Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 23-11-2021

Makkelijke site, telefonisch contact en kort vraagje gesteld over de mogelijkheden van installatie op korte termijn. Alhoewel dit al wel snel kon was ik zelf zo ongeduldig dat het de volgende dag geïnstalleerd moest zijn dus gekozen voor bestelling zonder installatie. 21.00 uur besteld. 09.00 uur de volgende ochtend geleverd. Kreeg keurig een bericht vooraf in wel tijds blok van 3 uur mijn vaatwasser geleverd zou worden. Goede service!

YvonneO 23-11-2021

Na de bestelling voor een vaatwasser, zijn we heel netjes gebeld met de mededeling dat deze niet in onze keuken paste. Ze hebben toen gelijk een link gestuurd met de goede vaatwassers.
Ik ben zo keurig, vriendelijk en behulpzaam geholpen aan de telefoon en via de mail. Top.

ellen bouma 23-11-2021

Snelle, professionele hulp, en doordacht advies. Hier denken ze met je mee en blijven super vriendelijk en attent. Nu twee keer iets besteld en/ of laten installeren tot volle tevredenheid. Topzaak! Ik kom zeker terug.

Yvonne 23-11-2021

De bestelling werd supersnel geleverd. Track en trace nauwkeurig. Oude apparaat werd netjes retour genomen.

IKC De Springplank 23-11-2021

Goeie service, werden netjes kwartiertje voordat de vaatwasser geleverd werd gebeld. Monteur plaatste de vaatwasser en kwamen wat extra kosten bij werd duidelijk uitgelegd waarom. Vaatwasser was snel geplaatst en netjes factuur ontvangen voor de extra kosten.

Hans 22-11-2021

Ik heb Miele keukenapparatuur besteld bij Bemmel & Kroon. Mijn redenen waren: beste prijs tov concurrenten, goede klantvriendelijkheid (ik twijfelde tussen apparatuur en heb een paar keer wijzigingen gemaakt - dit was geen probleem), en snelle levering. Communicatie verliep goed. Samenvattend erg goede service.

Tanja 22-11-2021

Ruime keus in merken/binnen prijsklasses, kundig personeel.
Zaterdag gekocht, maandag geleverd en aangesloten, snel en netjes in amper 10 minuten.

René 22-11-2021

Prima webshop met zéér uitgebreide keuze! Erg overzichtelijk en de prijs is ook zeer concurrerend. Het uiteindelijke bestelproces was makkelijk en de bezorging was ook erg snel, de volgende dag al geleverd!

HJEAN 22-11-2021

Ik kocht daar een vrieskast van LIEBHERR met ordernr. DH1029899
Deskundig advies en altijd de goedkoopste en goede bezorgservice (bijna 24 uur), niet van B&K, echter van Dynalogic
Ook voor keukens moet je dáár zijn!

L van Rooy 22-11-2021

Gisteren na lang zoeken een order (BKI1036892) geplaatst voor de Liebherr GNP 1913-22, een vrieskast, bij Bemmel & Kroon. Voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege een hoge beoordeling op verschillende internetsites maar ook vanwege een mooie Black Friday deal: gratis uitpakken en installeren terwijl verpakkingsmateriaal en oude apparaten mee teruggenomen worden.
Op de dag van de levering zijn we ruimschoots op tijd geïnformeerd over het tijdslot waarin de levering zou geschieden. Vrieskast werd ook in het aangegeven tijdslot geleverd conform afspraak: apparaat is uitgepakt, op de juiste plaats gezet, aangesloten en de oude apparaten zijn retour gegaan. Fijn contact met de bezorger. Helemaal toppie! Volgende keer weer Bemmel & Kroon.

Girish 22-11-2021

worst service ever. Opted for installation and pick-up old device service....none of it was done.
Made one more appointment to pick up old device....people showed up and left without picking up the device saying they don't have any tools...Don't know if they don't have tools as if they were here for some fun.

Called again but lady is refusing to talk saying she can't speak english.

M Singh 22-11-2021

We hadden een probleem omdat een andere leverancier de levering had vertraagd en onze keukenmontage was gepland. Bremmel & Kroon heeft me heel goed begeleid en gaf snel antwoord en suggestie. Heel blij met de service

Jan 22-11-2021

Netjes op tijd geleverd, jongens hebben oude spullen meegenomen. Prima gelopen.

