Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 29-06-2021

Via collega aangeraden. Niets gelogen. Eerlijk, deskundig en snel en alles voor een schappelijke prijs.

Johan 29-06-2021

Eerder een wasdroger gekocht en nu een wasmachine, zeer duidelijke website met veel info, apparaten voor de Nederlandse markt, concurrerende prijzen en zeer duidelijke informatie na bestelling. En de bezorging via Dynalogic is echt perfect!
Kortom wederom een uitstekende ervaring en voor ons dé site om als eerste te kijken als we iets nodig hebben op het gebied van witgoed.

Joke van den Berg 29-06-2021

Ik heb hier vaker keukenapparatuur besteld, goede en snelle service.
Ondanks dat ik het online bestel en ik nog vragen heb, kun je makkelijk telefonisch contact opnemen, en alles volgens afspraak.

Fam hertog 29-06-2021

Ontzettende goede service, vaatwasser gekocht op vrijdag besteld, en de dinsdag zijn ze hem netjes aan komen sluiten, top!
Wij waren naar de winkel in Den Haag gegaan, voor een vaatwasser van Siemens met besteklade. Doordat de meeste winkels slecht kunnen leveren, was dit bij Bemmel en kroon geen probleem . We kregen van de verkoper te horen, waar we op moesten letten, of deze inbouw vaatwasser wel zou passen, thuisgekomen hebben we gelijk het typenummer van de oude vaatwasser doorgegeven, en kregen te horen dat de nieuwe zou passen. Door dit snelle handelen van Bemmel en kroon, kon de vaatwasser een paar dagen later al keurig geleverd worden en netjes aangesloten worden.

Axel 29-06-2021

Dit is mijn 2e keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon koop. Ik vind de verkopers kundig en ze luisteren goed naar wat je zoekt en kunnen zo snel goed advies geven zonder dat je bij een te duur of overgespecifieerd product uitkomt.
Daarnaast zijn ze snel (mijn bestelling op zaterdag gedaan, op dinsdag is mijn nieuwe apparaat al in de keuken ingebouwd) en is er heldere en eenduidige communicatie.

Anneke 29-06-2021

Bestelling via de site en de levering is prettig verlopen. Snelle reactie en snelle levering.

Kees de Wit 29-06-2021

Ik heb vanwege financiën niet gelijk kunnen bestellen maar de order stond als het ware gereserveerd .
ik ben gelijk gaan plaatsen en ga het een deze dagen allemaal gebruiken.
Het afleveren was ook goed gegaan met 15 minuten was alles geklaard.

Sandra 29-06-2021

Fijne winkel met snelle service en aardige en kundige monteur. Er was vergeten te melden dat het op de 1e verdieping was maar met hulp van mijn vriend is de koelkast zonder probleem naar boven getild!

Robin Meeuwissen 29-06-2021

Prima transactie. Mannen zijn keurig op tijd. Laten van te vorige nog even weten dat ze er over 20 minuten zijn. Koelkast netjes neergezet. En.....verdomd aardige mannen.
Ik ben in mijn nopjes

Anouk 29-06-2021

Top winkel met de scherpste prijzen. Levertijd was super snel en onze nieuwe wasmachine (met lange garantie) werd precies op de juiste plek geplaatst en aangesloten. We konden meteen dezelfde dag alweer beginnen met wassen. Super aankoop.

leve49 29-06-2021

Zeer vriendelijke verkoper en alles zeer snel geleverd.
Wat ze beloven maken ze ook waar.
Bezorging via track en tracé en tot op de minuut op de hoogte gehouden.
Plaatsing wasmachine door bezorgdienst zeer netjes en correct uitgevoerd.

CHristine Bataille 28-06-2021

Bijzonder snel in handelen. Het geeft echt zin om weer bij Bemmel & Kroon te gaan bestellen!! Dank jullie wel om zelf op zondag een goede service te leveren! Bravo!

