Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Eugene 11-01-2021

Een koelkast hier besteld, en deze was aanzienlijk goedkoper dan bij de concurrenten. De levering was nog niet helemaal duidelijk, maar dat is uiteindelijk netjes opgelost. Verder ook nog blij dat het mogelijk is een dag te selecteren van levering.

Hassan Ahmed 11-01-2021

Zondag gebeld naar Bemmel & kroon voor informatie over de wasmachine. Goed van informatie voorzien. Direct besteld en is eind volgende ochtend direct geleverd, gemonteerd en alle dozen meegenomen. Ik werd via de mail constant van informatie voorzien. Al met al, een top levering!!!

Jamie 11-01-2021

Ik was op zoek naar een combimagnetron met onder warmte. Ze hadden de Etna op voorraad. Ik heb deze zondag besteld en maandag al in huis! Top service.

Danny 11-01-2021

Bestelde wasdroger was bij nader inzien niet voorradig. Informatie op website had wat levertijd betreft beter gekund. Via de mail te horen gekregen dat daarvoor in de plaats een duurdere wasdroger geleverd kon worden voor dezelfde prijs. Alleen.....de levertijd was dan niet meer de volgende dag! Direct gebeld. Levertijd werd 6 weken later. Dat was niet de bedoeling. Ik had er z.s.m. een nodig. Medewerker zocht direct naar een alternatief die wel de volgende dag geleverd kon worden. Dat is hem dan ook geworden. En inderdaad de volgende dag geleverd.

Anja 11-01-2021

Ga liever naar een winkel maar dat gaat nu natuurlijk niet. Vind het een prima online shop. Afspraken waren een beetje vreemd. De 1 komt afleveren en de ander bouwt in. Maar dat mag de pret niet drukken,ging allemaal soepeltjes. Dik tevreden.

Nickyta 11-01-2021

Perfect geregeld alles op tijd geleverd binnen gestelde tijd. Aardige personen die het bestelde apparaat hebben geleverd.

Peter Loef 11-01-2021

Bij bezoek aan de winkel hebben we te maken gehad met twee verkoopmedewerkers. De eerste medewerker vonden we inhoudelijk niet sterk adviseren. We hebben toen een andere verkoopmedewerker opgezocht en deze heer was zeer kundig en hulpvaardig. Vervolgens zijn we zeer tevreden met de afhandeling van de bestelling. De verwerking van betalingen en het vastleggen van het aflevermoment verloopt zeer prettig. Bij vragen is de winkel ook goed bereikbaar. Voor aflevering kregen we duidelijke mails en instructies. Een halfuur voor levering werden we zelfs netjes gebeld. Alles was compleet. Super

drewdrop 11-01-2021

Fast service and good price. The transport team also installed the washing machine in its place for a pre-paid extra fee.

John 11-01-2021

Super, gisteren besteld vandaag geleverd. Goed te volgen via track en trace. Netjes afgeleverd 🤗

Marina Londerman 11-01-2021

Uitstekende service, bezorging op zondag, hele goede prijs en extra korting.
Het product de ene dag besteld, de volgende dag in huis.
Telefonisch contact uitstekend.
Zelf bepalen wanneer het product wordt bezorgd.
Keurige bezorging, met goed te volgen waar de bezorgers zijn, alleen kwam de sms, hoe laat ze er zouden zijn, nadat ze al geweest waren.
Ondanks een domme fout van mijzelf, door het doorgeven van een verkeerde leveringsdatum, werd het product na telefonisch contact, de andere dag, een zondag, alsnog bezorgd,

Eerlijk, correct en zeer snel 11-01-2021

Na het bestellen van de afzuigkap werd ik direct gebeld dat deze besteld moest worden en dat de levering hiervan een paar dagen opschortte. De communicatie is duidelijk en eerlijk. Want daadwerkelijk werd enkele dagen later een email ontvangen waarbij ik makkelijk (zelfs voor de volgende dag was er al een mogelijkheid) een nieuwe leverdatum kon afspreken. Netjes.