Hans 22-11-2021

Toevallig bij Bemmel & Kroon terecht gekomen bij zoektocht naar nieuwe vaatwasser en afzuigkap. Groot aanbod, overzichtelijke site en prima prijzen. Na het lezen van wat reviews over het bedrijf bestelling geplaatst. Beide producten waren op voorraad en ik kon zelf direct een aflever dag kiezen. Zelfs de volgende dag was al mogelijk. Bezorging gaat met Dynalogic en dat ging ook prima. Eerst een tijdslot van 3 uur waarbinnen wordt bezorgd. Dit tijdslot wordt steeds kleiner wanneer de bezorger dichterbij komt. Producten waren prima verpakt. Een tevreden klant dus.

Jemie 21-11-2021

Review inzake order BKI1036270
Super tevreden over de service van Bemmel en Kroon.
Droger gekocht die hier vele malen goedkoper was dan op andere sites.
De droger werd de volgende dag al geleverd en keurig naar boven getild. TOP!

David Brouwer 21-11-2021

Goede en scherpe prijs. Duidelijk en snelle afhandeling en goede website. Alles volgens afspraak en duidelijk wat betreft de levering. Top!

Han 21-11-2021

Goede sales en perfecte aftersales en goedkoop. Een wasdroger besteld van AEG en kon gewoon op zaterdag geleverd worden. Bij het installeren ging iets mis en waarschijnlijk heeft installatiedienst een koppelstukje mee terug genomen als rest materiaal. Dat kan een keer gebeuren. Na een telefoontje met aftersales werd meteen het missende onderdeel binne 24 uur bij ons op zondag afgeleverd. Dat zou je vaker mogen zien.

Tanja van der Zwart 21-11-2021

De wasdroogcombinatie die ik op het oog had werd hier voor de laagste prijs aangeboden.
De website is duidelijk en overzichtelijk, bestellen en betalen ging makkelijk.
De levering supersnel, op zondag top.
En duidelijke informatie over het tijdstip van bezorging.
Vriendelijke bezorgers die alles netjes hebben neergezet en oude apparaat retour hebben meegenomen.

B van R 21-11-2021

Op internet een vriezer besteld. Kon gelijk de volgende dag bezorgd worden op zondag. Kreeg melding hoelaat ze ongeveer zouden komen. En een sms dat ze voor de deur staan 30 min van te voren.
Aardige jongens, vriezer uitgepakt en namen het afval weer mee. Netjes de vriezer op zolder gezet.

Ericvk 21-11-2021

Heel goed en vakkundig en vriendelijk geholpen. Super snel geleverd. Dank je verkoper!

Familie in Amsterdam 21-11-2021

Te lang op de levering moeten wachten. Op de site een vaatwasser besteld die direct leverbaar was. Voor we de bestelling hadden geplaatst nog gebeld en mondeling bevestigd dat direct leverbaar. Na bestellen bleek de levertijd bijna 2 maanden. Ze vroegen in eerste instantie een betaling direct na bestellen (wettelijk niet toegestaan), toen we daarover begonnen mocht het later. Betaling moest voordat er een bezorgafspraak werd ingepland. Ook dit klopt niet helemaal.
Aparaat net in huis. Aflevering goed en netjes door bezorger van Atjec geïnstalleerd.

George 21-11-2021

Voor mij was het bedrijf nieuw en verassend wat betreft het assortiment. Ik was op zoek naar een nieuw koffiezetapparaat en de keus was snel gemaakt. Een kwaliteit apparaat voor een goede prijs. Zeker in vergelijk met andere bedrijven.

I. van Heteren 21-11-2021

Wasmachine besteld bij dit bedrijf i.v.m. zeer gunstige prijs. Levering werd keurig uitgevoerd volgens afspraak. Machine netjes geplaatst en aangesloten en oude machine mee retourgenomen. Snelle en nette service.

Jolanda 21-11-2021

Een koelkast besteld en alles is jeel snel en precies zoals beloofd afgeleverd. Kon zelfs nog voorkeur dag opgeven en werd netjes op de hoogte gehouden welk tijdstip ik de koelkast kon verwachten. Werkte tot op de paar minuten. Echt heel goede service.

Matthijs 21-11-2021

Super met één woord , had woensdagavond besteld maar kreeg de IDEAL niet rond omdat mijn saldo per dag te laag was( duurt
4 uur voor je je dag saldo omhoog kan doen, ik denk dan komt het morgen wel. Ik kreeg een belletje van Peter dat de IDEAL niet gelukt was en dat ze de order in de gaten houden , zodra de betaling gelukt was deze gelijk verzonden wordt. En inderdaad de volgende dag geleverd zoals belooft . De prijs kwaliteit verhouding is perfect.