Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Albert 27-01-2022

Had met spoed nieuwe vaatwasser nodig, op internet gezocht en kwam uit bij Bemmel&Kroon. Was goedkoopste van alle leveranciers en daarbij was deze direct leverbaar.
Werd prima op hoogte gehouden van tijdstip van aflevering en kon meteen de vaatwasser in gebruik nemen.
Alle afspraken perfect nagekomen

Henk Michels 27-01-2022

Gistermiddag 26 jan in winkel Forepark wasmachine Mielei aangeschaft. Zeer duidelijke kordate uitleg. Gelijk extra garantie voor vijf jaar gekocht order DH1060332,. Vandaag 27 jan machine op tweede etage woonhuis afgeleverd en geïnstalleerd. Oude app retoer. Zeer nette en vlotte aflevering. Machine staat nu eerste was te draaien. dit verdient een dikke 10

Barry Boetzkes 27-01-2022

Een super grote Beko vriezer aangeschaft (404L). Deze was het gunstigste geprijsd bij Bemmel & Kroon. Volgens de site: voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Klopt als een bus! Je wordt via de mail en sms op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Klopt precies. Door netjes over de drempel gezet. Tot zover alles prima geregeld! De vriezer staat inmiddels aan. Prachtig ding overigens. Nog te kort in gebruik om daar een oordeel over te geven. So far so good!

Arie 27-01-2022

Uitstekend bedrijf, deskundige medewerkers, keurig thuisbezorgd, geplaatst en verpakking meegenomen.

Joost 27-01-2022

Ondanks dat er bij het bestellen iets niet goed ging en daarna een medewerker aan de telefoon kreeg werd ik door die man uitstekend geholpen en heb ik het product alsnog kunnen bestellen.

Gerard W M van Bergen. 27-01-2022

DE bestelling en de levering alles volgens afspraak ook de totale communicatie door het Personeel van BEMMEL en Kroon en ook
het Personeel van het transportbedrijf DYNALOGIC verdienen de eerste Prijs voor hun klant vriendelijkheid

Jeannine Schoonhoven 27-01-2022

Goed geholpen met het vinden van de juiste inbouwkoelkast/diepvries. Telefonisch extra toelichting. Ivm drukte en hulp bij plaatsen even geduld maar was het wachten waard. Netjes geïnstalleerd en juiste instructies!
Zeker vaker iets bestellen mocht t nodig zijn.

Cor Hagestein 27-01-2022

Op zoek naar een grillbakplaat voor onze inductiekookplaat nam ik contact op in verband met een eindejaar actie. Vanaf het eerste contact, de (scherpe) offerte, de correspondentie rondom vertraagde levering, de aankondiging en de levering van het product zelf, echt alles stemde ons tot grote tevredenheid. Dit zie je niet zo vaak. Chapeau!

HenkM 26-01-2022

Het bedrijf bied de producten aan tegen scherpe prijzen en houden je netjes op de hoogte over de te verwachtte levertijd

Fam.Elferink 26-01-2022

gebeld met Bemmel en Kroon, prettig geholpen aan de telefoon en dag later het product al in huis !

Bob 26-01-2022

What you see is what you get.
Gisteren besteld, vandaag in huis.
Website heeft goede filters om tot het juiste product te komen.

Alma van Vliet 26-01-2022

Vandaag kwam hij dan!! Mijn nieuwe LG Amerikaanse koelkast, als een klein kind zo blij! De bezorgers waren 2 vriendelijke, keurige heren die het mega pakket binnen zetten. Na het uitpakken begon het inruimen, hoe leuk kan het zijn om je "oude" boodschappen een nieuw plekje te geven! Vandaag nog talloze keren even naar mijn mooie koelkast gekeken😁😁
Al met al, super snelle levering, vriendelijke bezorgers en fijne service!

Ronald Elzinga 26-01-2022

Perfect, goede en duidelijke communicatie. Bezorgers waren ook goede, vriendelijke vrolijke mannen

R. van der Zwaag 26-01-2022

Inductiekookplaat besteld via de website. Duidelijke omschrijving, en een nette prijs afgesproken. Ondanks de problemen met de grondstoffen is, de Siemens kookplaat EX677LYV5E binnen anderhalve week geleverd.
Bezorgtijd was goed te volgen en volgens de aangeven tijd afgeleverd.

Ronald Zoet 26-01-2022

Zeer goed geholpen in de winkel , was geen enkel probleem om dingen uit te leggen en of op te zoeken, en zeer nette prijs , en snel geleverd en
Netjes geplaatst door de jongens , top !

T.Rijkelijkhuizen 26-01-2022

Wij hebben via internet een bestelling gedaan. Het betreffende artikel was niet goed en daarover hebben wij contact opgenomen.
Zij hebben het adequaat opgepakt en een dag later werd het artikel omgeruild.
Deze keer het juiste. Blij.

Versteeg 26-01-2022

Zeer tevreden over de behulpzame wijze waarop ik geholpen ben. Ondank de vertraagde aflevering door het chiptekort bij de fabrikant. Ik kan een ieder Bemmel & Kroon van harte aanbevelen.

Ebe 26-01-2022

De Bemmelenkroon-shop is zeer overzichtelijk. De bezorging verliep uitermate gemakkelijk: we kregen een dag van tevoren een mail met geschatte aankomst en vervolgens belde de chauffeur ons 25 min. vóór aflevering wasmachine en droger. Nog leuker; hij zette ze beide in de schuur voor ons, omdat in ons huis nog geen plaats was i.v.m. grote verbouwing

michel 26-01-2022

snelle service, 200 euro goedkoper dan andere sites, heldere afspraken. goede communicatie.

Cora 26-01-2022

Heel vriendelijk en adequaat geholpen. De vaatwasser was het goedkoopst bij Bemmel en Kroon dus daar besteld.
Perfecte en snelle levering, goede uitleg.

Rob 26-01-2022

Bestelling zeer snel en goed geleverd. Verder geen ervaring met Bemmel & kroon.

Ron De Goede 26-01-2022

Groot assortiment aan apparatuur en altijd scherp geprijsd.
Snelle levering aan huis en prima adres om evt op te halen in centraal magazijn .

Ireen 26-01-2022

Ruime keuze, ik kreeg goed advies. Snelle levering, gelijk de volgende dag.

R de preter 26-01-2022

In de winkel geven ze goed advies, zijn vriendelijk en ze proberen je niet een duurder apparaat aan te smeren, dat bevalt me. De bezorging gaat ook uitstekend, ze houden zich aan hun woord en dat bevalt me wel, zelfs de bezorgers zijn ook vriendelijk. Het is niet voor niets dat ik hier weer wat gekocht heb. Perfect gewoon

Marco 26-01-2022

Hier terecht gekomen obv prijsvergelijking en betrouwbaarheid van de winkel. Ergens anders was onze koffiemachine nog wat goedkoper, maar die website kwam niet zo goed uit de bus in de reviews. De prijs bij Bemmel was absoluut concurrerend! Daarom voor de zekerheid van een bedrijf gekozen dat wel betrouwbaar oogt en gelukkig ook is. We hadden onze koffiemachine echt ook al de volgende werkdag in huis, ondanks alle vertragingen bij de pakketbezorgers op het moment. Heel fijn. Mochten wij weer eens iets nodig hebben, dan gaan we zeker kijken bij Bemmel en Kroon.