Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Harry Zomer 08-02-2022

Uitstekend geholpen/geadviseerd niet opdringerig en verstand van de producten.
Levering volgens afspraak en netjes geplaatst en aangesloten. Kortom erg tevreden.

Arjan Z. 08-02-2022

De winkel in Hazerswoude is mooi ruim ingericht. De verkoopmedewerker was behulpzaam, luisterde goed naar onze wensen en gaf daarop duidelijke bruikbare adviezen.

De levering was vlot en secuur.

Hans 08-02-2022

Prima site en duidelijke info. Prijzen zijn over het algemeen goed. Ook voor deze aankoop. Ik had voor een droger wel het afleverpakket gekozen waarmee de droger zou worden aangesloten. Helaas is dit niet volledig gebeurd. De afvoerslang is wel in de afvoer gestopt, maar bij dit type droger van Siemens moet je ook nog wat in het ingebouwde waterreservoir aanpassen. Dat hebben de bezorgers niet gedaan.

Kortom prima winkel, bezorgdienst toch net even iets minder.

Mike 08-02-2022

Super snelle service, binnen een dag netjes afgeleverd en goede duidelijke informatie op de site! Een aanrader!

Service met een hoofdletter S 08-02-2022

De bestelling voor onze keukenapparatuur geplaatst en slechts 3werkdagen later keurig op tijd bezorgd. Samen de bestelling langsgelopen en chauffeur heeft verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Goede communicatie. Apparaten elders slecht leverbaar, bij Bemmel en Kroon op voorraad. Erg blij mee

K. Rottier 08-02-2022

Professioneel: ze wisten meteen welke vaatwasser zou passen in onze keuken en wat paste bij onze wensen. Alle afspraken, zoals levering, afvoeren, installeren etc goed nagekomen. Plezierig zaken gedaan.

Mevr Goes 08-02-2022

Ben erg tevreden met de aankoop van mijn vaatwasser Bemmel en Kroon ben ik al jaren klant. En daar kan je nog 5 jaar garantie bij kopen. Ook erg klant vriendelijk. Heb wel erg lang moeten wachten ,maar dat had ik er wel voor over in deze corona tijd. Dat is nu eenmaal zo in deze tijd.

Conny 08-02-2022

Met de corona tijd lang moeten wachten op mijn Vaatwasser. Heeft er lang voor gespaart met een aow kom je niet ver ( 83 jaar )
Maar dat heb ik er graag voor over. Ze zijn erg klant vriendelijk. En er is geen een bedrijf waar je nog 5 jaar kan bij kopen. En ik koop al jaren bij Bemmel en Kroon ,een top bedrijf.

Ramona Ciobanu 08-02-2022

Een online winkel met zeer goede prijzen en een snelle en duidelijke klantenservice. Een breed scala aan producten. Aanbevelen

Eddy & Claudine 08-02-2022

Het was de eerste keer dat we een bestelling plaatsten bij de firma Bemmel & Kroon.
Apparaat was niet voorradig, maar werd geleverd in de kortst mogelijke tijd.
We zijn zeer tevreden over de snelle afhandeling en levering.
We zullen zeker in de toekomst nog aankopen doen bij deze firma.
Dank

henk 07-02-2022

10, want goed en vakkundig advies, er was alle tijd voor, prima afleverservice en montage

DG 07-02-2022

Ze maken waar wat ze beloven, de laagste-prijsgarantie. Het personeel is erg vriendelijk. De website is duidelijk, producten worden goed beschreven en bestellen gaat eenvoudig. De volgende dag wordt het product al bezorgd.

Omer 07-02-2022

Makkelijk besteld. Flexibel en klant vriendelijk support. Op tijd geleverd.
Ben erg blij mee.

