Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rrr 05-01-2023

Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg aan de telefoon.
Snelle levering, fijne bezorging. Geen klachten.

Fam. van Dongen 05-01-2023

De website is overzichtelijk, de keuze is ruim, de prijzen zijn laag ( als ze zakken binnen korte tijd wordt het verschil meteen overgemaakt). De levering is snel. Kortom een aanrader. Topservice!

Kimberly 05-01-2023

Top service en genoeg keuze. Dan wel niet in de winkel dan is er genoeg keuze op de site. Er worden ook bodemprijzen gehanteerd. Ik koop nergens anders behalve bij bemmel en kroon

Annelies 05-01-2023

Snelle levering, goed bereikbaar, prijzen oké. Helaas was er een verschil van inzicht over de installatiekosten. Hoewel Bemmel en Kroon daar hetzelfde over denkt als ik, hield de installateur met wie zij een overeenkomst hebben er zijn eigen regeltjes op na.

R.M.J.Voorthuis 05-01-2023

Klantgerichte en deskundige doelgerichte benadering.
Positieve ervaring bij onze eerste aankoop bij Bemmel & Kroon.

Laura van Voorst 05-01-2023

De productiekeuze op de website was helder. Ik wilde een aanvullend product hebben en per email op 2e kerstdag om 21.37 uur advies gevraagd, dezelfde avond om 21.43 uur had ik een inhoudelijke reactie incl advies.
Communicatie rondom levering was helder. Levering was snel en ik had keuze in de dagen. Levering kwam bij beide leveringen exacte op het gecommuniceerde tijdstip. Alle drie de producten (over twee leveringen) waren grondig ingepakt. Laagste prijs garantie helpt ook mee. Volgende keer weer Bemmel en Kroon.

Tip voor ICT/verkoop Bemmel en Kroon: wanneer je besteld en je woont in een flat staat er automatisch geen lift aanwezig (standaard tekst in bestelbevestiging).

axjin 05-01-2023

Service is uitstekend !!!!
Klantenservice is heel aardig en heel snel bereikbaar !!!!

M Slotboom 05-01-2023

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen voor de prijs kwaliteit en montage optie. Vlak voor bezorgmoment is er netjes gebeld. De afzuigkap is zorgvuldig geplaatst. De monteur klantvriendelijk. De verpakkingen/afval is meegenomen en niet achtergelaten. Ik ben zeer tevreden!

Edwin 05-01-2023

Artikel goed van prijs, op voorraad en snel geleverd op afgesproken tijd.
Nette bezorgers, oude apparaat mee.
Tegen betaling Extra garantie afgenomen bij B&K, maar dat is overbodig, omdat je dit ook krijgt bij registratie van de apparatuur bij de fabrikant.

W. Kruup 05-01-2023

Mooie winkel en aardig en behulpzaam personeel die mee denkt in de mogelijkheden die er wel zijn en daar ook zijn best voor deed. De volgende dag werden de apparaten (3 stuks) bezorgd en aangesloten ook op de zolder! Uiterst tevreden dus.

Kimmel 05-01-2023

Ontvangst en verkoper prima; Siemens vaatwasser is een mooi apparaat; Door Black Friday een mooie prijs. Levering deugde niet:
1elevering ging niet door en een te laat bericht dat het niet lukte. toen maar de 2e levering , die goed ging

Gerrit 05-01-2023

Ik had een wasdroger uitgezocht op de website, helaas was deze niet op voorraad. Customer Service gebeld, direct een persoon aan de lijn (groot pluspunt) en werd professioneel geholpen om een droger te vinden in zelfde prijsklasse met vergelijkbare opties. Er werd ook een extra 100 euro korting aangeboden op de toch al scherpe prijs.
Bezorging was de volgende dag en de oude droger werd direct mee teruggenomen. De nieuwe (Siemens) wasdroger werkt perfect. Dus al met al een zeer plezierige ervaring met deze winkel en het geleverde product. Ordernummer was BKI1156680.

Gert-Jan Gentenaar 04-01-2023

Een mooie wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Zeer tevreden mee en een goede prijs. Keurig geleverd zoals afgesproken. Netjes op zolder geplaatst en de oude kapotte wasmachine meegenomen.

