Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

André 13-03-2021

Mijn AEG-wasmachine raakte defect. Via Kieskeurig.nl kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon. Zij boden de door mij gekozen wasmachine aan tegen de laagste prijs. Het bestelproces verliep soepel. Ik kreeg direct de factuur en een bevestiging van het bezorgmoment. Reeds de volgende dag werd de machine afgeleverd op het afgesproken tijdstip. De installatie/inwerkingstelling van de machine (in mijn garage) heb ikzelf verzorgd. Ik ben zeer tevreden over de werking van de AEG(L6FBNR1)-wasmachine en de zeer vlotte levering door Bemmel & Kroon. Voor de levering van witgoed kan ik u Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

Andrea 13-03-2021

Snel service en goed geïnformeerd over de levering: zeker een aanrader voor de volgende aankoop

Tenger Bos 13-03-2021

Wie nu Bemmel is of Kroon voor mij krijgen ze beiden een Haagse troon. Als “ oude” sjacheraar in hart en nieren hou ik van hun stijl om klanten te versieren. Snelle actie en reactie zonder gezeur en netjes afleveren tot verder dan je voordeur. Dus mensen wil je wat witgoed of keukenapparaten cadeau doe aan je ( klein) dochter of zoon dan bestel je dat bij Bemmel en .....

Jo-Ann 12-03-2021

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen omdat ze de wasmachine die ik wou voor een goede prijs verkopen. Voor 22:00 besteld is morgen in huis. Werd de volgende dag super goed op de hoogte gehouden van de levering en hierdoor hoefde ik niet heel de dag thuis te zijn om te wachten op mijn wasmachine.De bezorging ging smooth en fijn. Al snel had ik een mail binnen met dat hij bezorgd was. Goede service, fijne winkel!

ordernummer:
BKI962509

RobertGG 12-03-2021

Wij hebben ruime ervaring met Bemmel en Kroon. (wasmachine, droger, vrieskast, vaatwasser, koelkast, kookplaat). BenK levert zeer snel en bovendien tegen lage prijzen. Bovendien wordt de apparatuur vakkundig geplaatst door AJtec. Snel en zonder rommel na te laten.

Ronald 12-03-2021

Super snelle levering, 2 dagen na aankoop werd de wasdroger bezorgd, netjes op tijd afgeleverd en op 2 hoog gezet door de bezorgers, topservice.

Cmjvan Emmerik 12-03-2021

Wij zijn al jaren klant de service is geweldig en het personeel zijn vriendelijk

Ger 12-03-2021

Ondanks de levering van Atag,toch de kookplaat goed geleverd en geplaatst,
Aan mijn familie en vrienden geef ik door
Dat ze bij bemmel &kroon moeten kopen.

Ray 12-03-2021

Wasmachine van Bosch besteld was uitverkocht krijg een nieuwer model die duurder is voor de zelfde prijs, ook perfect afgeleverd

Kim 12-03-2021

Super fijne en overzichtelijke webshop.
Was op zoek naar een aantal producten voor m'n nieuwe huis, droger, vriezer, magnetron. Elk product kwam hier het goedkoopste uit de bus. Fijn dat je ook zelf een bezorgdatum kan aangeven. Magnetron was niet op voorraad word meteen op de hoogte gesteld deze besteld word en zodra deze binnen was kreeg ik meteen een mail hierover waarin ik ook de bezorgdatum kon aangeven. Dit ging allemaal erg snel in 2 dagen tijd, top! Werd met sms op de hoogte gehouden van de bezorging stipt op tijd ook alleen maar lof. Ga hier ook zeker vaker bestellen.

Harry 12-03-2021

Fijne website. Goede prijs kwaliteit verhouding en de volgende dag geleverd.

