Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Anthonia 03-07-2021

Snel kunnen vinden op de website wat we zochten. Pakket is gratis thuisbezorgd op de toegezegde dag en tijd. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Els 03-07-2021

Snelle service bij Bemmel en Kroon! Binnen één week werd onze nieuwe koelkast geleverd en geplaatst!
Daar zijn wij heel blij mee!

arno van de loo 03-07-2021

duidelijk in afspraak ,, overzichtelijk om een goede tijds indicatie te krijgen over de levering
geweldig in prijs wasmachine stond in no time op zolder ....geweldig mannen ..top

S. Jacobs 03-07-2021

De sale ging precies zoals het hoort: na de aankoop van een keuken doorverwezen naar de afdeling witgoed, die mij vlot voor een goede prijs de apparaten verkocht dat ik wilde hebben. Een dag voor de levering kreeg ik een ideal link om te betalen, en de apparaten werden op het afgesproken tijdstip geleverd. Alles stipt, vlot en netjes volgens het boekje. De bezorgers waren niet onvriendelijk, maar hadden ze iets vriendelijker geweest, dan had de score een 9 geweest.

Masje 03-07-2021

Groot aanbod uit voorraad, snelle levering , scherpe prijs
ordernr. BKI995431

Uitgebreide collectie uit voorraad leverbaar, zeer scherpe prijs, levering via Dynalogic met uitvoerige en actuele leveringsinformatie

Ozinga 03-07-2021

Gebeld met de online winkel om zeker te weten dat de vaatwasser leverbaar was en ingebouwd kon worden. Netjes te woord gestaan en snel geregeld; we ontvingen de koopbevestiging direct per mail met een betaallink erbij. De dag erna werden we al gebeld door het bedrijf dat de vaatwasser zou komen inbouwen. Dat is ook snel en keurig uitgevoerd binnen 3 dagen.

Gonny 03-07-2021

Duidelijke omschrijving op de website over de werking van het automaat, snelle levering.

Felafem 03-07-2021

Een webshop met zeer ruim assortiment en met geweldige service. Wij hebben onze keuken door een interieurbouwer laten maken en zelf alle apparatuur voor onze keuken bij deze webshop gekocht alles is keurig volgens afspraak bezorgd. Het telefonisch contact is zeer goed, vriendelijk en je wordt goed geholpen. Een aanrader voor je apparatuur.

Bemmel&Kroon 03-07-2021

De goed dienstverlening begon reeds bij het melden dat ik mijn toestel ergens anders goedkoper zag, ze hebben de prijs direct aangepast en er dan nog 50€ afgedaan, mijn hoed af voor zulke verlening. Het 2de was na dat ik per ongeluk een dubbele betaling gedaan had, ik meldde dit en 3 dagen nadien was het terug gestort? proficiat voor zulke service. Het contact met de verkoopster was via mail heel goed en alles verliep zoals afgesproken. De levering door een buitenfirma was heel goed en eveneens uitstekend, ik heb dit reeds veel slechter gehad.

H. vd Stege 03-07-2021

duidelijke site, snelle levering, mooie aanbiedingen
prima contact met de klantenservice over verzetten bezorgdatum.
bezorgtijden heel goed te volgen en duidelijk aangegeven

Sandra 03-07-2021

De favo winkel van een vriendin was de reden om bij B&K te bestellen.
Zeer tevreden, duidelijke site, erg snel een reactie op mijn vraag per mail, bezorging en info mbt bezorging duidelijk. Kortom een perfecte communicatie op alle fronten.
Vanaf nu ook mijn favo winkel. Een winkel om blij van te worden.

Wim 03-07-2021

Nette overzichtelijke webhop.
Zeer klant vriendelijke contact medewerkers.
Vriendelijke nette bezorg service.
Een bedrijf om nogmaals te gaan winkelen

Betty van teylingen 03-07-2021

Aardige verkoper nam de tijd voor ons en gaf goed advies ook de bezorgers top gedaan

Rene 03-07-2021

Excellent. Bemmel en Kroon is een voorbeeld leverancier in hoe het moet. Bestellen gaat goed. De vragen die gesteld worden zijn duidelijk. Afspraak maken voor het installeren ging vlot. De installateur gaf de juiste informatie wat veel vertrouwen geeft. De uiteindelijke installatie ging ook vlot en was netjes.