Aziz Bakkali 04-01-2023

Bemmel en Kroon is een zeer prettige site waar we na een zoekslag terecht kwamen. Wij waren lang op zoek naar een geschikte wasmachine. Nadat we die vonden belden wij met het bedrijf en werden vriendelijke te woord gestaan en werden al onze vragen beantwoord. Daarna werden al beloftes waargemaakt en kwam de wasmachine binnen 24 uur binnen. Op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Dik tevreden. Hele geode service en aan te raden.

Gumus 04-01-2023

Goede service, volgende dag geleverd 2de etage geen probleem net als de rest extra service etc en de goedkoopste van nederland top

Sonny 04-01-2023

Bemmel & Kroon steekt al jaren alle concurenten naar de kroon!
Een goede en eenduidige website, prima aanbiedingen, super klantvriendelijk en al jarenlang een fantastische service 🙂
En ook nog energie-zuinige producten ... 😉
Zeer aanbevelingswaardig!
(BKI1159889)

Hans 04-01-2023

Webshop zoals een webshop hoort te zijn: overzichtelijk, makkelijk keuze te maken, duidelijke bevestiging per email, keurige aankondiging wanneer het bestelde geleverd wordt (je hoeft niet de hele dag thuis te blijven!) en niet te vergeten: scherpe prijzen!

N. Bos 04-01-2023

OP 29-12-2022 Een nieuwe Bosch kookplaat besteld het plaatsen ervan zou ± 4 weken duren. Maar het duurde geen 4 weken maar 4 dagen dit is pas service. Kookplaat doet het prima. Bemmel en Kroon doet veel meer dan wat er beloofd wordt. Ga zo door mond reclame is de beste reclame.

Nanno van Rooijen 04-01-2023

Via een aanbieding op internet kwamen we hier terecht en werden zeer vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan bij het kiezen van een Quooker. Met een flesje wijn naar huis en binnen enkele dagen een zeer correcte levering van het artikel. Hier gaan wij zeker terug!

Horbach 04-01-2023

Vriendelijk personeel. Winkel zeer overzichtelijk met een groot assortiment. Makkelijk parkeren.

Eric Haarmans 04-01-2023

Het plaatsen van een Quooker op een Belgisch hardsteen aanrecht was bij 2 andere verkopers “ een brug te ver”. B&K dacht echter met ons mee en bovendien besteden zij de werkzaamheden uit aan een erkend en gespecialiseerd bedrijf! Nu dat hij geplaatst is zijn wij erg tevreden met het resultaat. Tevens heeft de duidelijke uitleg vd verkoper beantwoord aan onze verwachtingen! En last but not least: de prijs was aantrekkelijk !

Wendy 04-01-2023

In de winkel correct behandeld door een medewerker, mooie deal voor meerdere apparatuur gekregen. Fabricant werd ter plekke gebeld voor levertijd fornuis, welke later bleek een week eerder. Bezorging was keurig netjes. Net als ongeveer 23 jaar terug. Echt een aanrader! Volgende keer weer Bemmel & Kroon, daar kan geen webshop tegenop.

anita 04-01-2023

half december 2022 warmtepomp droger gekocht en was niet tevreden over het droog resultaat....na 3 weken geprobeerd niet naar wens en gisteren gebeld naar de service afdeling en vandaag al een ander merk warmtepomp droger gebracht... snelle service en je mag zelf de keus bepalen wat ik als klant wil...top !!!

Hugo 03-01-2023

Op de site van Bemmel en Kroon kon ik kosteloos een leverdatum kiezen, en op die gewenste datum werd mijn wasdroger netjes afgeleverd volgens afspraak en de oude weer kosteloos meegenomen. Daarnaast was onze droger bij Bemmel en Kroon zeer scherp geprijsd.

Karin 03-01-2023

Wij hebben een (dure) inductieplaat gekocht bij dit bedrijf. We zijn er niet tevreden over. Terug in de winkel wees men alles af en wist men niets. Contact opgenomen met Miele, waar ze ook nog nooit van service hebben gehoord. Na 6x bellen zonder antwoord te krijgen en 4 emails werden wij terugverwezen naar Bemmel en Kroon. Wéér wees men ons af met de mededeling dat we contact moesten opnemen met het hoofdkantoor. Email gestuurd, herinnering gestuurd en nu na meerdere weken nog steeds geen antwoord. Service bestaat niet meer. Nooit meer naar Bemmel en. Kroon!!