Erik 28-06-2021

Over de winkel en het personeel ben ik zeer tevreden. Je wordt goed te woord gestaan en met een beetje eigen research kom je er samen met de verkoper wel uit. De bezogservice kwam keurig op tijd en hebben naar afspraak alles geregeld. Het enige minpunt vind ik de put die in het zeil is achtergebleven. Dit is niet te wijten aan de winkel maar aan de bezorgers van Dynalogic. Ordernummer: 992496-1

Paul 28-06-2021

Ik was op zoek naar een ATAG inductiekookplaat waarbij je 2 kookzones als 1 grote kookzone kan laten werken.
Ik had op internet diverse aanbieders gevonden en bij Bemmel en Kroon stond vermeld o pde internetpagina om contact op te nemen voor de "beste prijs". Eerst getwijfeld maar er toch een belletje aan gewaagd.. en inderdaad e hadden de beste (scherpste) prijs. De prijs lag 2 a 3 procent onder de laagste internetaanbieder.
Daarom de kookplaat bij Bemmel en Kroon besteld en alles is keurig volgesn afspraak verlopen. Zeer tevreden over de levering en ik zou de volgende keer zeker weer bij hun kopen als de prijs dan ook weer goed is.

Grt.

Geert van Ek 28-06-2021

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit, service en levertijd van deze bestelling (Bosch wasmachine). De duidelijke informatie en updates over het moment van aflevering waren perfect. De mannen die de wasmachine kwamen installeren, waren supervriendelijk, heel attent en kundig. Kortom, niets dan lof!

John 28-06-2021

Alles wat je van een goede onderneming mag verwachten. Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van Bemmel en Kroon, maar ik zag dat ze bij de Consumentenbond tussen de lijst van winkels stonden. Gezien ze de beste prijs hadden voor een wasmachine die ik wilde kopen ben ik voor ze gegaan. Alles klopte, het was snel en goede communicatie. Je merkt aan alles dat ze zeer klant en service gericht zijn.

Sander 28-06-2021

Zeer overzichtelijke webshop/site en een keurige snelle levering/afhandeling

Desiree 27-06-2021

Goed bereikbaar, goede vakkundige hulp. Prijsmatig zeer goed en het belangrijkste is betrouwbaar. Levering keurig volgens afspraak.

M. Willemsen 27-06-2021

Snelle levering, hulpvaardige bezorgers die vriezer op gewenst plaats in het huis konden neerzetten.

Jos van der Poel 27-06-2021

Mooie prijs, snelle levering. Duidelijke site, en de oude spullen keurig retour.

Robert 27-06-2021

Levering in orde, snel, zonder problemen afgehandeld. Zeker aanbevolen om bij Bemmel&Kroon te shoppen !

Adri Hopman 27-06-2021

Ik had al eerder goede ervaringen met Bemmel & Kroon, dus een gegronde reden om daar weer iets te kopen. Na thuiskomst van vakantie bleek onze wasmachine defect. Vrijdagavond online een nieuwe besteld, die zaterdag al werd geleverd, naar zolder gesjouwd en geïnstalleerd én de oude mee gnomen. Al met al één dag zonder wasmachine gezeten.
Zéér vriendelijk personeel, correct en netjes gehandeld.
Kortom TOP.
...... Zeist

Henriette Talstra 27-06-2021

Wat een ongelofelijke goed service. Gisteravond besteld en de wasmachine draait al. Duidelijke website en we werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd. De chauffeurs gaven goede duidelijke aanwijzigingen en tips. Chapeau

Karel 27-06-2021

Ook deze keer koos ik voor de goedkoopste shop. Op zaterdagmiddag een nieuwe wasmachine besteld omdat de oude machine het spontaan had begeven. En tot mijn verbazing werd de nieuwe wasmachine al de volgende dag op ZONDAG geleverd. Voor dezelfde service kosten [ E 20.00 ] Kon ik gelijk de was doen. Goedkoop kan dus ook GOED zijn.

San 27-06-2021

Op zaterdag SIEMENS Wasdroger WT43N202N besteld en zondag al geleverd, super. Hij draait gelijk en ik moet zeggen hij maakt weinig lawaai, top.