Michiel 03-07-2021

Via de website van Bemmel & Kroon Bosch wasmachine besteld. "Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis" en "Product is op voorraad". Bij betaling bleek dat er maar zeer geringe keuze was in betalingsmogelijkheden. Enkel iDeal en overmaken op rekening. Geen creditcard, geen Paypal, geen achteraf betaling, allemaal niet. Hiermee houdt Bemmel & Kroon zich niet aan de wet. Na iDeal betaling direct een mail dat het product niet beschikbaar was, en een duurder product werd aangeboden voor dezelfde prijs. Daar ben ik akkoord mee gegaan, maar ook dit product was niet leverbaar (nota bene hun eigen suggestie). Vervolgens gebeld en probleem besproken. Vervangende product inderdaad volgende dag geleverd. Onprofessioneel

Peter 02-07-2021

Kennis en kunde is hier volledig aan de orde! Na het aankopen van een nieuwe keuken met siemens inbouw apperatuur vervolgens bij de witgoed afdeling een wasmachine aangeschaft van gelijkwaardig merk. Een tevreden klant!

Margareth 02-07-2021

Afgelopen zondag een wasmachine besteld en maandag al in huis. Super service en een perfecte wasmachine die super schoon en stil wast

Marcel 02-07-2021

Super winkel. Levering binnen 24uur en een nieuwer en duurder model geleverd, omdat de bestelde droger niet meer te leveren was. En dit alles tegen de laagste prijs op het internet.

Peter 02-07-2021

Echt een fantastisch bedrijf. In de avonduren een offerte aangevraagd. Binnen een aantal minuten gelijk een reactie en een keurige overzichtelijke offerte met een zeer scherpe prijs voor een prachtig artikel (inductieplaat van ATAG). Dag later gebeld om de inductieplaat te bestellen. Geen lange wachttijd en super deskundig en klantvriendelijk geholpen. Artikel hebben ze direct besteld bij ATAG en na een aantal dagen hier afgeleverd door overigens een uitstekende bezorgdienst. Afgezien van de top medewerkers waar Bemmel &Kroon trots en zuinig op mag zijn, heeft Bemmel & Kroon een zeer toegankelijke en duidelijke website en een goed geautomatiseerd systeem. Je wordt als klant meerdere malen keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken van je bestelling met de nodige nuttige informatie. Bemmel& Kroon maakt gebruik van de bezorgdienst Dynalogic. Je kan zelf heel makkelijk een aflevermoment kiezen. 7 dagen in de week. Echt ongelofelijk en klantgericht. Ook door de bezorgdienst wordt je gedurende de bezorgdag met updates meerdere malen op de hoogte gehouden van het tijdstip dat ze verwachten aan de deur te staan. Uiteindelijk scheelde het slechts 2 minuten van de verwachte tijd. Ook hier overigens weer een uitermate vriendelijke en klantgerichte medewerker. O ja ik vergeet nog bijna de mogelijkheid om te pinnen bij aflevering. Kortom eigenlijk zelden meegemaakt zo'n top bedrijf als Bemmel & Kroon. Een echte aanrader. Ik zou zeggen doen en daar bestellen !!!

Delhaas 02-07-2021

Prima service. Zeer snelle levering. En de aflevering precies volgens afspraak.
Aanbeveling voor deze winkel

Fem 02-07-2021

Vandaag besteld morgen is huis. Is echt zo. Top service. En vriendelijke jongens die de goederen brengen, aansluiten en alles netjes achterlaten.
De wasmachine heb ik meteen in gebruik en ben nu al dik tevreden.

Boukje 02-07-2021

Op 22 juni 2021 Siemens koelkast gekocht bij B&K in Zoeterwoude. De verkoper moet nog de nodige materiekennis op gaan doen. MAAR de installateur die B&K inschakelde voor installatie van het apparaat was werkelijk fantastisch!!. Zeer vakkundige, zeer nette en zeer correcte persoon die 100% wist wat die moest doen en het ook deed !! Alle lof !!
Het cijfer 10 is voor de installateur.

Corné 02-07-2021

Gister een kookplaat besteld die ik nergens anders kon vinden, nog flink korting erop en dag erna thuis bezorgd. Top!

Leny Scherpenisse 02-07-2021

Heel goed advies en snelle levering. Tijdschema doorgekregen en ik werd een half uur van te voren gebeld. Ook keurig netjes geplaatst en geen rommel achter gelaten. Beleefde bezorgers, echt een dikke 9 verdiend!

Proficiat 02-07-2021

Bedrijf komt uitstekend voor de dag. Een prima site. Bezorging een 10 plus. En een prima Miele wasmachine die geheel voldoet aan de verwachtingen. Een zeer sterke aanrader. Zowel de site als Bemmel & Kroon en Miele voldoen ruim aan de gestelde eisen.