Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jolmer 26-02-2021

De website geeft mi misleidende info over de levertijd. Ze schrijven voor 22u betaald is volgende dag geleverd, en omdat er een groen vinkje met ´leverbaar´ bij het product (magnetron) stond gingen we ervan uit dat we het de volgende dag zouden krijgen.
Dit bleek echter niet ´t geval maar zou paar dagen later komen. Vervolgens horen we niks waarop we mailen met de vraag hoe het ervoor staat, horen we dat het wat vertraagd is. Uiteindelijk heeft het een kleine maand geduurd tot levering.
Dus niet tevreden over informatieverstrekking, niet over de levertijd en ook niet over de manier hoe het bedrijf hiermee is omgegaan. (Dit alles los van het product, hierover hebben we nog geen oordeel)

Mac 26-02-2021

ED777FQC5E siemens inductiekookplaat offerte opgevraagd en snel de scherpste prijs gekregen. Telefonisch besteld en volgende dag geleverd door hun vervoersbedrijf Dynalogic die mij exact en netjes op de hoogte hebben gehouden van de levering tot aan de deur en daarbij willen zij het ordernr. weten om het pakket digitaal af te boeken. Vond het een zeer vertrouwde bestelling. Plaat aangesloten en werkt.

Hans 26-02-2021

Goede informatie en uitleg overzichtelijk en snel geleverd ook een duidelijke communicatie

John Gramser 26-02-2021

Vanwege de scherpe aanbieding een Bosch - serie 4- wasmachine aangeschaft bij Bemmel & Kroon.
Ja is de grootste en hebben een overzichtelijke website, met dus veel keuze!
De bestelling en levering is zeer adequaat verlopen. Per stap, van bestelling tot aan de levering, netjes per mail bevestigingen van gekregen.

Hoogland 26-02-2021

Wat een topbedrijf: vaatwasser gekocht, had hem eerst bij de concurrent gekocht, stond als voorraad op hun site maar bleek toch geen voorraad , bommel en kroon gebeld, gelijk goed geholpen en duidelijk. Zelfde vaatwasser voor minder geld gekregen. Ook de levering helemaal super met de live track en tracé, op de minuut precies geleverd! Uit de kunst!

Inge 26-02-2021

Super snelle service
Goede communicatie
Klaar en duidelijk afspraken
Product voldoet aan alle voorwaarden en zoals omschreven op website

Ina 26-02-2021

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden en snel geleverd!
Netjes geïnstalleerd.

aafke 26-02-2021

vind ze niet altijd de goedkoopste. Moest voor een retour een nieuwe bij hun bestellen maar die was wel duurder als bij andere bedrijven

den Drijver 26-02-2021

Bemmel en kroon vind ik gewoon de beste winkel waar je een product met vertrouwen kunt kopen(goede ervaringen mee)
Goede service,vriendelijk te woord gestaan,Zeer goede informatie per e-mail,super snel en heel duidelijk,product super snel in huis,wat wil je nog meer.

Anoniem 26-02-2021

Hele goede service! Fijn geholpen en snelle service. Gisteren besteld en vandaag ontvangen, goede duidelijke communicatie.

Frank 26-02-2021

Kende deze winkel niet, maar verkochten wat ik nodig had tegen redelijke prijs. s’Avonds besteld, volgende dag geleverd. Ook vervoeder Dynalogic had de zaken goed voor elkaar.

Delfine 26-02-2021

Scherpe prijs, diepvries gevonden die elders 140 euro meer kostte! Vlotte levering en service

sandra 26-02-2021

Gekocht bij deze winkel omdat deze de laagste prijs konden bieden voor mijn gewenste oven.Prima service,produkt was niet meteen op voorraad,daar wel heldere communicatie over. Uiteindelijke levering kwam tóch 1 week eerder dan beloofd dan eigenlijk de bedoeling was,heel fijn dus. Erg fijne methode van kiezen leveringsdag, uitermate snel gegaan,ik had mijn oven 1 dag na aankomst in magazijn.Fijne track & trace . Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker weer bij Bemmel & Kroon kijken.

