Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Stoevelaar 13-11-2021

Boven verwachting netjes afgeleverd en gemonteerd een inbouw koelkast van Liebherr IRBD 4020 20 met refresh en refresh plus lade. Kan nu de verse groente onverpakt tot plm. 2 weken langer bewaren. Geen energie verlies daar de deur d.m.v. een gasveer automatisch sluit. O, ja open je de deur dan krijg je een gevoel dat je voor een vintrine staat door de gelijkwaardige verdeling van de ked verlichting. Zeer goede eenvoudige electronische bediening, na inschakelen was de koelkast binnen 2 uur tot 4 graden gekoeld.

Als klapper op de aankoop, 60 euro korting, daar ik de Liebherr elders 60 euro goedkoper had gezien. Tot mijn verbazing was de offerte binnen 2 minuten gewijzigd.

De monteur was secuur, nam extra moeite om de deur exact af te stellen.
Voor de moeite hem een fooi gegeven voor een gehakt bal onderweg. Daar was hij erg content mee en ook nog een opmerking dat Bemmel en Kroon de beste service verleende.

Raad iedereen aan om klant worden bij Bemmel en Kroon

Jessica Moerings 13-11-2021

Altijd een goede service en snelle levering.
Wij hebben onze keukenapparatuur allemaal bij van Bemmel en Kroon gekocht.
Ze weten je goed te informeren.

Adrie 13-11-2021

Goed geholpen met welke koel-vrieskast in mijn keuken past. En netjes ingebouwd door firma Ajtec.

Frans 13-11-2021

Op zoek naar een warmtepompdroger van AEG kwamen we de website van Bemmel en Kroon tegen.

Overzichtelijke site met alle informatie makkelijk vindbaar. Fijn om tussen zoveel vage en rare websites eentje te vinden die ons vertrouwen gaf. Bleek ook nog eens de goedkoopste. Binnen één dag door twee toppers netjes thuis afgeleverd, naar boven getild en aangesloten.

Aanrader!

Paula van Oostrom 13-11-2021

Tevreden over gister besteld en vandaag gebracht!! Super!! Ook gelijk aangesloten!! Uitstekend!!! Een redelijke tijd gebracht!!

H. Dietz 13-11-2021

In de winkel goed geïnformeerd betreffende de quooker fusion kraan in combinatie met de combi + De kraan ook via hen door een installateur van AJ TEC laten installeren. Alles is netjes afgerond en grondig gecontroleerd voordat de monteur vertrok.

PT 13-11-2021

Overzichtelijke webshop met gunstige prijzen en goed aanbod. Gistermiddag besteld, vanochtend om 11.25 bezorgd, precies zoals vooraf aangekondigd met SMS bericht.

Leuny 13-11-2021

Bemmel & Kroon is voor ons een top bedrijf dit is een bedrijf zo als jij het hebben wilt , alles word en is tot in de puntjes geregeld, plaats je een bestelling, in no time staat alles correct op de mail , heel duidelijk , word uitstekend met je gecorrespondeerd, komen hun afspraken na, de klantenservice is erg vriendelijk en weet ook waar ze over praten en je word uitstekend geholpen. En nog een mooie bijkomstigheid mooie prijzen en goede aanbiedingen, gewoon top !!

Wouter 13-11-2021

Site was heel duidelijk en eerlijk over levertijd. Die viel dan vervolgens erg mee. De installatie verliep snel en vlekkeloos en de Miele oven is fantastisch!!

Ronald 13-11-2021

De vaatwasser was goed omschreven op de site, scherpe prijs en super communicatie over wanneer en tijdstip dat ze m kwamen bezorgen.
Niet afgesproken om mn oude vaatwasser gelijk mee te nemen, maar toen ik t vroeg, hebben ze m toch meegenomen. 👍🏻 Top service

John 13-11-2021

Kalk en reinigings tabletten. De chauffeur kwam met 4 grote dozen iedere doos bevatte een klein pakketje met voornoemde tabletten. Dit had allemaal in 1 doos die zelfs kleiner mocht zijn gepast. Het is mij een raadsel waarom al dat karton? Ben wel zeer te spreken over de transporteur en stel het regelmatig sturen van bezorg updates zeer op prijs.

