Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Beer Dekkers 05-04-2021

Zaterdag voor Pasen op internet besteld en maandag 2e Paasdag geleverd. Prima gedaan. En nog een goeie prijs ook.

P. H. Van Binsbergen 05-04-2021

Ruime keuze en een prima prijs. Levering prima te volgen en snel en op tijd.

Chris 05-04-2021

Mooi combi deal van Siemens Wasmachine & Droger samen gekocht.

Duidelijk communicatie.

Snel geleverd, met perfecte installatie service.

Highly recommended !

Esther 05-04-2021

Toevallig via Google op deze website terecht gekomen. De site ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Goede omschrijving van het product. Op zondagavond besteld (1e paasdag) en maandag al in huis. Super nette service en stipt bezorgd op de tijd die aangegeven was. Een tijdvak van 3 uur gekregen voor bezorging en een half uur van te voren bericht dat de bezorger er aan komt. Dus ook niet de hele dag thuis te hoeven wachten. Erg tevreden klant.

DL 05-04-2021

Eerder bij Bemmel en Kroon besteld, levertijd was toen erg lang en langer als beloofd.
Vandaag een tweede kans voor Bemmel en Kroon, wilde via hen een nieuwe vrieskist bestellen die ook voorradig was. Maar helaas, ten eerste wilden ze de laagste prijs garantie niet waar maken. En daarnaast dacht men dat ik wel akkoord zou gaan met dezelfde prijs als waarvoor de concurrent het artikel verkoopt. Daar trappen we dus niet in, ik de moeite nemen om te zoeken naar een voordeligere aanbieder en hen de kans geven om daar onder te gaan zitten. En al helemaal niet daar ze voor services die bij de concurrent standaard zijn (uitpakken en aansluiten), ook nog even 20 euro wilden vangen. Nope, twee maal niet een ervaring om over naar huis te schrijven, dan doe je er toch echt verstandiger aan om zelf de voordeligste aanbieder te zoeken en goed te letten op randvoorwaarden alvorens te bestellen.

Bart 05-04-2021

Vrijdagmiddag gebeld voor de speciale paasprijs van een afzuigkap, en die prijs was best goed. Meteen besteld en de volgende dag geleverd. Snelle service, uitermate vriendelijke medewerker.

Lars 05-04-2021

Heb mijn nieuwe wasmachine, met ordernummer: BKI969781, via Bemmel en Kroon besteld. Ik heb voor dit bedrijf gekozen vanwege de scherpe prijs en de uitgebreide aflever mogelijkheden. Heb op 1ste Paasdag besteld en machine is 2de Paasdag al geleverd. Kon het eerst niet geloven, maar 2de Paasdag stond de machine netjes aangesloten op zijn nieuwe plek in de kelder. Helemaal super, dankjulliewel. Ga jullie zeker aanbevelen bij vrienden, familie en kennissen en bij een volgende aankoop zal ik zeker aan jullie uitgebreide keuze denken.

Albert 05-04-2021

Goede webshop die tegen mooie prijs de volgende dag al levert. Ook met de pasen is deze regel van toepassing en met een betrouwbare transporteur die je op de hoogte houdt en de levertijd aanpast met steeds kleinere marge. 2e koop bij Bemmel en Kroon omdat de eerste koop ook al perfect ging

Joop de vries 05-04-2021

Snel betrouwbaar en keurig. Mooi apparaat met duidelijke instructies. Bezorgen prima geregeld

Marinus 04-04-2021

Wasautomaat vn het merk Bosch gekocht. Een goed product en goeie kwaliteit.Hele snelle levering en goede service. Zeer klantvriendelijk.