Mathijs 11-01-2021

Vaatwasser gekocht, prima prijs. Plaatsing duurde alleen wel lang: 10 dec besteld, 8 jan geplaatst

Ineke 10-01-2021

(BKI940441) Op vrijdagavond een Bosch vaatwasser besteld na telefonisch overleg. Op zaterdag 13.00 uur werd hij al geleverd.
Goede info vooraf gekregen van de mensen van het callcenter. Ik ben heel tevreden!

Wim 10-01-2021

Goede service gaven aan dat de vaatwasser niet leverbaar meer was boden een andere aan voor de zelfde prijs en prefect geleved

Varsha 10-01-2021

Gisteravond is onze wasmachine plotseling kapotgegaan. Snel op internet gezocht naar een goede vervanger en zo terechtgekomem bij Bemmel en Kroon. Gebeld met de klantenservice, erg vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam. Mijn bestelling BKI940795 vervolgens direct online geplaatst. Met de extra service erbij wordt de wasautomaat direct geinstalleerd en de oude wordt meegenomen. Geen omkijken, maar perfecte service. Vandaag met een live trackingservice is de automaat netjes afgeleverd. Super blij met onze nieuwe aankoop en goede service van Bemmel en Kroon👍🏽 Dank je wel!

Liesbeth 10-01-2021

Bijzonder goede uitleg over de 3 gekochte keuken producten. Lange levertijd, maar werd prima tussendoor op de hoogte gehouden. Komen gemaakte afspraken na. Nette levering en plaatsing in de keuken.

Harm 10-01-2021

Goede service ! Onze vriezer was niet op voorraad dat werd bij het bestellen ook gemeld. We werden goed op de hoogte gehouden over de status en toen hij eenmaal binnen was hadden we hem de volgende dag al in huis. Aanrader !

Liesbeth Kap 10-01-2021

van Bemmel en Kroon heeft niet de grote bekendheid die ze verdienen.
Vaak goede aanbiedingen. Na bestelling is de communicatie veelvuldig en helder. Voor niet al te veel geld bieden ze goede bezorgservice. Zo liet ik door hun vervoerder voor €19,95 de gekochte vriezer plaatsen op de 2de verdieping, de oude ging mee terug evenals de verpakking. Super makkelijk!

Dirk 10-01-2021

Duidelijke website , via google Atag vlakschermkap gevonden die hier uit voorraad leverbaar was . Terwijl er bij andere webshops 30 dagen of meer een levertijd was . 29 12 20 besteld om net voor 22.00 uur . De volgendedag ‘s middags rond 13.00 uur geleverd . Zeer snelle serv en in de middag gelijk gemonteerd .

Jan 10-01-2021

Wij hebben bij deze firma een inbouw koelkast gekocht. Zijn goed voorgelicht en zeer klantvriendelijk geholpen. win hebben geen problemen gehad bij het inbouwen. Een aanrader voor deze firma. Ordernummer 939575.

Bemmen&Kroon 10-01-2021

kreeg een voucher aangeboden door Samsung om een nieuwe amerikaanse koelkast te kopen. Kwam na enige zoekwerk terecht bij Bemmel&Kroon waar de koelkast €150 goedkoper bleek te zijn. Ook de levering was super, de volgende dag was het al binnen en oude koelkast gratis meegenomen.

Patrick 10-01-2021

Beste prijs op het internet voor het gekozen artikel.
Super telefonische ondersteuning
Vlotte gratis levering
Kortom prima ervaring en ik kom hier nog terug.

Roelie 09-01-2021

Het is een overzichtelijke site en het bedrijf is niet duur

En je wordt heel netjes en correct geholpen, ze hebben de tijd voor je, dat is helaas niet overal zo,

Als ik weer iets nodig heb dan ga ik het zeker weer bij Bemmel&Kroon kopen!

Roelie 09-01-2021

Het is een overzichtelijke site en het bedrijf is niet duur

Als ik weer iets nodig heb dan ga ik het zeker weer bij Bemmel&Kroon kopen!

Carine 09-01-2021

Door de Corona tijd telefonisch een bestelling geplaatst voor een combi oven. Goed en eerlijk advies gekregen. Best lastig kopen zonder kijken maar goede keuze gemaakt dankzij jullie advies. Makkelijke betaal methode en snelle levering.