Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Langedijk 11-03-2021

Top bedrijf !! Telefonisch goed geholpen. Door Leendert hij had zoveel geduld en zocht alles voor me uit wat ik nodig had.
Ook het verzenden en thuis brengen keurig verzorgd.
Een aanrader 👍👍

Charlotte 11-03-2021

Duidelijke website, klantenservice tot ‘s avonds laat telefonisch bereikbaar, en fijne telefonische hulp.

Wa 11-03-2021

Was al klant en had een kapotte droger , gekeken op de site en had een Bosch gezien met een goede review van diverse mensen , was ook een aanbieding met een cashback
Geweldige service van Bemmel en kroon

Nelleke 11-03-2021

Via Kieskeurig.nl bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Help heel veel bij zoeken zodat je niet teveel betaald voor het zelfde product, heel tevreden

Rieka 11-03-2021

Snelle levering ook in deze drukke tijden 👍.Belletje voor levering is ook altijd prettig.
Koop al mijn apparatuur bij bemmel en kroon.
Goed advies en aardige kundige medewerkers en goede service .

Uli 11-03-2021

Slecht bedrijf! Droger maanden geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Bovendien houden ze je ook niet op de hoogte. Heb de hele tijd zelf er achteraan moeten bellen/mailen!!! Elke keer wordt er een andere levertijd aangegeven. Ze denken ook niet mee voor een oplossing. Nooit meer Bemmel en Kroon voor ons!!!!

Venema 11-03-2021

Ze hadden de scherpste prijs voor het product. Ik bestelde online en achteraf bleek dat het product niet meer leverbaar was, hiervoor in de plaats kreeg ik een nieuwer (duurder) model voor hetzelfde geld.
Super snelle levering!
Heel tevreden.

Henri 11-03-2021

Gedurende decennia kopen wij ons witgoed bij Bemmel & Kroon. De website gaf voldoende informatie voor aanschaf ditmaal van een keramische kookplaat. De telefonische afhandeling voor nadere informatie over het artikel was deskundig en adequaat. De verdere afhandeling middels e-mail verliep vlekkeloos. Ook de service van installateur verliep zonder enig probleem. Alles geregeld van aanschaf tot installatie in slechts driedagen.
Conclusie: wij zijn een tevreden klant.

Henk 11-03-2021

Netjes geplaatst op de eerste verdieping in de badkamer en de droger werkt perfect.

Carla Beute 11-03-2021

Ik vind het prettig om bij Bemmel en kroon te kopen , ze hebben alle aandacht voor je , en nu in Corona tijd op afspraak ook fijn geholpen . De service is top , aardig personeel , goede uitleg , dus voor mij een 10 verdiend 👍

Harrie 11-03-2021

Gisteren besteld, vanmorgen al geleverd.
Keurige bezorgers die snel de machine vakkundig hebben aangesloten.
De oude machine werd meegenomen samen met het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine.
Nogmaals een dikke tien voor de bezorgservice.

Tim 11-03-2021

BKI961323 ordernummer:Snelle reactie op mails, goed meedenken, snelle levertijd (ook in coronatijd) en beste prijs uit alle aanbieders die ik had aangeschreven. Na bestelling, betaling en afstemming levertijd had ik toch een apparaat wat eerder moest worden geleverd (wegens opbouw keuken), dat stond de dag erna op de stoep! So far, top!

Caroline 11-03-2021

Fantastisch! Communicatie is duidelijk. Levering is goed. Ik heb hier oa gekocht: wasmachine, vaatwasser, vriezer, koelvrieskast. Heb tzt meer dingen nodig en ga dat waarschijnlijk weer bij B&K bestellen.

Ik ben zeer tevreden!

Caroline 11-03-2021

Voor de tweede keer voor een goede prijs iets besteld bij Bemmel en Kroon. Een snelle en goede levering. Ook over de monteur van de vaatwasser van het bedrijf AJ Tec b.v. waarmee Bemmel en Kroon samenwerkt ben ik zeer tevreden.

