zoek naar een nieuw wasmachine ben ik bij Bemmel&Kroon terechtgekomen omdat je, eens je weet welk je wil je op zoek gaat naar de goedkoopste site. Waarom meer betalen? De verkoopsite moest leveren èn de mogelijkheid van plaatsing hebben! Dat vond ik belangrijk. Voor maar 25euro was dit klusje zeer snel door de mannen geklaard.
Ook op mijn mails werd zeer snel geantwoord.
Dikke merci voor de snelle service! Nu ga ik de handleiding doornemen zodat ik alles uit dit apparaat kan halen wat eruit te halen valt.

Lieke K 31-08-2021

Zeer snelle levering! Zelfs voor hetzelfde geld een model beter ontvangen doordat deze wel op voorraad was. Werd geleverd dag later door aardige bezorgers.

Jeroen vd hoef 31-08-2021

Vrijdag een Siemens koffiemachine besteld en keurig op de aangegeven bezorgdatum geleverd

Yolanda 31-08-2021

snelle levering wasmachine was vrijdagmiddag kapot zaterdag middag was de nieuwe er al . Keurige bezorgers hebben hem geïnstalleerd en de oude mee terug genomen.