Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Estrid De Wit 23-03-2021

Ik wilde een bepaalde vaatwasser die echter niet meer te leveren was, Bemmel en Kroon heeft fantastisch meegedacht en kwam met een prima alternatief. Ook kreeg ik nog extra korting omdat ik ook een kookplaat bestelde. Het montagebedrijf waar zij mee werken is ook super, werken erg netjes en secuur. Er blijk een lekkage in de keuken te zitten die zij ook vakkundig gerepareerd hebben.

Arjan 23-03-2021

Product en levering zoals verwacht. Binnen 24 uur na bestelling is de droger al geleverd.

Zafer Yonar 22-03-2021

Ik ben erg tevreden van Bemmel&Kroon. De laatste aankoop was een wasmachine (voorheen een koelkast en een diepvries). Ze hebben mijn wasmachine zeker 3 maanden gratis opgeslagen en gewenste datum opgeleverd, dus vandaag. Apparatuur was ook de beste prijs op de markt. Kortom, ik ben erg blij. De volgende aankoop zal ook zeker via Bemmel&Kroon!

Michiel 22-03-2021

Via internet achter dit bedrijf gekomen, na veel speurwerk over keukenapparatuur. Deze firma kan werkelijk alle modellen van courante merken leveren, tegen de scherpste prijzen. Uiterst tevreden over hulp bij het zoeken naar de verschillende modellen. Bezorging verliep vlot en netjes, Materiaal werd op de aangewezen plekken neergezet. Vriendelijke lui. Erg tevreden.

Jo 22-03-2021

goede communicatie, heldere uitleg en hele goede planning van de levering. Levering is heel handig met 2 klikken te plannen.

Carolien 22-03-2021

Via de site een koelkast besteld. Na de betalingsbevestiging via de mail hoorde ik de eerste week verder niets over mijn bestelling. Op mijn e-mail met de vraag wanneer ik de levering kon verwachten, werd na een paar minuten al gereageerd(!) Men verwachte de koelkast over 5 dagen binnen te krijgen, waarvan ik inderdaad weer een bevestigingsmail kreeg en een indicatie van het levertijdstip. Op de bezorgdag, 2 dagen later, kreeg ik een e-mail met een link om de chauffeur te kunnen volgen.
De koelkast werd keurig en goed verpakt afgeleverd tot in de huiskamer. Kortom: prima service.

Rinaldo 22-03-2021

Ik kende Bemmel en Kroon niet maar ik ben erg positief verrast door hun. Ten eerste waren ze 50 euro goedkoper dan de rest door een speciale mega seals actie. Daarnaast werd ik geïnformeerd dat de bestelde vriezer helaas uitverkocht was en dat ze die ook niet meer binnen kregen. Als service leverden ze hiervoor een duurder alternatief voor de zelfde prijs. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt :-). Plus een dag na het plaatsen van de bestelling werd de vriezer thuis afgeleverd, op de tijd die ze aangaven.

Kevin 22-03-2021

Goede communicatie en sterke prijzen met een vlotte en veilige vriendelijke levering

LianneSB 22-03-2021

Ik heb al eerder een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. De snelle levering is helemaal top. Ook een goede uitleg gekregen over het waarom juist wel voor een grote trommel te kiezen. Ik merk nu al dat ik minder vaak een was hoef te draaien, heerlijk!

SG 22-03-2021

Alles klopte: informatie, levering, keurige bezorgers (die het toch behoorlijk pittig hadden met een wasmachine door een smal trapgat)

Ingrid 22-03-2021

Vakkundig advies, scherpe prijzen, snelle levering en perfecte installatie. Absoluut een aanrader!

Jan 22-03-2021

Zondag een afzuigkap en een gaskookplaat besteld. Maandag ochtend geleverd . Sneller kan bijna niet.
Enig minpuntje was de betaling via iDeal wat anders werkte dan normaal.

HugoG 22-03-2021

Top-internet-shop! Ongelooflijke kennis van de producten, goede en snelle advisering.

Edwin 21-03-2021

Ik heb een wasdroger besteld die ik voor een mooie prijs op een door mij zelf gekozen dag kon laten bezorgen. Zelfs zondag was een optie. Alles rondom de bezorging verliep oerfect. Iedereen blij!

Julius Sumihar 21-03-2021

Ik heb in 2018 een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Het beviel goed. Er was wel een klein issue bij de aanlevering, maar de klantenservice was erg behulpzaam. Ik kreeg het gevoel dat ik met een mens te maken had, niet met een onmenselijk grote organisatie. Het issue was meteen opgelost, zonder gedoe. Dat vond ik erg fijn. Dus besloot ik gisteren om terug naar die winkel wanneer ik een nieuwe wasdroger nodig had. Vandaag is de wasdroger thuis geleverd en op de gewenste plek geplaatst. Alles is netjes geleverd. De bezorgers deden alles zorgvuldig. Voor ze weg gingen naam een van hen de moeite om te checken of de wasdroger het deed. Ik waardeer de zorgzaamheid van de bezorger.

Bint 21-03-2021

Super service en klantvriendelijk al jaren klant super tevreden snelle levering helemaal top

Marcel 21-03-2021

Prima service. Voorraad status klopt en keurig de dag erna geleverd met een goede track and trace. Oude produkt mee retour. Gelukkig nog geen ervaring met de klantenservice. Prijzen zijn ook prima.

Robert 21-03-2021

Goede service, scherpe prijzen en snel! Ik ben erg tevreden over Bemmel en kroon.

Serina 21-03-2021

Dit was mijn eerste ervaring met Bemmel en Kroon. Heb een wasmachine en een droger gekocht. Had wat problemen via de website met betalen, maar niet veel later werd ik gebeld door een medewerker van Bemmel en Kroon met de vraag of het is gelukt. Dit gesprek was om 21.30 uur ‘s avonds en de volgende dag mijn wasmachine en droger op de afgesproken tijd geleverd en op de 2e verdieping geplaatst en aangesloten. Daarnaar kon ik ter plaatste betaling dus geen gedoe met mijn online betaling. Kortom super goede en snelle levering. Adequate medewerkers bij de klantenservice. Een zeer tevreden klant!!! Ik zou Bemmel en kroon iedereen aanraden!

Les 20-03-2021

Top service!!!!.Goede communicatie, vlot en super vriendelijk. Zeker een aanrader.

bemmel en kroon 20-03-2021

laagste prijs magnetron . Goed telefoongesprek. Goede uitvoering van bestelling

Vera 20-03-2021

Levering was wat later dan verwacht, hier had gecommuniceerd over kunnen worden.
Verder was de levering zelf vakkundig en snel.

Lindsay 20-03-2021

Aardige bezorgers en alles werd uitgelegd. Oud apparatuur werd netjes meegenomen.

Bles 20-03-2021

Communicatie en service waren uitstekend. Toen bleek dat het door ons bestelde model wasmachine niet leverbaar was, kregen we onmiddellijk en zonder hogere kosten een beter model aangeboden. Levering zelf ging soepel ondanks bezorging op de derde verdieping met ingewikkelde trap.

J kats 20-03-2021

Duidelijk website vandaag besteld en morgen in huis en de 2 bezorgers zijn vriendelijk en erg behulpzaam