Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

George Spiekerman 16-12-2022

Snelle levering, goede informatie mbt tijd tevolgen op een lifestream van de logistieke partner. Kwaliteit, prijs, info en service zijn prima. Aanrader om gebruik te maken van dit bedrijf.

J.van Buuren 16-12-2022

Ik kom regelmatig bij deze winkel oa voor stofzuiger,wasmachine ,wasdroger en slaag tot volle tevredenheid
laatste aankoop vriezer

Gilbert 16-12-2022

Goed ingerichte winkel. Je hoeft niet een nummertje te trekken om aan de beurt te zijn. Vlotte behandeling.

EvB 16-12-2022

Mooie winkel met ruim assortiment. Uitstekende voorlichting en advisering. Goede prijsstelling en snelle levering.

Joanne 15-12-2022

Ik heb een wasmachine bij jullie besteld, het plaatsen van de bestelling ging gemakkelijk. Daarnaast konden we makkelijk de leveringsdatum aanpassen, en de bezorging was snel en gemakkelijk en netjes gemonteerd.

leeuwarden 15-12-2022

Prachtige service en goede bezorging, oude toestel weer mee retour en erg vriendelijk, elke keer opnieuw.

Zwetsloot 15-12-2022

Mooie winkel ,overzichtelijk en mensen die daar werjen heel vriendelijk en weten waar ze het over hebben echte aanrader

Alex 15-12-2022

Scherpste prijs voor onze wasdroger en perfecte levering.
Gewoon niets op aan te merken!

Anton 15-12-2022

Koelkast ok
Snel geleverd
Alles ok.
Maar koelkast in verpakking afgeleverd. Deze is alleen onmogelijk uit de verpakking te halen.
Is een Amerikaanse koelkast en dus erg zwaar.
Hier had men toch op zijn minst mee kunnen helpen.

Robert 15-12-2022

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Product was goed geprijsd en snel geleverd. Mogelijk dat Klarna of afterpay nog een optie voor de toekomst is?

DirkS 15-12-2022

Bestelling geplaatst voor AEG wasmachine. Goede prijs, duidelijke omschrijving, snelle levering en levering volgens afspraak. Van te voren op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden. 15min voor tijd een bevestigende SMS gehad. Prima afhandeling. Zeer tevreden.

Manon 15-12-2022

Aankoop gedaan op 23 November met kennis van dat het toestel momenteel niet op voorraad was. Bestelling liep vlot. Na enkele weken heb ik contact opgenomen met de klantendienst voor de status en er werd mij verteld dat ze hun order uit hadden staan bij de leverancier en dat deze 5 januari 2023 verwacht werd. Twee weken later kreeg ik bericht dat hij weer op voorraad was en dat ik een leverdatum kon uitkiezen. Toen werd hij meteen de dag erna geleverd. Top service doorheen het hele proces en duidelijke communicatie op de site, via mail en met de bezorging. Ik woon in België en dit verloopt niet altijd vlot als ik in het buitenland bestel. Grote plus dus!

Kosker 15-12-2022

Ik ben zeer tevreden op jullie, komen afspraken na, mooi op tijd geleverd, met de track en trace kun je controleren waar ze zijn. Bij Bemmel en Kroon zijn de meeste Artikelen goedkoper dan de andere site’s. Aanrader, super bedankt👍

Ron de nijs 15-12-2022

Snelle afhandeling en service 👍de bezorging werd snel afgerond en bovenal aardige chauffeur en hulp complimenten 👍

Wietske 15-12-2022

Prima levering van vriezer, die lang niet overal verkrijgbaar was, maar hier wel, en goede samenwerking met bedrijf dat bezorgt en installeert.

BKI1123748

jos matthé 15-12-2022

Netjes thuis op tijd geleverd, goede service en prijs en hopelijk kwaliteit

M.E. 15-12-2022

zeer geduldige verkoper die uitgebreid mee heeft gedacht over t vinden van een alternatieve inbouw ijskast voor mijn gesneuvelde Liebherr. Ijskast is ingebouwd, inbouw duurde even maar is perfect en goed gedaan. ben erg tevreden over t geheel

mw Alders 15-12-2022

Mijn vragen op de mail werden steeds zorgvuldig, snel en naar tevredenheid beantwoord. Een vriendelijk en klantgericht bedrijf.

W 15-12-2022

Dit is niet de eerste keer dat we bij Bemmel&Kroon besteld hebben en dat heeft zijn reden. De website is overzichtelijk, de informatie van het betreffende product is duidelijk. Eenmaal besteld werd het product netjes op tijd geleverd. Super!

jhscom 14-12-2022

product was hier op voorraad, om half tien s'avonds besteld de volgende morgen 9 uur afgeleverd, sneller kan niet

Ton. 14-12-2022

Bemel & kroon is een zeer plezierige zaak met prijzen die altijd aan de ondergrens zitten van de prijzen op internet en bij de concurrenten.
Dat is fijn zo weet je dat je naast een prima service niet te veel betaald.
De medewerkers weten veel over de artikelen en geven waardevolle informatie en tips.
Ook de bezorging is perfect geregeld snel en stipt (bijna tot op de minuut) dat hebben wij als heel erg prettig ervaren.
Kortom Bemmel & kroon is zeer zeker het aanbevelen waard 👍🏻

Sylvia K. 14-12-2022

Vragen over product snel beantwoord. Snel, en keurig afgeleverd en aangesloten. Ook compliment voor de bezorgdienst. En lager in prijs dan andere aanbieders. Kom hier zeker terug.

marga 14-12-2022

Ik zou daar alleen telefonisch bestellen. De eerste indruk was goed. Op 10 november inductiekookplaat en koelvriescombinatie besteld.Was niet voorradig,dan denk 14 dagen zal het wel duren. Een maand later na enkele telefoontjes inductiekookplaat ontvangen. De koelvriescombinatie hadden ze nog steeds niet. Die geannuleerd. Het geld is netjes teruggestort. We hebben nu dezelfde koelvriescombinatie bij een andere webshop besteld, de vrijdag besteld en de dinsdag erop geleverd

Piet 14-12-2022

Ik heb al bij veel postorderbedrijven besteld, maar dit ovetreft alles. Gisterenavond besteld. Vanmiddag om 13.30 afgeleverd. Tussentijds nog een aantal sms-jes gekregen hoe laat de aflevering zou plaats vinden. Top.

Fam. Leliveld 14-12-2022

We hebben ai meer een apparaat gekocht bij Bemmel en Kroon was goed bevallen dus deze koelkast was goed van prijs s avonds besteld en de andere avond geleverd en oude koelkast meegenomen goed geregeld