Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin 03-01-2023

Wij hebben een (dure) inductieplaat gekocht bij dit bedrijf. We zijn er niet tevreden over. Terug in de winkel wees men alles af en wist men niets. Contact opgenomen met Miele, waar ze ook nog nooit van service hebben gehoord. Na 6x bellen zonder antwoord te krijgen en 4 emails werden wij terugverwezen naar Bemmel en Kroon. Wéér wees men ons af met de mededeling dat we contact moesten opnemen met het hoofdkantoor. Email gestuurd, herinnering gestuurd en nu na meerdere weken nog steeds geen antwoord. Service bestaat niet meer. Nooit meer naar Bemmel en. Kroon!!

Marc 03-01-2023

Duidelijke internetsite, scherpe prijs, goede briefwisseling, goede service. Bravo!

Van der Graaf 03-01-2023

Bij onze zoekactie naar een nieuwe ETNA inductie kookplaat ontdekten wij een zeer scherpe prijs voor de door ons gewenste kookplaat, en deze was ook nog eens op voorraad 👍. Voor 22:00 uur bestellen, de volgende dag leveren. Nu zie je dat wel vaker staan maar vaak wordt dat niet gerealiseerd. Zo niet bij Bemmel & Kroon, gisteren om 20:12 uur besteld, om 20:20 bevestigd dat vanmorgen tussen 08:00 & 10:00 wordt geleverd...om 09:07 een sms ,staan om 09:40 voor uw deur...en..om 09:40uur gaat de bel ..uw bestelling 😃👍dat is nog eens je afspraken nakomen, in een woord SUPER !!!

DJ 03-01-2023

Ik Had een nieuwe diepvrieskast ergens anders gekocht, maar die bleek het helemaal niet te doen!. Dus via herroepingsrecht kon ik de diepvries terug geven, en mijn geld terug krijgen. Inmiddels had ik bij Bemmel en Kroon een diepvrieskast gezien, maar die was duurder dan dat de diepvries op een andere site aangeboden werd. Offerte aangevraagd, en ik kon de diepvries voor het zelfde bedrag ook bij hun kopen!. Maar, omdat ik het geld van de vorige nog niet terug had, en ik geen twee vriezers kon betalen, heeft Bemmel en Kroon netjes gewacht totdat ik hun offerte kon betalen!. Dus heel tevreden met de klanten service!, Beantwoorde de mail ook snel. Bezorg dag kan je zelf invullen, dus dat is ook top!.

Floch 03-01-2023

Wij zijn heel netjes op de hoogte gehouden van de levering van onze vriezer. Deze was niet voorradig dus duurde even voordat hij geleverd kon worden. Hierover werden we netjes gemaild met excuses erbij dat het wat langer duurde. Toen de vriezer binnen was en dus geleverd kon worden werd dit gelijk aan ons doorgegeven. Super service. Helaas een beschadiging aan de vriezer bij levering maar ook dit werd gelijk netjes opgelost. Echt super tevreden.

Thijs van Wijk 03-01-2023

Eerlijke, duidelijke verkopers zonder poespas en ze willen meedenken.

Wij zochten een nieuw wasmachine en droger. Een goed beoordeelde droger (75) leek alleen bij concurrent ..... te koop, ik snapte er niets van. Bemmel en Kroon vertelde mij dat hun apparaat (65) een 150,- goedkoper dezelfde was. De medewerker legde mij uit dat de artikelnaam/code een exclusieve samenwerking was tussen de fabrikant en ..... (er was een verschil in de typeaanduiding) Maar dat hun apparaat wss identiek was.

Ik moet eerlijk zeggen ik geloofde de verkoper niet en dacht een gedateerd apparaat te hebben gekocht.

Maar na uren uitzoeken en contact met fabrikant (op aanraden van verkoper) blijkt het verhaal te kloppen! Producten identiek enige verschil; Concurrent ..... maakt een deal met fabrikanten zodat ..... dezelfde apparaten voor een premium kunnen verkopen met een net andere type aanduiding. Als consument kan je dus niet eerlijk prijs vergelijken op deze manier.

Gelukkig verkopen ze bij Bemmel en Kroon deze apparaten zonder schimmige afspraken met fabrikanten voor de scherpste prijs!

Wij zijn erg tevreden met dit eerlijke bedrijf en onze deal!

Dank!

Affourtit 03-01-2023

Ik heb een cijfer 9 gegeven maar had ook een 10 kunnen invullen maar om nou meteen het maximum te geven vond ik overdreven.
Bedrijf keurig bericht gegeven voor levering en transport ook zeer netjes op tijd op 20 minuten nauwkeurig, de heren de vriezer op mijn aanwijzingen neer gezet.
Kortom prima verlopen.

Cees 03-01-2023

Mooie duidelijke site met scherp geprijsde artikelen!
Wij zochten een tafelmodel vriezer met label E en vonden deze het best omschreven bij Bemmel & Kroon, ook nog eens voor de scherpste prijs!

