Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

eric Mudde 21-11-2021

Op maandag ochtend winkel in Cruquius binnengelopen, binnen vijfminuten met verkoper vaatwasser uitgezocht die bij ons er zo weer zou inpassen(volledig geïntrigeerd).

Ik had overigens het type nr. van de vorige vaatwasser meegenomen, de verkoper kon mij precies vertellen welke machines zouden passen.

Volgende ochtend keurig op tijd thuis afgeleverd, en paste perfect.

Konrad 20-11-2021

Telefonisch geholpen. Medewerkers zijn zeer vriendelijk, snel en deskundig. Ook hebben ze de juiste bevoegdheden om een alternatief aan te kunnen bieden waarbij de prijs niet bovenaan de lijst staat. Kortom hele prettige ervaring.

Ronald 20-11-2021

Wij hebben een Liebherr koelvries combinatie gekocht. Wij vinden het belangrijk dat een bedrijf goed bereikbaar is per telefoon als wij vragen hebben. Dat zijn ze zeker! Duidelijke uitleg en hele snelle service. Onze volgende aankoop zullen we dan ook zeker hier doen.

M. 20-11-2021

Super snelle bezorging, goede communicatie hoelaat ze voor de deur staan. Vriendelijke bezorgers. Helemaal positief!

Ron 20-11-2021

Wij kopen hier al jaren! Snelle, degelijke, service en uiterst scherp geprijsd! Service bezorging door Dynalogic had beter gekund, wij betaalden 20 euro meer, maar echt goed installeren ho maar...

Vp 20-11-2021

De deskundigheid in de winkel was goed en de levering van mijn wasmachine was goed en netjes

Theo Schilder 20-11-2021

Prijs kwaliteit zeer goed , levering en communicatie perfect , zonder beschadiging geleverd

m.l.matthijssen 20-11-2021

winkel met uitgebreid assortiment met duidelijke uitleg verkoper, keurige levering aan huis. Apparaat voldoet prima. Zeer tevreden

Meppeler Mug 20-11-2021

Prima website die je eenvoudig middels veel filters bij het product van je keuze laat uitkomen. Goede kwaliteit apparatuur voor zeer lage prijzen. Snelle levering van artikel (letterlijk de volgende dag). Absolute aanrader.
Fetsje 24-11-2021

Inmiddels netjes een mail gekregen van het bedrijf. Ze doen hun uiterste best om het te regelen.

Baan 20-11-2021

Mooie ruime en veel aanbod in de showroom.
Vakkundig en behulpzaam personeel
Prijzen zijn zeer concurrerend.
Kortom, als je het hier niet vind je het nergens.

Mary Teeling 20-11-2021

Website duidelijk, medewerkers aan de telefoon zeer vakkundig en klantvriendelijk. Apparaat in oktober besteld en hoefde nog niets te betalen. Voor mij een reden om vaker hier iets te bestellen.

Ton 19-11-2021

Ondanks scherpe prijs nog mooier aanbod gekregen. Bemmel & Kroon reageerde direct op mijn vragen. Goede site en de koop was snel rond. Levering op mijn gewenste dag.

erik 19-11-2021

gewoon mooie prijs voor prima product. snel geleverd tegen de prijs die mij beviel en net iets beter was dan elders.

Willie heijnen 19-11-2021

De shop is prima we hebben lang moeten op onze bestelling dit was niet de fout van Bemmel en Kroon .We zijn iedere keer netjes en goed te woord gestaan ik heb niet het gevoel gehad dat ze het vervelend vonden.pakket goed ontvangen en we zijn zeer tevreden tot nu toe

Nico 19-11-2021

Is een bedrijf dat doet wat het zegt.
Ik ben onder de indruk van dit bedrijf , want andere grotere bedrijven hebben de produkten niet en vertellen volgend jaar januari/februari en dit bedrijf zeg , maar meer belangrijk ook levert zoals af gesproken en zelfs nog eerder.
Krijg mijn koelkast gewoon twee maanden eerder de hun concurrenten.
Zeker een pluim waard , gaat zo door.

