Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 03-10-2022

Goede prijs/kwaliteit en prima service. Alleen jammer dat de monteurs niet wilde helpen met het terug plaatsen van de droger op de aangekochte wasmachine.

stads 03-10-2022

duidelijke info van product (Bosch oven magnetron cma583mso )snelle levering en goede tijdsplanning

Hans 03-10-2022

Zaterdag ging onze droger defect, na wat sites te hebben bekeken kwamen.we bij Bemmel&Kroon terecht. Precies de droger die we zochten (als beste uit de kieskeurig test 2022) voor een scherpe prijs op voorraad en gratis geleverd op zondag....perfect. Ook de aflevering ging super, netjes geïnformeerd over de tijd van aflevering. We hebben dus geen dag zonder droger gezeten, betere service kan niet.

Cobie moll 03-10-2022

Ik vindt het een fijn winkel heeft van alles staan de bezorger was ook aardig en behulpzaam

Luana hooft 02-10-2022

ook de levering is optijd en heel goed!
Ik vind het geweldige service en kwaliteit ! IK VERTEL HET zeker aan mijn vrienden

Chaoui 02-10-2022

Snel en goede service. 1 dg na bestelling op tijd geleverd. Prijs is ook scherp , nergens goedkoper op internet kunnen vinden

Henk 01-10-2022

Ik zou niet weten wat er beter kon. Goede prijs, vlotte afhandeling, goede informatievoorziening, alle afspraken zijn nagekomen. Heel goede levering, goede app van transporteur zodat je nauwkeurig kunt zien wanneer de levering is. Nette levering en plaatsing. Wat wil een mens nog meer.
Omdat ik een paar jaar geleden een gelijk goede ervaring heb gehad bij de aanschaf van onze wasmachine ben ik hier teruggekomen. En weer top!

Derks 01-10-2022

Ik ben bijzonder verbaasd over de snelle reactietijd bij vragen en verzoeken. Dat is enorm prettig aangezien daardoor geen misverstanden ontstaan.
Daarbij komt dat de prijsstelling concurrerend is en accurate levering.
Grote blij als je het mij vraagt!

Sandra ZTW1128127 01-10-2022

Hele fijne winkel! Erg vriendelijk en servicegericht. Groot assortiment waardoor ik in 1 keer klaar was.
Netjes en op tijd geleverd én geïnstalleerd.

Roberto 01-10-2022

Vrijdag middag heb ik een inbouw vriezer bestelt en keurig de volgende dag geleverd bij ander winkels 6 weken levertijd !!!

Kirsten 01-10-2022

Zeer fijne service. Pakket werd gratis geleverd en aangesloten, ondanks dat ik daar niet voor had betaald. Ook snelle reactie en alles volgens afspraak.

Kouwenhoven 01-10-2022

Prima apparatuur tegen een goede prijs en uitgebreide keuze mogelijkheden en wij zijn geslaagd

Ibrahim Ozbas 01-10-2022

Snel en zonder schade, en ook nog eens klantvriendelijk bezorgd - geen omkijken naar.

D Sierksma 01-10-2022

Ik was op zoek naar een combi oven en via Kieskeurig kwam ik bij Bemmel&Kroon uit. Dit is de enige winkel die deze specifieke combi oven van Samsung aanbiedt. de bestelling ging vlot, op de afgesproken datum geleverd en ze hebben de oude oven meegenomen.
de oven zelf past precies, ziet er goed uit en werkt prima.

Rogier wils 01-10-2022

One stop shop! Mijn witgoed was aan vervanging toe en nadat ik na wat online onderzoek een wasmachine, droger en koelvriescombinatie had uitgezocht via de webshop van Bemmel & Kroon een offerte aangevraagd. Doordat je niet meteen een bestelling doet (zoals bij andere webshops) is er dus nog ruimte voor extra korting. En dat terwijl ze vaak al de goedkoopste zijn! Leuk contact via e-mail met de sales afdeling die echt supersnel reageerde. Aflevering op een zelf gekozen dag door Dynalogic ook heel netjes met prima update’s over tijdvak.

F O 01-10-2022

Alles heel erg netjes voor elkaar. Donderdag besteld en vrijdag geleverd met keurige Track &Trace. Heel fijn!

B van de Graaf 01-10-2022

Bemmel en Kroon komen we al jaren, zowel via de gebruiksvriendelijke site alswel in de winkel, altijd zeer vriendelijke en pro actieve mensen die je helpen en adviseren. In dit geval een Amerikaanse koelkast van LG gekocht en gisteren aangeleverd. Zo'n koelkast kun je natuurlijk ook in andere winkels kopen, voor ook mooie (laagste) prijzen. Maar service, vriendelijkheid en professionaliteit zijn voor ons van hoog belang. Het gevoel moet goed zijn, en dat is het bij Bemmel en Kroon.

Ad 30-09-2022

Bleek na vergelijk van winkels de beste prijs kwaliteit verhouding van de droger die we zochten. Duidelijke goede informatie op de webside , dag erna de droger al netjes geleverd. Prima op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd.

Sandra 30-09-2022

Al vele apparaten bij Bemmel & Kroon aangeschaft. Telkens weer goed advies, snelle en correcte levering en prima service. Kortom, ons adres voor witgoed!

KvR 30-09-2022

Goede, leuke en betrouwbare service! Voelt niet als verkoop maar echt advies (ook als het goedkoper is en minder winst).
Bij 2 aangeschafte producten in verschillende periode.

Sandra 30-09-2022

Snelle communicatie en levering kun je zelf op een makkelijke manier inplannen. Fijne service van de bezorger met klein tijdvak en sms van tevoren.
Apparaat was goed verpakt en in een nette staat geleverd.

m**s@h**I.com 30-09-2022

bemmel en kroon zijn de goedkoopste met de prijs
en ze hebben de laagste prijs voor verlenging van garantie van 2 tot 5 jaar garantie

Gerard 30-09-2022

Prima, Miele wasmachine gekocht, op dag keuze gebracht en op de dag een tijdslot (van 1,5 uur) van levering ontvangen en ook geleverd. netjes op zolder geplaatst en aangesloten. wel zelf maar even waterpas gezet anders gaat ie aan de wandel.
Online gezocht en idd de beste prijs bij B&K. 5 jaar garantie en oude machine meegenomen. volgende witgoed aankoop maar weer bij B&K

Beepee 30-09-2022

Fysieke winkel waar ik voldoende keuze heb en apparaten kan vergelijken. Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Snelle levering en mijn nieuwe wasmachine werd naar zolder gebracht en de oude werd meegenomen. Ik ben altijd erg tevreden over Bemmel en Kroon Zoeterwoude.

Sandra 30-09-2022

Vanwege leveringsproblemen moest ik even geduld hebben tot week 37 werd mij verteld. in week 38 werd mijn inductie kookplaat bezorgd. Alles nagekomen zoals afgesproken. Echt een aanrader, dit bedrijf.