Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dre 29-12-2022

Telefonisch goed geholpen en ook de aflevering van de stofzuiger was helemaal volgens afspraak. Als wij weer wat moeten bestellen b. v. witgoed zullen wij zeker opnieuw met jullie contact opnemen.

Ivo 29-12-2022

Duidelijke, snelle en professionele levering! Bezorgers waren op tijd, leverden de wasmachine en droger goed af en installeerden ze ook goed.

Daan Koolbergen 29-12-2022

Ik werd door de medewerkers heel vriendelijk en correct geholpen.
De winkel is heel goed te bereiken en is heel mooi en duidelijk ingericht.
De vriendelijkheid en service straalt bij de klant onmiddellijk binnen.
Ik raad iedereen aan om zeker bij Bemmel en Kroon te gaan kijken voor hij elders iets koopt.

walter 29-12-2022

Droger opeens stuk. 11 jaar oud dus laat reparatie maar zitten. Gelukkig lid van de consumentenbond dus een goede en zuinige nieuwe uitgezocht. Bij Bemmel en Kroon het goedkoopst en door oudjaarsactie scheelde dat fors. Om 17.00 uur besteld en de volgende dag om 17.30 uur werd de nieuwe gebracht, prima op z'n plaats gezet, aangesloten en de oude droger afgevoerd. Daar word je blij van.

Marcel H 29-12-2022

Fantastisch geholpen door adviseur Michael Pieters voor de aankoop van onze nieuwe Bosch wasdroger. Snelle levering en plaatsing waarbij alles netjes werd achtergelaten en alle verpakkingen en oude apparaat werd megenomen - opgeruimd staat netjes! Al jaren vaste klant en deze aankoop (order 1157423) heeft maar weer eens bewezen waarom dat zo blijft!

Pier Jongsma 29-12-2022

Zeer bewust wilde ik een A-klasse koelkast kopen in of bij mijn woonplaats om daarmee de lokale middenstand te steunen.
Zodoende kwam ik uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk.
De LG koelkast werd mijn keuze en deze koelkast werd vandaag (29 december 2022) keurig netjes bezorgd en op zijn plaats in mijn keuken gezet.
Vanaf moment van online bestellen tot aan moment van bezorging is alles perfect verlopen.
De communicatie tussen Bemmel en Kroon en mij als klant was voorbeeldig.
Kortom: dit bedrijf krijgt van mij een welverdiende pluim en is een aanrader om daar artikelen te kopen.

Pier Jongsma 29-12-2022

Zodoende kwam ik uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk.
De communicatie tussen Bemmel en Kroon en mij als klant was voorbeeldig.

Marianne 29-12-2022

Snelle levering, idd de goedkoopste. En nog €50 euro eindejaars korting. Geweldig!

Jan Peter Pijpers 29-12-2022

Je wordt snel en correct geholpen. Eerst online een offerte aangevraagd, daarna in de winkel de afspraak en betaling gedaan en vandaag is de wasmachine geheel volgens de planning geleverd.

Carlo 29-12-2022

Perfect geregeld
Uitmuntende service en heel goede levering
Zeer zeer tevreden

Marco 29-12-2022

Binnen 2 weken wasmachine, warmtepomp droger en vriezer gekocht. Vriendelijk geholpen en goede service als het even tegen zit. Komen hier altijd en nog nooit een slechte ervaring gehad. Volgende product staat alweer op het verlanglijstje dus komen gauw weer langs.

Douma Beijer 29-12-2022

Prima advies gekregen
Goede keuze gemaakt
Prima adequate aflevering
Leuke korting
Korting: heel tevreden

Mariska 29-12-2022

Goedkope prijs voor een wasdroger gekocht. De bezorging ging vlekkeloos en ze waren er precies op tijd. Ook hebben ze hem netjes aangesloten. Echt top!

Kuiper 29-12-2022

Voor de bestelling hebben we gebeld omdat de voorraden op dit moment zo snel veranderen. We werden super geholpen door Stef. Hij had nog 1 koelkast wat we zochten, net als vermeld online, en regelde gelijk de bestelling, plande gelijk de bezorging in en stuurde een ideallink voor de betaling. 2 dagen werd het al bezorgd door 2 nette vlotte jongens van Dynaligic. Bedankt voor de snelle service, we zijn erg tevreden.

Blom 29-12-2022

Supersnel geleverd, ik ben netjes op de hoogte gehouden van het geplande tijdstip.
De oude afzuigkap hebben ze gewoon weer meegenomen. Prima geregeld!

A. van de Laar 29-12-2022

Een Liebherr vriezer besteld, de prijs was zeer scherp, volgende dag geleverd met zeer goede info betreffende het tijstip van levering en keurig afgeleverd! Ga zo door!

H.Paul 29-12-2022

Goed gesorteerde winkel. Vriendelijk en vakkundig personeel loop erin de rondte

AR 29-12-2022

Bemmel & kroon was het voordeligst, vlotte levering en zeer te spreken over de droger van AEG

Hans Paternotte 29-12-2022

De site is overzichtelijk en biedt zo een goede mogelijkheid om te vergelijken tussen al de merken die aangeboden worden. Overleg over plaatsing door derden verloopt soepel en was essentieel bij de aanschaf van een Leibherr koel/vroescombinatie omdat die de enige was die in de bestaande kast zou passen. Ook de installatie verliep naar volle tevredenheid.

C. van Duijvenboden 29-12-2022

Duidelijke website, goede prijzen, snelle bezorging en goede service. Blij dat ik deze winkel aanbevolen heb gekregen. Tevreden!

Nico Buijs 29-12-2022

Prijsstelling en overzichtelijke web-site lokte ons naar dit bedrijf. Gehele afhandeling van orderintake tot aan aflevering perfect geregeld binnen afgesproken 24 uur. Wij hadden een extra bedrag betaald om zwaar witgoed op de zolderverdieping te plaatsen. Door ruime verpakking is dit door hen niet gelukt. Bedrag werd automatisch teruggeboekt. Informatie over aanlevertijd als zeer prettig ervaren. Laatste halfuur live kunnen volgen!

D&L 29-12-2022

Siemens oven was hier op voorraad. Telefonisch correct te woord gestaan, goede prijs, snelle afhandeling en volgende dag geleverd. Dit is zoals het hoort!

Kuipers 29-12-2022

Hebben 3 dagen een Liebherr diepvriezer gekocht, deze was toch ca 65 euro goedkoper dan in andere winkels . Schilt weer n "volle" boodschappenkar . Betrouwbare site. Vaker bij Bemmel gekocht. Verkoper was duidelijk en levering was snel. Bedankt en nog veel geluk en goede gezondheid voor 2023. Vr.gr. Tantedo

Peter en Sigrid 28-12-2022

Wij hebben bij Bb&K goed advies gekregen m.b.t. de aanschaf van een inductie kookplaat, waarna tot aanschaf werd besloten. B&K regelde ook een deskundige installateur en nu koken we met veel plezier op inductie.

suzannedewitgijsen 28-12-2022

k kocht een stofzuiger, die netjes op de afgesproken tijd geleverd werd. Ordernummer 1156872. Helaas zit er een klein knikje in de telescoopbuis. Gelijk gebeld, en het werd gelijk opgepakt en de fabrikant gaat het in orde maken. Terwijl ik nog in gesprek was met de medewerker, kwam het mailtje erover al binnen. Dat is nog eens service. Top! Dankjewel.