Angelique 12-03-2021

Stoombakoven gekocht. Super geholpen via de telefoon. Erg vriendelijk personeel. Snelle bezorging. Oven vandaag in gebruik genomen. Een hele fijne oven

Andries Stolk 12-03-2021

Alles is makkelijk te bestellen maar helaas vertellen ze er niet bij of iets op voorraad is of niet, hier kom je pas achter wanneer er besteld en betaald is, waardoor je een langere levertijd hebt dan je vooraf van uit kon gaan. Wel gaat het inplaanen van de afspraak eenvoudig en wordt het netjes afgeleverd

r.van doeselaar 12-03-2021

Twee apparaten gekocht in december 2020. Magnetron en oven van Atag. Na raadplegen site contact opgenomen voor een concurrerende prijs n die kreeg ik, top! Magnetron werd nog diezelfde week geleverd, probleempje was wel dat Bemmel en Kroon om onduidelijk reden geen inbouwframe konden leveren, dat bestelde ik bij Atag en kwam ook direct. Dat blijft een raadsel???
De oven was lastiger, levering week 3, toen week 8 en uiteindelijk geleverd in week 10. MAAR!! grote schrik ik had de verkeerde besteld, nummers verwisseld, wat nu? Nou dat ging echt flitsender dan ik ooit meemaakte. De volgende dag werd de verkeerde oven opgehaald, de juiste geleverd, zonder extra kosten, ondanks een klein prijsverschil. Dat is pas SERVICE met een hoofdletter, en let wel! het was mijn eigen schuld en niet van de leverancier. Dank voor deze service en ja bij Bemmel en Kroon krijg je niet alleen een goede prijs maar ook echte service.

Jewannie 12-03-2021

Gisteravond een droger besteld, vandaag netjes geleverd. Zeer handig dat je zelf kunt volgen waar je pakket blijft! Tot nu toe super tevreden!

Tevreden klant 12-03-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding. De langere levertijd was bekend. Telefonisch goed te bereiken en correct geholpen.

Gewoon zoals je het graag wil. Snel en voordelig! 12-03-2021

Fijne site, snel besteld voor een topprijs. (laagste prijsgarantie) Direct op de hoogte gehouden over levertijd - de volgende dag! En de volgende dag een mail met daarin de tijd aangegeven wanneer de bezorgers langskwamen. Nette heren die snel mijn wasmachine hebben geplaatst en alle materialen hebben meegenomen.

Dessing 12-03-2021

Communicatie was prettig, ivm Covid-19 alles telefonisch. Snel en goed geholpen. Werken samen met fijn bedrijf voor installatie.
Zeer tevreden.

Marsie 12-03-2021

Online een bestelling geplaatst, bleek dat het artikel niet in voorraad was. Met klantenservice gebeld en deze inventum combimagnetron is het geworden. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meeged8 in mijn wensen. Het is direct de volgende dag netjes thuis bezorgd...super mooi en strak design, zeer tevreden een echte aanrader👌🏼

Wat wordt hier mee bedoeld 12-03-2021

Zeer toegankelijke website ,alles duidelijk en snelle bezorging en installatie
TOP
zeer betrouwbaar bedrijf

Yb 12-03-2021

Goede service en ook op tijd.
De communicatie was ook perfect.
Zeer tevreden

D Smit 11-03-2021

Door Corona op internet een vrieskast besteld bij Bemmel en Kroon
Niet wetende dat dit zo snel en correct zou gaan gebeuren
Op dinsdag besteld en woensdag afgeleverd zodat ie gelijk in gebruik kon worden genomen
Hulde voor de snelle service

JanCoby 11-03-2021

Daar onze Bosch wasmachine na plm. 18 jaar gebruik onbruikbaar was geworden, ben ik op internet gaan zoeken
en kwam daar de mij onbekende naam Bemmel en Kroon tegen.
Ik heb toen op de site van Bemmel en Kroon gezocht naar weer een Bosch wasmachine, en na enig zoeken een nieuwe
Bosch wasmachine besteld. Wat ook meespeelde was het feit dat de prijs bij Bemmel en Koning de laagste was welke ik
op mijn zoek dag tegenkwam.
Zeer aanbevelenswaardige winkel.

Prins 11-03-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering. Zelfs op zondagavond direct contact met een medewerker mogelijk. Topservice!

Langedijk 11-03-2021

Top bedrijf !! Telefonisch goed geholpen. Door Leendert hij had zoveel geduld en zocht alles voor me uit wat ik nodig had.
Ook het verzenden en thuis brengen keurig verzorgd.
Een aanrader 👍👍