Lex 11-03-2021

Wij wilden graag een Siemens vaatwasser omdat die 20 jaar bijna probleemloos heeft gewerkt.
Uiteindelijk kon B & K enkele Siemens modellen leveren tegen een gunstige prijs.
Nu maakt Siemens het echt onmogelijk om modellen te vergelijken bij diverse winkels vanwege de onbegrijpelijke codering.
Bij bezoek aan de zaak kregen we wel de indruk dat de verkoper andere prioriteiten had.
Ook zijn enkele eigenschappen waar wij expliciet om gevraagd hadden bij de verkoop niet aanwezig op het geleverde apparaat zoals Home Connect en binnenverlichting.
Wel tevreden over de werking van het apparaat.

Jan Willem 11-03-2021

Super geholpen door Bemmel & Kroon bij de installatie van een Quoocker. Zeer netjes aangesloten en het keukenkastje vermaakt. Kortom, echt een aanrader (dat wisten we al want ze hadden eerder ook al een nieuwe vaatwasser geplaatst).

Tim 11-03-2021

Peter 10-03-2021

Perfect service aan telefoon. Op tijd en snelle levering. Bemmel en kroon voldoet aan alle eisen.

Jeroen 10-03-2021

BKI961860 Om 21.45 wasmachine besteld. Volgende dag om 15.30 eerste wasje erin. Prima prijs, prima site. Levering top geregeld met duidelijke berichten en tijdindicatie. In loop van dag meerdere updates mbt tijdstip. Montage netjes verzorgd en vriendelijke monteurs.

Gab 10-03-2021

Goed telefonisch advies bij aankoop vaatwasser. Bestelling vaatwasser volgende dag geleverd.

Smiet 10-03-2021

De winkel Bemmel & Kroon is een aanrader. Gisteren de winkel gebeld en ik had heel snel contact. Ik zocht een inbouw vaatwasser van Siemens. Er bleek er nog een te zijn voor de 3 filialen. werd mij geadviseerd om deze meteen te bestellen voor dat hij via internet verkocht zou worden, want dan moest ik minimaal 6 weken wachten. Dus meteen besteld en de andere dag door 2 nette jongens van Dynalogic afgeleverd. Grote pluim

Arne 10-03-2021

Hier weer besteld omdat het bij onze vorige bestelling zeer goed werd geholpen. Nu ook weer een scherpe prijs, en wederom op professionele manier te woord gestaan. Dus ik beveel Bemmel en Kroon aan.

Beautycees 10-03-2021

Wat ik jammer vind is dat na maandenlange lockdown er weinig aandacht gegeven werd door Bemmel & Kroon aan de klant die op afspraak de winkel in mocht. Natuurlijk was er een verkoper beschikbaar maar hij voegde echter weinig toe. Aardig en beleefd maar geringe kennis van de apparaten. Ook het overige personeel was niet erg enthousiast weer een klant te kunnen begroeten in de winkel. Wij hadden ons natuurlijk online georiënteerd op de prijzen. Prijs was vergelijkbaar met andere aanbieders en ik vraag mij af wat mijn winkel bezoek heeft opgeleverd, weinig dus! Gemiste kans om echt het verschil te maken.

Willem Sps 10-03-2021

Bij het zoeken naar een leverancier voor de Siemens wasmachine WM14N275NL kwam Bemmel en Kroon als best geprijsde naar voren. Bestelling meteen gedaan en conform de gemaakte afspraken werd de machine keurig op tijd en correct geleverd.

Jan Verhaag 10-03-2021

Zeer snelle en correcte levering ondanks dat het model wasdroger uit de handel was en ook niet meer wordt vervaardigd. Ter vervanging hiervan kreeg ik het opvolgende model voor dezelfde prijs. Duim omhoog !!