Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

M. in Den Haag 13-09-2021

Ik vond de steun en het advies van de winkel assistent goed en duidelijk. Ik heb meer dan een apparaat gekocht. De aflevering was op tijd en efficient. Ik had Bemmel en Kroon gekozen want ik had goede beoordelingen gehoord. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en ervaring met de winkel.

Jaco 13-09-2021

Bemmel&Kroon heeft naast een ruim aanbod ook veel producten op voorraad. Prijzen zijn concurrerend en bezorging op zondag is mogelijk.

Stan D 13-09-2021

Op zondag eenvoudig en voor de scherpste prijs een koelkast besteld met de toezegging dat deze op maandag wordt geleverd. Helemaal waargemaakt door Bemmel & Kroon! Conform afspraak geleverd door een vriendelijke en zeer punctuele bezorger van Dynalogic en de nieuwe koelkast staat nu op maandagmiddag al tevreden te snorren. Hier houd ik van 😀

Arjan 13-09-2021

Zondagavond wasdroger besteld, maandagmiddag geplaatst! Top, heel snel met duidelijke 'tracking' voor het aflevermoment, correcte plaatsing, goede prijs.

Guusta Eenink 13-09-2021

Goede en zorgvuldige voorlichting en groot assortiment. Ook in verleden perfect geholpen. Daarom nu opnieuw bij dit bedrijf een machine aangeschaft.

Marlies 13-09-2021

Zeer snelle en goede communicatie, nette bezorgers. Goede prijs kwaliteit en er werd meegedacht toen een product niet onmiddellijk leverbaar bleek.

Jeanne van Beek 13-09-2021

Besteld via webshop. Snelle reactie op mails. Deskundige telefonische hulp. Bij het afhalen werd het apparaat in de auto getild.

Luuk de Ruijter 12-09-2021

Hoewel de bezorgers iets later waren dan gepland (een hele grote demonstratie in Amsterdam, tja, dan kun je plannen wat je wilt...), hebben ze mijn machine gewoon naar boven gesjouwd - en dat is geen kleinigheid op een Amsterdamse trap, geen lift, en de was-droogcombi is echt heel zwaar.
Daarna nog wat typische onvoorziene omstandigheden (smal gangetje, keukenvloer niet echt waterpas) maar de heren lieten zich niet weerhouden: de machine zou hoe dan ook draaien als ze weggingen, en dat is gelukt. Perfect waterpas, hartstikke stil. Toen hebben ze ook nog mijn 40 jaar oude Miele naar beneden gesjouwd, na hem eerst nog even vakkundig te hebben ontdaan van enkele gietijzeren blokken. Maar ook heel opmerkelijk: ondanks alle extra moeite en inspanning bleven ze steeds uitermate beleefd en vriendelijk. Een grote pluim!

Kuipers 12-09-2021

Vriendelijk telefonisch contact gehad snelle service en correcte afspraken.
Zeer fijne en vriendelijke chauffeur.

j de wit 12-09-2021

goede prijs en behulpzame verkopers nemen de tijd voor je met goed advies en tips waar opgelet moet worden
veel keus

Miranda 12-09-2021

Op de afgesproken dag de wasmachine ontvangen. Dit was op zondag, wat een service. Netjes mail met een tijdslot van levering. Hé kon zelfs de chauffeur volgen.

Marcel 12-09-2021

Na onze vakantie deed onze 5 jaar oude wasmachine het ineens niet meer, daar sta je dan met 3 koffers vuil wasgoed! Omdat ook de droger soms kuren vertoonde, zijn we naar Bemmel en Kroon gedaan in de Cruquius. De verkoper was zeer vriendelijk en totaal niet opdringerig 👍, binnen 10 minuten zijn we geslaagd voor een Bosch droger en warmtepomp droger. Het goede nieuws was dat deze de volgende dag al afgeleverd en geïnstalleerd werden zodat was na was gedaan kom worden! Wij zijn erg tevreden over de geleverde service, prijs en snelheid.