Goeie en snelle service! 04-04-2021

Mijn 20 jaar oude Amerikaanse koelkast had opeens besloten ermee op te houden. Op zich prima na 20 jaar, maar wij zaten vervolgens met al onze voorraad die langzaam aan het bederven was. Op dezelfde dag een nieuwe Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel & Kroon en de volgende dag stond de koelkast al in huis. Naast dat ik keurig telefonisch advies had gekregen over welke modellen voor mij geschikt waren, kreeg ik ook nog een nieuwer model dan ik in principe had besteld. Dit omdat het model wat ik had besteld uit de voorraad was gehaald.
Over de bezorging was ik iets minder te spreken. De bestelwagen had geen laadklep en dus moest de loeizware koelkast door de 2 bezorgers uit de auto getild worden. Hierbij is er lichte schade aan de koelkast ontstaan. Een metalen plaatje was verbogen.

Koos Glasbergen 03-04-2021

Beko vaatwasmachine besteld. Na drie weken gebeld of de bestelling al klaar stond voor levering. Bestelde machine werd pas over drie weken geleverd. Leveringsproblemen BEKO. Alternatief werd geboden en die werd na 2 dagen geleverd. Op afgesproken tijd en ik werd op de dag continu op de hoogte gehouden met de geplande tijd.

Astrid 03-04-2021

Dit bedrijf doet echt wat beloofd , vandaag besteld morgen in huis .En netjes op tijd en super vriendelijk personeel Een echte aanrader.

Nancy 03-04-2021

overzichtelijke site met vele keuze mogelijkheden waardoor het kiezen gemakkelijker word ,de prijzen zijn echt goed en ook nog een heel snelle levering is helemaal top

Ruud van Teylingen 03-04-2021

De spullen zijn door zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers thuisgebracht.

Martijn 03-04-2021

Super goede service en scherpe prijzen !
Tweede bestelling nu gedaan en alles netjes verlopen. Bestelnummer: BKI967480
Ik bestel voortaan alles via Bemmel en Kroon.

Dekker 03-04-2021

Wasmachine van Bosch besteld op 1 april deze was niet meer op voorraad. Er is ons een nieuwer model aangeboden voor het zelfde geld.Vandaag 3 April is de wasmachine geleverd door vriendelijke bezorgers. Ook de levertijd was goed te volgen via de link in de mail en sms'jes. Zeer tevreden over de aankoop en service.

De Graaff 03-04-2021

Al diverse keren grote huishoudelijke aankopen gedaan en elke aankoop is voortreffelijk verwerkt, incl. de aansluitingen.

Bert 03-04-2021

Gisteren s middags combimagnetron besteld en vandaag keurig op de hoogte gehouden van leveringstijd helemaal top

Lienke Heerema 03-04-2021

Zeer tevreden met de aankoop en bezorging. De monteurs waren ook behulpzaam en zeer vriendelijk. 👍👍

Schoenmaker 03-04-2021

Supersnelle service. In no time nieuwe vaatwasser aangesloten, werkend, en oude apparaat meegenomen. Het schrijven van deze review duurde langer. Top. En de bezorgers
waren professioneel en vriendelijk.

Ma ria 03-04-2021

Ik ben erg tevreden over de shop. Ik had graag bij mij in de buurt naar wasmachines gekeken maar nergens stond de wasmachine die ik op het oog had. Besloten om dan toch maar on line te bestellen. Hij was bij Bemmel en Kroon toevallig dat moment 10euro goedkoper dus besteld. Vond het best spannend, was voor mij een onbekende winkel maar is heel goed uitgepakt. Duidelijke website, goede bezorging door aardige mensen. Echt een aanrader!

Klaas 03-04-2021

Prettig contact, zowel telefonisch als per mail. Bestelde koel-vrieskast niet meer leverbaar; prima alternatief geboden en conform afspraak tijdig met vooraankondiging en track en trace door vervoerder geleverd. Prima dus!

Johan meeuwissen 03-04-2021

Veel keus.
Service prima.
Contact Prima.
Produkt vlot geleverd en op tijd.
Prima Winkel

filippo 03-04-2021

service slecht, heb een bestelling gedaan, stond op op voorraad. maar kreeg 5 weken later mijn bestelling. heb zelf 2 keer gebeld waar mijn bestelling bleef. heb van bemmel en kroon en van de leverancier geen telefoon of mail of sms gehad dat mijn bestelling langer ging duren dan verwacht terwijl het op de site over duidelijk staat. daarom een 3.