Camille 26-02-2021

Onlangs ETNA KIF670ZT Inbouw inductiekookplaat aangeschaft. De levering voldoet volledig aan de beschrijving op de site. De levering kende enige vertraging tov de afgesproken levertijd maar de oorzaak lag bij de drukte van de toeleverancier en ik merkte al dat meerdere leveranciers van deze producten een vertraging kende van de levering. Maar dit werd netjes gecommuniceerd!

Haytsma 25-02-2021

Goede en snelle service waren klant vriendelijk en was zeer tevreden over het product

Paddy 25-02-2021

Telefonisch contact opgenomen met Bemmel en Kroon omtrent de maten van de wasmachine, omdat die in de keuken geplaatst moest worden. Ik ben adequaat en vriendelijk geholpen door de verkoper en die heeft een wasmachine aangeraden die voor ons geschikt is. Vandaag is de machine deskundig geplaatst en aangesloten.

Tijn 25-02-2021

Hele goede service! Het was gemakkelijk om levering van de vaatwasser te plannen en de levering vond netjes plaats. Na het aansluiten en draaien van het wasprogramma bleek er een defect in het nieuwe apparaat te zitten. Bemmel en Kroon heeft direct (de volgende dag al) een nieuwe vaatwasser geleverd en de defecte meegenomen.

EdCo 25-02-2021

Zeer snelle en correcte levering! Ik had een fout gemaakt met het huisnummer. Meteen gebeld en is telefonisch opgelost.
Ik kan Bemmel&Kroon zeker aanbevelen.

Robin Koster 25-02-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat het de goedkoopste was voor de AEG wasmachine die ik heb gekocht de levering van de wasmachine was super goed op de datum wat we hebben afgesproken en was op de dag van levering goed op de hoogte gehouden wanneer ze kwamen leveren. plaatsen op 3 de etage ging super ze hebben het netjes alles neergezet alles mooi waterpas gemaakt zeer tevreden en aardige Bezorgdienst top hellemaal blij

Frans 25-02-2021

In het verleden verschillende apparaten bij jullie gekocht
nu via de webshop prima om alle apparaten te zien en alle specificaties goed door te lezen
Deze firma heeft zeer goede leverings voorwaarden
De service is uitstekend personeel erg vriedelijk

John 25-02-2021

Eergisteren een wasmachine besteld omdat de mijne het begeven had. Gisteren al geleverd en met een mooie aanbieding. Het scheelde ruim 300 euro tov coolblue dus een aanzienlijke besparing. Tevens heel goeie service en een heel snelle levering waarvoor mijn complimenten! Mocht ik nog eens witgoed nodig hebben weet ik waar ik wezen moet. Heel erg bedankt!! Order BKI956863

Meijer 25-02-2021

De bestelling kwam precies op de afgesproken tijd en een vriendelijke bezorger

Bruno van Erp Taalman Kip 25-02-2021

Voor de 2e keer voor Bemmel en Kroon gekozen met de aanschaf van meerdere keukenapparatuur! Weer alles vlgs. afspraak verlopen: binnen de afgesproken tijd en in samenwerking met installatiebedrijf Ajtec! Vol lof ook over deze gekwalificeerde installateurs! Wij zouden weer voor beide bedrijven in de toekomst kiezen! Communicatie verloopt zeer vriendelijk en er wordt meegedacht!
De website van Bemmel en Kroon functioneert prima, is gemakkelijk in gebruik om keuzes in hun artikelen te zoeken en te vergelijken! Duidelijke prijsopgave, enz.!!!
Alle aangeschafte en geïnstalleerde apparaten, werken prima!

Lindy 25-02-2021

Telefonisch contact was erg goed, snel geholpen en duidelijk.
Vaatwasser besteld en binnen 2 weken binnen.

June 25-02-2021

Ordernr BKI954028 Snelle service, goed bereikbaar en vriendelijke installateurs!