Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bemmel en Kroon 06-01-2023

Wij werden geweldig geholpen: vakkundig, snel en met de juiste informatie. We konden snel beslissen omdat de verkoper vakkundig was. De aflevering na 2 dagen verliep vlekkeloos: ook de contacten per mail waren duidelijk: levering van de wasdroger, typenummer, datum, uur en betalingsmogelijkheden. Het oude apparaat werd meegenomen; Kortom: Een 10!

Victord48 06-01-2023

Mijn product HF 3004 was makkelijk te vinden op de website. Qua prijs ook goedkoper dan ander leveranciers.
Wat mij steekt zijn de bijkomende kosten ad € 20,00. Ik ontving 2 grote dozen van elk 22 cm hoog, waar wel 5 filters inpassen.
Nu zat in elke doos slechts een filter.
Qua product zou ik de leverancier wel aanbevelen, qua kosten dus NIET!

Jeanne 06-01-2023

Een pelgrim afzuigkap gekocht bij Bemmel&Kroon. Bij het uitpakken geen beschadiging gezien. Is ophangen bleek hij beschadigd te zijn. Contact opgenomen met Bemmel&Kroon, gaan nieuwe bestellen. Binnen een week een nieuwe afzuigkap afgeleverd en de beschadigde meegenomen. Super service

Knoebel 06-01-2023

Onze vaatwasser ging kapot en was niet meer te repareren. Dan is het niet leuk om veel geld uit te moeten geven voor een nieuwe. Wij hadden ons via internet ingelezen welke vaatwasser het beste bij ons past. Voor de aanschaf van een nieuwe vaatwasser gingen wij naar Bemmel & Kroon in Hazerswoude Rijndijk. Bij binnenkomst liepen we gelijk door naar de showroom en werden daar vrij snel aangesproken door een vriendelijke verkoper. Hij bleek erg ter zake kundig en hielp ons uitstekend bij het maken van onze definitieve keuze. Het belangrijkste kwam daarna. De koop werd gesloten en wij maakten een afspraak voor levering en plaatsing. Op de dag van levering werden wij keurig gebeld door de monteur die een kwartier later bij ons aanbelde. Nog nooit heb ik zo'n vaardige technicus gehad om ons nieuwe apparaat te installeren. Hij werkte verder zeer schoon en nam de binnenkant van de keukenkast waar de nieuwe machine geplaatst ging worden zelfs nog even met een doekje af voordat de nieuwe er in ging. Kortom, wij balen omdat wij een geld moesten uitgeven voor de nieuwe vaatwasser, maar de professionele behandeling bij verkoop en plaatsing maakte voor ons veel goed. De machine werkt fantastisch en dus zijn wij zeer tevreden.

Ger 06-01-2023

Hele mooie nette winkel, super personeel erg vriendelijk en snelle service.
Ruim en betaalbare assortiment

A Zuiderwoud. 06-01-2023

Het hele verhaal vanaf het beluit tot aanschaf t/m de aflevering klopte helemaal.
We wilden de vriezer een aantal dagen later ontvangen ,geen probleem en via
track en trace keurig op tijd en netjes afgeleverd.
Zodoende met een leuke korting, [nergens goedkoper]hopen wij lang plezier te
hebben van de vriezer
Ook de oude vriezer meegenomen,samengevat bevelen wij Bemmel en Kroon
van harte aan.

A .Bekassem 05-01-2023

Dit is mijn tweede bestelling bij Bemmel en Kroon. De bestelling is netjes volgens het bezorgschema afgedragen.

Leideman 05-01-2023

De winkel is goed bereikbaar, biedt goede service, heeft meer dan voldoende kennis van het product, en is een topper in het nakomen van afspraken.

Bart 05-01-2023

Vervangende inbouw koel/vriescombinatie gekocht. Ruime keus, goed advies. Communicatie voor de levering en inbouw was goed verzorgd. Helaas paste de combinatie niet goed in de nis, maar het probleem werd adequaat opgelost

Pim 05-01-2023

Scherpe acties, goede service levering en plaatsing van de apparatuur en dat tegen de beste prijs.

Rrr 05-01-2023

Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg aan de telefoon.
Snelle levering, fijne bezorging. Geen klachten.

Fam. van Dongen 05-01-2023

De website is overzichtelijk, de keuze is ruim, de prijzen zijn laag ( als ze zakken binnen korte tijd wordt het verschil meteen overgemaakt). De levering is snel. Kortom een aanrader. Topservice!