Maretta 06-02-2022

Mooie Bosch-vaatwasser aangeschaft zaterdagavond en gewoon zondagmiddag geleverd en t oude apparaat meegenomen, helemaal blij

Nyirna Kuiper 06-02-2022

Wij moesten wegens omstandigheden snel een nieuwe vaatwasser, ik heb gebeld met Bemmel & Kroon gesproken met Leendert en de situatie uitgelegd. Leendert heeft zeer goede adviezen gegeven omtrent de nieuwe vaatwasser en deze was binnen een dag leverbaar vrijdag 4 februari besteld en zaterdag 5 februari werd deze thuis afgeleverd super service! Ook de mannen Kamal en collega van het leveringsbedrijf Dynalogics waren uiterst klantvriendelijk en beleefd.

Anja 05-02-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers ! ‘s Middags een vriezer besteld en de volgende ochtend al afgeleverd ! 👍🏼

Olthof 05-02-2022

Netjes geregeld en ook top van de actuele stand van levering zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

Goed geregeld! 05-02-2022

Stond dat het de volgende dag geleverd zou worden en dat gebeurde ook. Kreeg eerst een mail waar alles goed uitgelegd werd omtrent de levering en bij eventuele schade

R. Cuperus 05-02-2022

Er was wat vertraging, omdat het product niet op voorraad was. Maar even goed snel geleverd, precies volgens de planning van die dag. Eenmaal ingebouwd snort de oven heel tevreden.

Bas Becks 05-02-2022

Voorheen bestelde ik vaak bij Coolblue maar sinds wij Bemmel en Kroon hebben ontdekt gaan we daar alles bestellen vanaf nu. Binnenkort een nieuwe oven en koelkast. Prima en snelle levering, duidelijke website en prima prijs. Goedkoop is dus niet altijd duurkoop. 👍 voor wat betreft zijn wij dik tevreden.

JaneP 05-02-2022

Binnen een dag geleverd! Dat is toch mooi. Ik heb een splinternieuwe gasfornuis besteld. Deze was op voorraad en kon de volgende dag meteen geleverd worden. Ik was er een beetje sceptisch over maar de levering kwam precies binnen de afgesproken tijd. Alles staat netjes en duidelijk op de website vermeld en ook de communicatie per mail is duidelijk.
Apparaat zelf aangesloten zoals in het boekje vermeld staat en hij werkt naar behoren. Precies zoals het moet en zoals het staat beschreven.

Super bedankt voor de goede en snelle service!
Ik zou jullie zeker aanraden. Tevens jullie waren ook nog eens een van de goedkopere in de variant welke ik wilde halen. Super!!!

Joke 05-02-2022

LG Wasdrogers RC80U2AV0Q mooie prijs - kwaliteit verhouding. Afleveren keurig in het tijdslot. plaatsen door vakkundige mensen.
Zeer tevreden!

Tom 05-02-2022

Om 20:00 uur besteld, volgende dag om 14:00 uur binnen.
Oude vaatwasser netjes mee genomen.
Ik ben zeer tevreden.

Peter Purwin 05-02-2022

Zeer tevreden over de afhandeling bij de bestelling en levering van onze nieuwe wasdroger AEG T9DENS87 met order BKI1062844.
Super prijs en snelle levering, ook de communicatie via mail en sms ptima

Esther 05-02-2022

Gisteravond om 20:30u een koelkast besteld en de volgende dag om 13:00u geleverd.
Ik was nog niet bekend bij Bemmel & Kroon, maar kan niet anders zeggen dat ze meer dan waarmaken van wat ze beloven. Bevestigingen van bestelling, factuur en verzending en deze kon je heel goed volgen! Track&Trace die meerdere keren werd bijgesteld naar een nauwkeuriger tijdstip van leveren en een sms’je vtv zodat je er zeker van kan zijn je dat je je bestelling niet zal missen.
De chauffeur van Dynalogic ook erg netjes. Snelle levering en oude koelkast meteen mee retour genomen.
Koelkastje zelf ook keurig, precies zoals in de omschrijving.
Bij een volgend product zal ik zeker eerst bij Bemmel & Kroon op de site kijken.
Complimenten.