Monica 12-09-2021

Supersnelle levering. Binnen 24 uur bezorgd. Prima verpakt en goed ontvangen

Marco 12-09-2021

De inbouw combimagnetron was scherp geprijsd op de site waardoor mijn keuze van bestellen daarop viel.
Vooraf heb ik recenties op internet gelezen waarna ik met een goed gevoel het apparaat bij deze firma besteld heb.
Je kon bij het bestellen duidelijk de voorkeurs dag van levering aangeven en dat het oude apparaat retour genomen moest worden.
Voor de aflevering werd ik goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
De aflevering ging keurig en het oude apparatuur werd zonder morren meegenomen.
Het apparaat was makkelijk te installeren en werkt goed.
Ik ben dus zeer tevreden en kan niks bedenken wat beter zou kunnen.

Marr 12-09-2021

Onwijs fijn geholpen door het personeel. Goed advies gekregen en een onwijs snelle levering. Ook had ik zelf het verkeerde artikel besteld en kon dat super snel en makkelijk opgelost worden. Zeer tevreden en een super goede service. Ik weet waar ik voortaan mijn witgoed bestel.

liliana 11-09-2021

Alles goed; duidelijke site, perfecte levering. Telefonisch goed bereikbaar.

Breukers 11-09-2021

overzichtelijk
ruime keuze
jammer dat er een verkeerde info is gegeven aangaande de maatvoering van de kookplaat. Moeten nu het inlaat gat in het keukenblad voor een deel vergroten.
Wij hadden de bestaande maat in de winkel destijds doorgegeven. Ons werd toen gezegd dat de nieuwe kookplaat erin zou passen ( standaardmaat).

Louis 11-09-2021

Snel geleverd, lang bereikbaar, prettige service.
Foutje op de website is meteen aangepast.

Marijke 11-09-2021

Snelle levering en zeeeer professionele aansluiting, vriendelijk personeel en alles in goed overleg.
Vrijdag de wasmachine on line besteld, zaterdag bezorgd.
Koop Bosch, 1 van de weinige bedrijven die niet meedoet aan het aandeelhouders kapitalisme.

Martine 11-09-2021

Wat een klantvriendelijke winkel , maken hun beloftes waar . Mijn vriezer is netjes afgeleverd op de afgesproken datum en tijd webshoo is makkelijk en telefonisch ool super geholpen

Bobby 11-09-2021

Ik had een wasmachine nodig. Er was een zomeraanbieding waardoor de aankoopeuro goedkoper was dan elders. Het bestellen ging gemakkelijk wel nog even contact gehad met de klantenservice. Prima geholpen. De levering werd ook keurig gedaan . Vriendelijke en vakkundig. Enige was dat ik geen mailtje kreeg in welk tijdsbestek ze zouden komen maar daar was ik snel achter via de klantenservice. Het berichtje een half uur van te voren zou krijgen kwam ook niet maar dat werd helemaal goed gemaakt door vriendelijke en snelle afhandeling door de koeriers.

L kostman 11-09-2021

Er was veel keuze en ik ben blij met de snelle en goede service. Als je wilt heb je de volgende dag al een wasmachine!

H.Slegt 11-09-2021

De site van Bommel & Kroon is zeer uitgebreid en gemakkelijk om de gewenste artikelen op te zoeken.
Heb ook de wasmachine besteld en is de volgende dag op afspraak geleverd
Netjes op plaats gezet en uitleg gehad over de werking van de machine

Lies 11-09-2021

Prijs onderzoek gedaan op internet en toen kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht. Miele droger was ergens anders goedkoper en
dat heb ik doorgespeeld naar Bemmel en Kroon en binnen een paar minuten kreeg ik van hun een aangepaste prijs die onder
de prijs lag van de andere leverancier. Helemaal Top. Een echte hollander toch.

Okkie 11-09-2021

De order is precies volgens afspraak geleverd. De bezorgers waren ook super vriendelijk. De bezorgers vroegen ook netjes of ze het oude apparaat mee moesten nemen. De verpakking van het nieuwe apparaat ziet er perfect uit. Of het apparaat goed werkt weet ik nog niet. Het apparaat wordt dit weekend geïnstalleerd.