Kimberly 05-01-2023

Top service en genoeg keuze. Dan wel niet in de winkel dan is er genoeg keuze op de site. Er worden ook bodemprijzen gehanteerd. Ik koop nergens anders behalve bij bemmel en kroon

Annelies 05-01-2023

Snelle levering, goed bereikbaar, prijzen oké. Helaas was er een verschil van inzicht over de installatiekosten. Hoewel Bemmel en Kroon daar hetzelfde over denkt als ik, hield de installateur met wie zij een overeenkomst hebben er zijn eigen regeltjes op na.

R.M.J.Voorthuis 05-01-2023

Klantgerichte en deskundige doelgerichte benadering.
Positieve ervaring bij onze eerste aankoop bij Bemmel & Kroon.

Laura van Voorst 05-01-2023

De productiekeuze op de website was helder. Ik wilde een aanvullend product hebben en per email op 2e kerstdag om 21.37 uur advies gevraagd, dezelfde avond om 21.43 uur had ik een inhoudelijke reactie incl advies.
Communicatie rondom levering was helder. Levering was snel en ik had keuze in de dagen. Levering kwam bij beide leveringen exacte op het gecommuniceerde tijdstip. Alle drie de producten (over twee leveringen) waren grondig ingepakt. Laagste prijs garantie helpt ook mee. Volgende keer weer Bemmel en Kroon.

Tip voor ICT/verkoop Bemmel en Kroon: wanneer je besteld en je woont in een flat staat er automatisch geen lift aanwezig (standaard tekst in bestelbevestiging).

axjin 05-01-2023

Service is uitstekend !!!!
Klantenservice is heel aardig en heel snel bereikbaar !!!!

M Slotboom 05-01-2023

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen voor de prijs kwaliteit en montage optie. Vlak voor bezorgmoment is er netjes gebeld. De afzuigkap is zorgvuldig geplaatst. De monteur klantvriendelijk. De verpakkingen/afval is meegenomen en niet achtergelaten. Ik ben zeer tevreden!

Edwin 05-01-2023

Artikel goed van prijs, op voorraad en snel geleverd op afgesproken tijd.
Nette bezorgers, oude apparaat mee.
Tegen betaling Extra garantie afgenomen bij B&K, maar dat is overbodig, omdat je dit ook krijgt bij registratie van de apparatuur bij de fabrikant.

W. Kruup 05-01-2023

Mooie winkel en aardig en behulpzaam personeel die mee denkt in de mogelijkheden die er wel zijn en daar ook zijn best voor deed. De volgende dag werden de apparaten (3 stuks) bezorgd en aangesloten ook op de zolder! Uiterst tevreden dus.

Kimmel 05-01-2023

Ontvangst en verkoper prima; Siemens vaatwasser is een mooi apparaat; Door Black Friday een mooie prijs. Levering deugde niet:
1elevering ging niet door en een te laat bericht dat het niet lukte. toen maar de 2e levering , die goed ging

Gerrit 05-01-2023

Ik had een wasdroger uitgezocht op de website, helaas was deze niet op voorraad. Customer Service gebeld, direct een persoon aan de lijn (groot pluspunt) en werd professioneel geholpen om een droger te vinden in zelfde prijsklasse met vergelijkbare opties. Er werd ook een extra 100 euro korting aangeboden op de toch al scherpe prijs.
Bezorging was de volgende dag en de oude droger werd direct mee teruggenomen. De nieuwe (Siemens) wasdroger werkt perfect. Dus al met al een zeer plezierige ervaring met deze winkel en het geleverde product. Ordernummer was BKI1156680.

Gert-Jan Gentenaar 04-01-2023

Een mooie wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Zeer tevreden mee en een goede prijs. Keurig geleverd zoals afgesproken. Netjes op zolder geplaatst en de oude kapotte wasmachine meegenomen.

Aziz Bakkali 04-01-2023

Bemmel en Kroon is een zeer prettige site waar we na een zoekslag terecht kwamen. Wij waren lang op zoek naar een geschikte wasmachine. Nadat we die vonden belden wij met het bedrijf en werden vriendelijke te woord gestaan en werden al onze vragen beantwoord. Daarna werden al beloftes waargemaakt en kwam de wasmachine binnen 24 uur binnen. Op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Dik tevreden. Hele geode service en aan te raden.

Gumus 04-01-2023

Goede service, volgende dag geleverd 2de etage geen probleem net als de rest extra service etc en de goedkoopste van nederland top