Huib Anthonisse 13-11-2021

Top service bij aankoop van inbouw-afwasmachine - order BKI1032035 De bestelde machine had 3 weken levertijd i.v.m. Chips-leverings problematiek, werd direct ‘n duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs ! en uit voorraad leverbaar. Aflevering perfect op de afgesproken tijd - top service van Bemmel en Kroon.

Renaat 13-11-2021

De BSK999330T combi stoomoven werd oordeelkundig en op het aangegeven tijdstip geleverd zoals afgesproken.
Zeer scherpe prijs.
Goede en duidelijke communicatie tijdens het aankoopproces.
Gratis levering ook naar België
Bedankt voor de service.

Lb 12-11-2021

Echt een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service. Enige aandachtspunt is dat de verwachte levertijd niet altijd feitelijk is. Uiteraard heeft de leverancier hier ook een aandeel aan.

jvds66 12-11-2021

Zeer goede en snelle manier van bestellen. Duidelijke informatie hoe de verzending verloopt.

Esther 12-11-2021

Goed kunnen bestellen via internet, goed geholpen door de klantenservice. Vandaag is alles bezorgd! De bezorgers waren top! Meedenken en gaan vooral heel voorzichtig te werk! Dikke 10 voor Bemmel en Kroon en de bezorgers! Dik tevreden over onze grote aankoop!

wilco 12-11-2021

Uiters vlotte afhandeling. Offerte in het weekend aangevraagd en binnen5 minuten in de mail. Bestelling daarna vlot; hetzelfde voor aflevering.
prima bedrijf

Diana 12-11-2021

Helemaal tevreden! Wij hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon op de Cruquius. Super goed advies gekregen. Deze meneer nam alle tijd voor ons (terwijl we niet de enige klanten waren) liet dure en minder dure apparaten zien en was duidelijk in zijn uitleg. Hij kwam eerlijk over omdat ook de 'nadelen' van de machines werden gemeld. We kregen totaal niet de indruk dat we naar een bepaald merk 'geduwd' werden. Er kwamen meerdere merken, prijzen, voor en nadelen ter sprake. Uiteindelijk zijn we voor een Miele gegaan. Twee dagen later werd de machine al geleverd en geïnstalleerd. De oude werd netjes meegenomen.
Ik beveel deze winkel aan omdat de verkoper heel ontspannen was, we voelden totaal geen verkoopdruk. Een aanrader!

Richard Humme 12-11-2021

De perfecte shop, een offerte aangevraagd van een Atag inductie kookplaat in de avond, in de nacht al een email met een prijs. Direct daarop maar besteld. De levering vond plaats door Dynalogic en je werd op de hoogte gehouden wanneer je de bestelling kon verwachten. Helaas was er een condensdrogerslang meegeleverd I.p.v een perilex aansluitsnoer. Gemaild en ook dit werd supersnel opgelost, de volgende ochtend was alles al omgewisseld. Als ik een 11 kon geven had ik dat gedaan!!!

Jan van Kempen 12-11-2021

Via de Internetwinkel mijn diepvriezer gekocht ordernummer BKI1033336, de prijs en de levertijd was ****** en alles geleverd zoals op de orderbevestiging stond, zo is winkelen via de webwinkel een plezier.

Kremer Henk 12-11-2021

Ik kwam via zoekopdracht bij deze site terecht wat mij gelijk opviel was de gunstige prijs en de overzichtelijkheid van de website.

Chris 12-11-2021

Ideal was (nog) niet voor Belgische klanten. Betaling via bankoverschrijving. 1 dag later geleverd. Klantendienst gemakkelijk te bereiken. Keurig mailtje ivm leveringstijd op de dag zelf.

Luc van Dommelen 12-11-2021

Wederom zijn de goederen ( wasdroger, wasmachine) snel uit voorraad geleverd tegen een goede prijs. Super tevreden dus weer

Johannes 12-11-2021

Dit is een prima shop welke goede( laagste) prijzen hanteert
De informatie over het tijdstip van bezigen is goed.
Ook de bezorgers zijn top mensen,vriendelijk, behulpzaam en vrolijk

Ellis 11-11-2021

Wasdroger gekocht. Goed product voor schappelijke prijs. Goed en op tijd geleverd. Positief ervaren allemaal. Goede communicatie.