Patrick 03-01-2023

Goeie hulp ter plekke, alles gegaan volgens afspraak. Aflevering prima te volgen via je telefoon. Aflevering goed, snel en professioneel verzorgd.

Jeps 03-01-2023

Goede prijs voor mijn was/droger combi, vakkundige installatie door vriendelijk personeel ,
ook prettig dat je op de hoogte wordt gehouden over de precieze levertijd, een aanrader!

Elly 03-01-2023

Ik heb een wasmachine gekocht en ben meer dan tevreden. Binnen 1 dag geleverd door zeer vriendelijke en behulpzame koerier. Communicatie was top, zowel van Bemmel en Kroon als van koeriersbedrijf. Daarnaast was de machine bij dit bedrijf beduidend goedkoper dan bij alle concurrenten. Dus ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Joas 02-01-2023

Goede prijs, snelle reactie en goede uitleg over de levering. De levering was goed geregeld en bezorgers waren vriendelijk.

Tjeerd 02-01-2023

Op mijn vragen per e-mail werd erg vlot gereageerd. Mijn pks24140 koelkast hadden ze voor de laagste prijs. Bij anderen was deze iets of zelfs een stuk duurder.
Helaas konden ze montage vragen niet goed oplossen/beantwoorden, en bij Pelgrim werd weer naar hun verwezen.
Maar, goede prijs en snel contact via e-mail en ook telefonisch vlot iemand beschikbaar.
Erg tevreden.

M.Veltman 02-01-2023

Zeer nette Heren van transport.
Erg goed geholpen aan de telefoon.
En gelijk de laagste prijs van Nederland leveren?

Monica Oudeman 02-01-2023

relaxte gasten, die klanttevredenheid nastreven in plaats van omzet scoren op korte termijn. Behulpzaam, vriendelijk en verdiepend in je vraag

Willem 02-01-2023

niks uitpakken moet je zelf doen geen service dus zet neer in verpakking moet jezelf uitpakken en karton en plastic lekker.zelf houden

Lian 02-01-2023

Proces van bestelling verliep buitengewoon soepel en compleet volgens afspraak.
Levering verliep op tijd, aardige en behulpzame medewerkers. Alles volgens afspraak meegenomen.

Deau 02-01-2023

Goede duidelijk site.
En een vriendelijke klantenservice waar je niet lang in de wacht staat en vriendelijk te woord wordt gestaan.
De wasmachine werd op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd en het verpakkingsmateriaal met de oude machine afgevoerd.

Harrie 02-01-2023

Bemmel en Kroon is al jaren een bedrijf met een goede naam. Wij hadden per direct een wasdroger nodig en kwamen via kieskeurig terecht bij de goedkoopste en dat was Bemmel en Kroon. Recenties mbt de wasdroger goed gelezen. Waten goed dus de droger direct besteld. Volgende dag afgeleverd. Tot nu toe zeer tevreden.

Anne 02-01-2023

Vorige week een nieuwe vriezer voor in de garage besteld (BKI1158642) omdat de oude veel energie slurpte.
Dag later hadden we de nieuwe in huis en de oude werd meegenomen dus hoefden we ook niet zelf af te voeren.

Super fijn! Snelle levering en service!

Menno 02-01-2023

Vriendelijk aan de telefoon, goede info scherpe prijs en een snelle levering!

FJJ 02-01-2023

Via webside makkelijk product gevonden. Nog extra vragen gesteld over meenemen van oude installatie. Deze werden vakkundig beantwoord.

Marit Slijkhuis 02-01-2023

Onze kookplaat was kapot dus hebben we een nieuwe kookplaat besteld bij AJ Tec. We bestelde de plaat op maandagn en op vrijdag kon deze al geplaatst worden, super! Daarnaast was de monteur mooi op tijd en heeft hij de kookplaat goed gemonteerd. Echte vak mensen!

Marian van Hengel 01-01-2023

Ik wilde een condensdroger kopen bij een particulier bedrijf.Op internet kwam ik terecht bij Bemmel en Kroon en die heb ik gebeld.Een vriendelijke en deskundige medewerker heeft mij prima geantwoord op mijn vragen.De droger kon de andere dag al bezorgd worden.Ook dat was heel goed geregeld.Kreeg de tijd door en daarna de preciese tijd.2 keurige mannen brachten de droger en namen de oude mee.Alles dus prima geregeld bij Bemmel en Kroon in Den Haag.Dank U wel.

Stippel404 01-01-2023

Vlak voor Oudjaar had ik een wasdroger nodig. Gezocht op Kieskeurig, waar de verschillen duidelijk werden uitgelegd tussen de verschillende soorten. Zo kwam k terecht bij Bemmel en Kroon. Nooit van gehoord, maar de beoordeling van de klanten gaf de doorslag. En ik voeg me daar nu bij want... op 30 december besteld, rond 16 uur, de volgende dag was de droger al bezorgd (om 14uur.) Prima droger, prima bedrijf en prima bezorgers. Dikke 10!