Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Theo 01-01-2023

Ontzettend goed geholpen en ook bij een vraag keurig behandeld.
Kan het iedereen aanraden.

JW 31-12-2022

B&K zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Duidelijke site, vriendelijk te woord gestaan. Heldere en transparante communicatie en goed service om het apparaat in stock te houden totdat Liander de aansluiting kan maken, op basis van een aanbetaling.juni gekocht en december geinstalleerd

a.n groen 31-12-2022

Klant vriendelijk en goeden Service en snelle levering bedankt voor de levering

johan vloet 31-12-2022

Op zoek naar meerdere apparaten voor in de keuken kwam ik via google bij Bemmel & Kroon terecht. Online een offerte aangevraagd welke diezelfde avond al in mijn e-mail lag. Dat is nog eens snelheid. Omdat ik op de 2 apparaten een leuke korting kreeg nog een offerte aangevraagd voor meerdere apparaten, wederom snelle offerte met leuke totaalaanbieding. Omdat er apparaten niet binnen waren werd een deel op nalevering gezet en werden er 2 orders van gemaakt, dat is nog eens meedenken. Goede aanwijzing wanneer de transporteur langs komt (je kunt zelf je dag kiezen) en die is ook netjes in het tijdvak de spullen komen brengen. Hier kunnen andere websites nog een voorbeeld aan nemen. Snel antwoord, scherpste prijs, correcte levering.

Henk 31-12-2022

Goeie prijs en snel geleverd op de afgesproken tijd!
Nette vriendelijke transporteurs die weten hoe ze met een product om moeten gaan! TOP!!!!

Wim Meyberg 31-12-2022

Shop werkt snel en correct , werd trouwens voor deze aankoop geadviseerd door de Consumentenbond als laagste prijs. Levering "volgende dag" werd gerealiseerd. Overigens heb ik wel even van te voren telefonisch gecheckt om zeker te weten dat er inderdaad voldoende voorraad van het artikel was,

Bikester 31-12-2022

Mooie website,overzichtelijk.Scherpe prijs en zeer snelle levering.Wat ze op de site zetten van voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis hebben ze waargemaakt.

Sonja 31-12-2022

Mooie prijs, snelle levering, precies zoals afgesproken. Eerste was draait nu, maar ik verwacht geen problemen.

Pieter en Yolanda 31-12-2022

Onlangs een bakplaat besteld bij Bemmel & Kroon. Waarom? Nou, omdat ze gewoon WEER de goedkoopste van alle sites waren. Eerder dit jaar een Amerikaanse koelkast besteld en dat scheelde zomaar €800,= met de duurdere concurrentie! Kortom voor grote en kleine producten gaan wij naar Bemmel & Kroon.

Kunst 31-12-2022

Klantenservice was nog tot laat open en snel bereikbaar.
Bestelling online was met een paar minuten geregeld en met volgende dag levering ondanks dat het 21:15 was.
Bezorging op oudjaarsdag met hele nette en accurate updates van levering moment

Jack 31-12-2022

Veel firma,s hebben op hun site staan voor xx uur besteld morgen bezorgd.
Maar deze firma doet het werkelijk.
30-12 besteld 31- 12 s,morgens om 9.30 uur bezorgd. Top man.

Sander 31-12-2022

Ben goed geholpen bezorging was netjes
Erg blij met de nieuwe koelkast
En de koffiemachine

