Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

René 01-02-2021

Uitstekende service van Bemmel&Kroon gehad bij aankoop van een Siemens-vaatwasser. Apparaat dat ik bestelde was niet meer voorradig, daarom gaven ze een luxer type voor dezelfde lagere prijs. Kreeg er ook nog een bestekmandje bij. De levering verliep keurig volgens afspraak. Half uur vooraf werd de komst al telefonisch aangekondigd. De heren leverden de vaatwasser tot in de keuken af en namen de oude vaatwasser die bij de voordeur klaarstond, mee.

Hannah 01-02-2021

Fijne winkel. De diepvries die we bestelden werd gratis geleverd, op de goede plek gezet en de verpakking e.d. werd weer meegenomen.

Lucia 01-02-2021

Great gas hob! Easy delivery and I'm very happy with the product. This was the cheapest price I found on the internet for this product. I recommend the company and the product.

Maarten Deijmann 31-01-2021

Online op de webshop van Bemmel & Kroon een vaatwasser gekocht.
Op de website heel eenvoudig en snel de vaatwasser gevonden die wij zochten.
Op zaterdag bestelling geplaatst en op zondag al geleverd.
Vaatwasser werd direct in de keuken neergezet door twee uiterst vriendelijke heren.
De oude automaat werd vervolgens zonder problemen meegenomen.

Ellen 31-01-2021

Communicatie door Bemmel en Kroon is netjes en op orde; e-mail ter bevestiging van je online aankoop. Per e-mail track en trace code om de bezorging te volgen. Daarnaast sms over de verwachte tijd van levering.
Het oude apparaat is meegenomen , het nieuwe apparaat op zolder gebracht. Bezorging liep vlot.
Factuur per mail verzonden. Ik ben tevreden over de levering van mijn apparaat door Bemmel en Kroon.
De prijs van het apparaat was goedkoper dan elders.

Cindy 31-01-2021

Gisteren een Amerikaanse koelkast gekocht. Helaas kregen wij direct een mail dat we een oud type koelkast hadden gekocht en deze niet meer voorradig waren. We kregen daarbij ook gelijk een aanbod voor een nieuwere versie voor dezelfde prijs. Een deze werd de volgende dag gelijk kerkorgel geleverd! En dat nog wel op een zondag! Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze manier van zaken doen. Ons bestelnummer was BKI948574

Rob 31-01-2021

Makkelijk en snel bestellen. Op basis van het verleden in de winkel te hebben gekocht hier automatisch weer gekocht.
Klein aandachtspunt: geld vragen voor 5 jaar garantie die via de website van de fabrikant gratis is lijkt een schoonheidsfoutje

Germaine Witteman 31-01-2021

Van te voren kregen wij netjes een mailtje en sms’je wanneer wij onze vriezer konden verwachten. De oude koelkast namen zij gratis mee. Top service

Karin 31-01-2021

Snelle levering. Stipt op tijd. Alleraardigste chauffeur die onze oude koelkast weer meegenomen heeft. Top!

Jan van de Paverd 31-01-2021

Een dikke tien. Waarom? Perfecte communicatie en levering zoals je als klant altijd wenst maar niet altijd krijgt. Bij Bemmel en Kroon dus wel. De Etna cm 350zt zit nog in de verpakking en een apparaat oordeel hoef ik niet te geven, dat zit wel snor met Etna en Bemmel en Kroon en de vele tevredenheids meldingen van anderen.

HK 31-01-2021

Kopen al vele jaren huishoudelijke apparaten bij Bemmel en Kroon. Prijs altijd goed, contact goed en levering altijd tip top . Dus vertrouwd!

Mark 31-01-2021

Zeer vlot, hulpvaardig en erg vriendelijk. Aanbeveling voor iedereen...top

CJMCJM 31-01-2021

Binnen een dag, zelfs op zondag, bezorgd.
Net al zelf geïnstalleerd, installatie ging vrij makkelijk. De eerste vaat heeft gedraaid, wat een rust 44db, dat merk je direct. Vaat komt er schoon en droog uit.
Wat kan je blij zijn met een vaatwasser!

Tim 31-01-2021

Goed geholpen door de telefoon en zeer goede service bij plaatsen. Monteur was zeer beleefd en vriendelijk bij plaatsen.

Ronald 31-01-2021

Prima service, snelle bezorging en gaan inderdaad mee met de laagste prijs als je die elders hebt gezien. Super snelle reacties per mail. Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf aan!

G Wagenaar 31-01-2021

Makkelijk kopen thuis vanaf de bank. Goede duidelijke site met aantrekkelijke prijzen. Bij de bezorging werd ik goed op de hoogte gehouden en waren ze goed op de afgesproken tijd.

Ine sans 31-01-2021

Onlangs voor het eerst een wasmachine gekocht hij was de goedkoopste op internet zodoende hier uitgekomen fijne medewerker aan de telefoon gekregen over uitleg hij heeft gelijk alles geregeld aardige klantenservice medewerker de wasmachine was op voorraad snachts een mail gehad over de tijd van bezorging en de volgende dag in huis precies volgens de afspraken super tevreden tot nu toe!

Dick 31-01-2021

Prachtige Vrieskast voor een hele goede prijs, snel geleverd en op zijn plaats gezet door keurige nette mensen, ben dik tevreden

Leen en Tonny Overbeek. 31-01-2021

Wij zijn vriendelijk en ter zakenkundig geholpen door u verkoper. Na de aanschaf van onze producten hebben wij flexibele afspraken gemaakt over de levering. Deze afspraken zijn 5/6 weken na onze aankoop perfect waargemaakt. De bezorging en het in ons appartement afleveren door de bezorgers zijn vriendelijk en perfect uitgevoerd. Onze nieuwe koelkast, oven en wasdroger zijn zonder schade voorzichtig en vakkundig afgeleverd. Onze complimenten en dank voor het team van van Bemmel en Kroon.

Margaret 30-01-2021

Had het via internet gevonden.zocht een afzuigkap.ben er heel blij mee,en de service was ook top en de bezorging ook.

Carola 30-01-2021

Super snelle offerte service met hele scherpe prijzen. Ondertussen al veel apparaten aangeschaft via deze webshop, levering altijd snel, netjes en duidelijk.

Sandra 30-01-2021

Prettig bedrijf, goed contact, prettige levering met track & trace, kortom, top!

n.jallo 30-01-2021

Alles was perfect. snel inlevering. de bestelling snel en makkelijk. vergelijken met andere leverancier.

Yves 30-01-2021

Vriezer gekocht met bestelnummer ZTW948187 bij bemmel en kroon. Enorm enthousiaste medewerker die de klant goed adviseert en helpt de juiste keuze te maken.. levering ook zoals aangegeven, keurig op tijd en zeer vriendelijk. Wat ons betreft is bemmel en kroon zeker een aanrader

Leutje 30-01-2021

Goed product voor een goede prijs, heel snelle reactie na bestellen. Goede service