Bas 19-11-2021

ordernummer BKI1035778

Eerst had ik een Miele WSD663 twindos via een andere webwinkel gekocht. Echter bij plaatsing kwamen de transportbeveiligings pinnen er volledig krom uit.

Tijdens plaatsing door een derde partij is er geen melding gemaakt dat dit niet geheel de bedoeling was, want de pinnen moeten er namelijk recht uit kunnen en daarna achter op de machine bevestigd worden.

Na zelf gebeld te hebben is er alstoch netjes een vervanging gezorgd en de andere kon terug gestuurd worden. Echter wat wilde het geval, de vervanging had hetzelfde euvel en is alsook meteen weer mee terug gegaan.

Dus uiteindelijk zaten we zonder werkende wasmachine. Omdat ik niet hetzelfde type machine wilde hebben wegens de kans dat deze ook dit euvel kon vertonen moest ik dus op zoek naar een vervanger met ongeveer dezelfde specificaties.

Zodoende kwam ik op kieskeurig.nl
Na gebruik maken van de filters was de keuze snel gevallen op een Miele WED135WPS. Omdat kieskeurig.nl alsook de beste prijs geeft zijn we bij
Bemmel & Kroon terecht gekomen, waar met een Black Friday korting de machine op een nette prijs kwam.

Dus machine snel besteld en deze werd netjes de volgende dag geleverd door kundige heren.

Maar ook bij deze machine kwamen de transportpinnen er niet gemakkelijk uit maar in elk geval een stuk rechter zodat ze achter op de machine bevestigd kunnen worden.

Er is door de transporteur een melding gemaakt in het systeem dat de pinnen licht vervormd waren maar vreemd blijft het wel.

Hopelijk blijft de machine net als de oude het 12 jaar doen...

Wendy 19-11-2021

Aardige mensen aan de telefoon. Werd goed geholpen en er werd goed meegedacht. Afgelopen maand een stofzuiger en een quooker besteld, beide keren boden zij hetzelfde product het goedkoopst aan. Buiten dat was de service en levering goed geregeld.

M. M Jaquet van Brenk 19-11-2021

De vaatwasser is het 4e apparaat dat door Bemmel en Kroon is geleverd steeds naar tevredenheid. Nu had ik de verkeerde bestelt en keurig voor de installatie omgewisseld voor de juiste.

Cora van der Peet 19-11-2021

Ja, en dan opeens is je wasmachine kapot en ligt er een berg was te wachten. Op een zaterdagmiddag naar Bemmel en Kroon een nieuwe wasmachine uitgekozen. De Verkoper vraagt, wilt u hem morgen bezorgd krijgen ? Ik denk, hij maakt een grapje...
Maar niks grapje, zaterdag gekocht en gewoon zondag, de volgende dag al bezorgd en voor 19,95 euro, 2 trappen naar boven gebracht en ook nog de oude machine meegenomen !!, ik zeg in 1 woord GEWELDIG !!

Karel 19-11-2021

Prima webshop! 's Middags besteld, volgende dag geleverd, zoals beloofd. Aflevering zelf ook prima in orde: aankomsttijd werd uitstekend gecommuniceerd, product werd keurig op de gewenste plek geïnstalleerd en verpakking werd weer meegenomen. Niets op aan te merken, dus!

Ton en Tonny 19-11-2021

Goed bedrijf met een groot overzicht van apparaten.
Gingen eigenlijk alleen kijken maar ter plaatste toch maar gelijk besloten om de apparaten te kopen

Astrid 19-11-2021

Besteld en de volgende dag in huis. Keurig geleverd en aangesloten. Oude machine mee terug genomen.

J.Schreuder 19-11-2021

Vlotte afwikkeling zowel offerte als levering en goed contact over de aflevering, kortweg top !

Fam de Jong 19-11-2021

Shop in den haag is groot met veel keus .
we werden netjes en vakkundig geholpen door de verkoper, die prima met ons meedacht. Prima zaak.

Franklin Kegel 18-11-2021

Goede prijs voor aankoop twee machines. Mogelijkheid om leverdatum af te spreken.
Machines keurig in huis afgeleverd.