Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John 08-03-2021

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig en leverbaar, hiervoor werdt mij kosteloos een duurdere vervanger geleverd. Geweldige service van Bemmel & Kroon.
Ook de levering op zondag was een grote plus voor mij.
Ga zo door Bemmel & Kroon

Demi 08-03-2021

De communicatie van de levering ging heel netjes! Ook de levering zelf. En natuurlijk heel blij met m’n nieuwe wasmachine

Jeffrey 07-03-2021

Vriendelijke klantenservice, goede voorwaarden, komt afspraken na. Keurig bedrijf!

Erik67 07-03-2021

Site is duidelijk en geeft goed weer wat het product is. Productinformatie wordt duidelijk omschreven en ook revieuws komen duidelijk naar voren.

Corry Drosten 07-03-2021

Heel goed geholpen. Hele goede prijs gekregen. Levering precies volgens afspraak. Wil nooit meer ergens anders kopen. Beveel het iedereen aan

Ellen 07-03-2021

Telefonisch goed, netjes en correct te woord gestaan, bestelling online geplaatst. De volgende dag,( op zondag) volgens afspraak geleverd en geplaatst, super netjes, echt top, een aanrader!

Marco 07-03-2021

Deze witgoed shop kan ik aanbevelen.
Goede prijzen en goede service zoals bezorging op zondag. IDEAL betaling ging mis maar binnen het uur opgelost.
Goede zaak!

Carla Kindermans 07-03-2021

Heel blij met mijn Siemens Inductiekookplaat! Super bedankt voor jullie service en support! Een duurdere kookplaat ontvangen dan besteld omdat deze niet op voorraad was! Klasse!

Jason 07-03-2021

Scherpste aanbieding voor Liebherr vriezer die ik zocht. Levertijd bij leverancier was wel lang maar daar kon winkel niks aan doen. De levering was 2x uitgesteld maar uiteindelijk toch iets eerder geleverd. Op vragen over levertijd werd telefonisch en per mail snel en correct op geantwoord. Ik ben tevreden over mijn product en uiteindelijk was het wachten waard.

Joost 07-03-2021

Gasfornuis gekocht via website. Voor mij de eerste keer bij Bemmel & Kroon. Heldere website en product prijs technisch interessant . Af laten leveren op een zaterdag op 2e verdieping tegen meerprijs. Dag voorgaande mail ontvangen over time window en de dag v.d. bezorging update over tijdstip. Dynalogic verzorgde de bezorging. Twee vriendelijke heren. Na aflevering had ik vraag over het gasfornuis per mail aan de service en verkoop gesteld en kreeg binnen paar uur reactie, prima service!

Dennis 07-03-2021

Zaterdagmorgen besteld , zondagmorgen geleverd. Handige tack and trace , die t tijdvak steeds beter aangeeft, bijna op de minuut nauwkeurig. Vriendelijke jongens die m zonder moeite op zolder hebben gezet en de rotzooi meenamen.

Corrie 07-03-2021

Vaatwasser besteld was uitverkocht, nieuwer (duurder) type gekregen voor dezelfde prijs dat is service. Ik vindt ze klantvriendelijk, goede website met duidelijke omschrijving van producten. Super snelle levering via goed transport bedrijf. Top

K. van Vliet 07-03-2021

Telefonisch super netjes geholpen en ook goed de verschillen tussen de 2 wasmachines uitlegd waarover ik belde

Ton en Judith 07-03-2021

Vriendelijk te woordgestaan door klantenservice. Hierna artikel besteld. Heldere communicatie en snelle, nette levering door bezorgdienst waarbij het aflevermoment real time is te volgen, super.

Ronald 06-03-2021

Prima prijs (goedkoopste na een rondje vergelijken), snelle levering en prima service. Wasmachine werd zorgvuldig naar zolder gebracht en aangesloten. De chauffeur + helpers waren netjes en behulpzaam.

Flip Jansen 06-03-2021

Prima site, snel geleverd, goede prijs. Aardige bezorgers en prima op de hoogte gehouden van het bestel- en leverproces.

happy 06-03-2021

Goed advies; correcte afhandeling en prima bezorg en installatie-service! Goed gedaan Bemmel en Kroon; voor herhaling vatbaar!

Karl 06-03-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en keurig op tijd geleverd

Wil 06-03-2021

Ik heb op vrijdagmiddag een PELGRIM afzuigkap gezien.
Gelijk besteld en nu zaterdag hangt hij al.
Ik ben er super super blij mee.
Vriendelijk personeel. Geweldige afzuigkap.
Mijn weekend kan niet meer stuk

Frank 06-03-2021

Mooie en duidelijke webshop. Goede prijzen en goede en keurige levering.
We zouden de droger pas in April krijgen, maar is nu op 06-03-2021 geleverd.

Tonnie 06-03-2021

Als je besteld wordt je vanaf de aankoop tot levering volledig op de hoogte gehouden.(erg fijn)

Aafke 06-03-2021

Was op zoek naar bepaald product en kwam terecht op site van Bemmel & Kroon, via de mail prijsopgave gevraagd en kreeg direct een goed aanbod, uiteindelijk nog een product via deze site gekocht met een goed aanbod en uiteindelijk op het totaal bedrag ook nog een mooie korting ontvangen, via de mail erg vlotte reactie. Bezorging was ook erg correct, duidelijk tijdsaanduiding wanneer de levering zou plaatsvinden, echt een top bedrijf, kan niet anders zeggen, ga zeker in de toekomst hier weer mijn aankopen doen, grote klasse.

Nancy 06-03-2021

klantvriendelijk geholpen en meegedacht door de verkoper. Bezorging zoals afgesproken. Ik heb zelf een tweetal keren de bezorgdatum gewijzigd. Dit is steeds keurig en snel afgehandeld.

J. Hoekstra 06-03-2021

Diepvrieskast gekocht via internet. Duidelijke omschrijving.
Door track en trace hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Op tijd die aangegeven was stonden de jongens voor de deur. Keurig op zijn plaats gebracht en de oude weer mee genomen. Geweldig.

Alireza 06-03-2021

Dit is mijn zoveelste aankoop bij deze winkel en ieder keer weer geweldige afwikkeling van mijn bestelling. Ze gaan me prijzen van concurrenten mee. Prijs en service verhouding is geweldig.