Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

van der Kleij 26-07-2022

Fijn geholpen, er werd nog nader gekeken voor n droger met een deur die omgezet kon worden naar de andere draaikant.

Marius 26-07-2022

Aflevering is netjes. Op een email wordt niet gereageerd.Koelkast heeft wieltjes aan de achterzijde en de kast schuift daardoor gemakkelijk naar achter. Koeltemperatuur is nauwelijks in te stellen.

Mark H 26-07-2022

Alles is van A tot Z prima verlopen, de bestelling en afspraken vd levering.
Mooi binnen het tijdsschema geleverd en tijdig verwittigd.
Tevreden klant!
Toestel ( diepvriezer Liebherr ) ziet er prima uit en past perfect bij de grote ijskast Liebherr, super

Niene 26-07-2022

Bij Bemmel&Kroon een wasdroger besteld, BKI1107986.
Keurig nette levering geheel volgens afspraak. Op vragen wordt direct gereageerd.
Bezorging geleverd op gewenste tijd.
Zeer goede service, kortom een aanrader.

Jill 26-07-2022

Het is ideaal om nog tot 23 uur telefonisch contact te kunnen hebben over producten. Professioneel en vriendelijk geholpen in het kiezen van een wasmachine en droger. De bezorgdienst stelde echter teleur. Hierbij ontstond schade aan de badkamervloer en werd de wasmachine, ondanks juiste instructies, op een verkeerde plek geplaatst. Dit wilde de bezorgers niet meer herstellen, met grote frustratie en extra moeite aan onze kant tot gevolg. Over de bezorging ben ik logischerwijs zeer ontevreden.

Posthumus 25-07-2022

Erg fijn geholpen en ze waren uiterst flexibel in het meedenken toen bleek dat enkele apparaten niet leverbaar waren (chiptekorten)

Dries 25-07-2022

Fijne webshop kon snel vinden wat ik zocht, desondanks nog contact opgenomen voor meer info en ik ben netjes verder geholpen.
Gewoon top.

Lappie73 25-07-2022

zeer correcte levering na bestelling, juiste informatie over de levertijd.
de levertijd van de kookplaat was 3 a 4 weken deze was van te voren meegedeeld.
de kookplaat zelf is nog niet gemonteerd, dus kan ook nog niet worden beoordeeld.

Andre 25-07-2022

Quooker besteld tegen een gunstige prijs. Levering was vlot en correct. Voor vragen over een te retourneren onderdeel werd ik vriendelijk verder geholpen.

Henk Schilstra 25-07-2022

Een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. Scherpe prijzen en snelle levering. Online informatie over de status van de order en het verwachte tijdstip van levering. De wasmachine is netjes afgeleverd en geplaatst door de mannen van Dynalogic.
Ordernummer BKI1109020

Mevr. L.M. Schrama 25-07-2022

Winkel van Bemmel en Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk is prima, goed geholpen, goede service.
Afleveren vandaag ietsjes minder, 2 bezorgers spraken geen Engels of Nederlands Ze hebben wel alle goed geplaatst, maar konden gaan enkele uitleg geven.

Ellen 25-07-2022

Vriendelijk personeel, veel producten op voorraad, goede prijs en snel geleverd.

guus loman 25-07-2022

levering is na bestelling heel goed geregeld. goede uitleg over product en vervolg stappen.

Jan 25-07-2022

Prima order afhandeling. Gekozen voor B&K vanwege montagemogelijkheid. Dat viel tegen. Onderaannamer had pas na drie weken tijd om te monteren. Niet handig bij kapotte apparatuur. Ook "meerwerk" van montage viel tegen. Zal wel ergens in kleine letters hebben gestaan, maar je verwacht toch dat meerwerk (arbeidstijd) van de één wordt gecompenseerd door minderwerk bij de ander.

rjl 25-07-2022

Zaterdag een warmtepomp droger besteld en zondag geleverd, top geregeld. Prijs ook nog de goedkoopste die ik kon vinden

Lia 24-07-2022

Prima winkel, grote keuze, proffesioneel personeel, niet opdringerig, goede uitleg gehad over een combi-magnetron. Ook prima service betreffende de levering, volgende dag oo zondag werd onz e mooie over al bezorgd, zal zeker bij andere mensen bemmel en kroon adviseten

Fred 24-07-2022

Ik had mijn bestelling per telefoon besteld. Eerst had ik aan de telefoniste nog 2 vragen betreffende diverse maten, en zonder ook maar een zucht of probleem ging ze voor mij op onderzoek uit en had heel vlug een antwoord op me vragen. Prima.
En nog geen 24 uur later had ik op zondag mijn bestelling binnen.

Martine 24-07-2022

Op zoek naar een goede compacte, betaalbare stofzuiger, kwam ik op de site van Bemmel & Kroon terecht. Hier vond ik de Compact C1 van Miele in de aanbieding. Gelijk de knoop doorgehakt en besteld. Nog geen 24 uur later werd hij bezorgd! Zeer vriendelijke bezorger overigens. Meteen in elkaar gezet en uitgeprobeerd. Heerlijke lichtgewicht stofzuiger, die rustiger is dan ik verwachtte. Heel blij mee!

CarlitosSLB 24-07-2022

Vriendelijk telefoongesprek , netjes teruggebeld voor uitleg eventuele aankoop en uitstekende service nadat aankoop daadwerkelijk is gedaan.
Product is snel geleverd , aangesloten en volledig aan het functioneren naar tevredenheid.
Op alle fronten dik tevreden dus aanrader , indien nodig zal ook in de toekomst van deze winkel gebruik maken.

Frans 24-07-2022

Fantastische webwinkel , waar je s'avonds ,tegen een goede prijs een bestelling plaatst, en die de dag erna geleverd wordt, zelfs op zaterdag!!!

Eric 24-07-2022

Ruim assortiment, mooie aanbiedingen, snelle en accurate levering. De ene dag besteld, de volgende dag al werkend.

Prima winkel 24-07-2022

goede site voldoende mogelijkheden en snelle levering en goede prijzen zeer tevreden

bob1 24-07-2022

Gisteren een Vaatwasser gekocht en 1 dag later staat heel al de draaien en mijn keuken.
DAT is PAS sneeeeeeeeeeelllllllllll ; ordernummer BKI1108261

Elly 24-07-2022

Via Google terechtgekomen bij Bemmel en kroon. Telefonisch contact gehad en per omgaande de offerte in m’n mail. Tot m’n verrassing eer de niet meer voorradige koffiemachine snel geleverd. De leverafspraak was zo gemaakt en op de dag zelf per uur te volgen. Top service en perfecte communicatie👍🏻👍🏻. BKI1105113

Rinus Ouwens 23-07-2022

Overzichtelijke digitale shop met een ruime keuze aan alleen kwaliteitsartikelen, wanneer geen prijs is deze na uitvraag in offerte supersnel beschikbaar tegen sterk concurrerende prijzen. Fijne reacties bij navraag over prijzen en levertijden en wanneer onduidelijkheden wordt je “gewoon” even gebeld voor overleg, heerlijk nieuwerwets! Inmiddels de grotere aankopen zoals USA koelkast, droger en inductie kookplaat bij Bemmel & Kroon aangekocht en dit tot volle tevredenheid, afspraak=afspraak ! Tot de volgende order en suc6