Jeroen 31-12-2022

Wij waren opzoek naar een nieuwe vriezer, omdat onze huidige te klein, te oud was en dus niet zuinig. Bovendien veel last van ijsvorming in de vriezer. Opzoek naar een nieuwe vriezer wilde een gelijkende als onze Bosch vrijstaande koelkast. Dus op internet opgezocht welke Bosch vrijstaande vriezer. Dat werd de Bosch GSN33VLEP.
Daarna op internet gezocht wat de prijzen voor deze vriezer zijn. Als laagste kwamen twee internetwinkels naar voren. Lokaal nog nagevraagd bij een elektronica zaak waar ik eerder dit jaar een TV had gekocht of ze de vriezer ook voor dezelfde prijs konden aanbieden als de twee internetwinkels, maar dat konden/wilde ze niet. Ook bij andere grotere bedrijven gezocht, maar ook die konden het niet voor een lagere prijs aanbieden. Zo kwam ik uit bij Bemmel & Kroon. Daar was de vriezer al netjes geprijsd, maar als je ergens anders een lagere prijs had je dit kon doormailen. Dat gedaan en zeer snel een offerte ontvangen voor eenzelfde prijs. Dus de volgende dag gebeld met Bemmel & Kroon en dat klonk vriendelijk en werd daar netjes geholpen. Gevraagd of de vriezer de volgende dag al bezorgt kon worden. Dat was geen probleem en dus aangegeven dat ik de vriezer bij Bemmel & Kroon wilde kopen. Heel snel een email ontvangen met factuur met ordernummer BKI1157957 en een bericht voor de betaling en direct betaald.
Vandaag is de vriezer verzonden en je kon netjes bijhouden hoe laat deze zou komen. Op een kaartje kon je goed zien waar de auto zicht bevind. Keurig een half uur voor tijd kreeg ik een SMS met de tijd dat ze er zouden zijn en dat klopte. Ze waren netjes op tijd. Dus vanavond gelijk de boel uitgepakt en geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden over hoe deze bestelling is verlopen. Net contact, snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Mijn volgende aankoop zou ik zeker weer bij Bemmel & Kroon doen !!

Elly 31-12-2022

Ik heb een wasmachine gekocht en ben meer dan tevreden. Binnen 1 dag geleverd door zeer vriendelijke en behulpzame koerier. Communicatie was top, zowel van Bemmel en Kroon als van koeriersbedrijf. Daarnaast was de machine bij dit bedrijf beduidend goedkoper dan bij alle concurrenten. Dus ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ton schreuder 30-12-2022

ik vond de website er zeer betrouwbaar uitzien.ook de juiste foto bij de vriezer.
verder klopte alles ook een heel bereidwillige bezorger al met al een tevreden klant

Raimond 30-12-2022

Snel geleverd en top service. De bezorgers belden netjes dat ze onderweg waren. Tevens waren ze vriendelijk en leverde een topservice.

John 30-12-2022

Een 10 bestaat niet vandaag de dag in deze rare wereld maar een dikke 9+ voor klantvriendelijkheid, snelle bezorging en daarmee een naar volle tevredenheid van de afhandeling van mijn ordernummer CRQ1158430.

Top. Mijn dank is groot voor deze snelle service!

Ron 30-12-2022

Juiste prijs, perfect op tijd geleverd en geïnstalleerd.
Ik ben blij met m’n nieuwe wasdroger.

H. Eggink 30-12-2022

De winkel was ons onbekend, maar kwam naar voren als een voordelige keus. Op basis van eerdere beoordelingen van andere klanten hebben wij hen gekozen en zijn niet teleurgesteld. Nog afgezien van de kortings-actie waar we van konden profiteren is onze bestelling van gisteren vlot opgepakt, zijn we tijdig en goed geinformeerd over het vervolgtraject en vandaag net na de middag werd de bestelling conform opgave afgeleverd.

Rob 30-12-2022

Ik heb een inductie kookplaat besteld. Snel een offerte ontvangen en duidelijke communicatie daarna. Kookplaat besteld en netjes bericht gekregen dat hij binnen was. Ook vooraf gemeld dat het geen voorraad was en wel even kon duren. Prima service!

Camille 30-12-2022

Zeer snelle levering, precies wat een klant mag verwachten. Oude wasdroger is meteen meegenomen

de Haan 30-12-2022

Goed bedrijf , met goede prijzen.
Komt afspraken na.
Zeer netjes geleverd aan huis.
Top 👍🏼

Arno 30-12-2022

Levering binnen 1 dag. Goed op de hoogte gehouden van de status rondom de verkoop. Ook scherpste prijs voor het product dat ik zocht. Zeer tevreden met mijn aankoop en het verloop van de levering.

Henk 30-12-2022

Vriendelijke mijnheer aan de telefoon,duidelijke en goede uitleg ,volgende dag keurige levering eveneens op een duidelijk aangegeven tijdstip .
Top ervaring !!

W.J. van der Lee 30-12-2022

Beter ik niet wensen . Alles 100% ok. Had al meer bij jullie gekocht, dus wist waar ik aan begon.