Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Y. Tolan 16-02-2024

Gisteren order geplaatst en vandaag percies de aangegeven tijd heb ik het binnen geweldig!, ik wardeer het zeer😊👍👍👍

John 16-02-2024

Snelle accurate service zowel voor wat betreft de aankoop alsook de levering en installatie!!

Tevreden Klant 16-02-2024

Dit is een winkel zoals je wenst dat een winkel is.
Snel, netjes en bij een klacht adequaat reageren.
Bij ons werkte de nieuwe droger helaas niet, na een mailtje naar Bemmel en Kroon werd er nieuwe geleverd.
Zo hoor je met klanten om te gaan!
Prima service!!

Sjaak 16-02-2024

snelle levering, besteld om ca 17.00uur en andere dag voor 10uur geleverd. We hebben al vaker apparatuur bij Bemmel & Kroon besteld en hebben zeer goede ervaring.

J van W 16-02-2024

Fijne winkel, wij hebben via de webshop besteld ! Goede beantwoording van vragen, vriendelijke bezorgers. Wij hebben hier meermaals besteld, Bemmel en Kroon was elke keer de goedkoopste en een snelle bezorging met uitgebreide keuzemogelijkheid van tijden! ga zo door!

Rudolf w j g 16-02-2024

Fijn bedrijf .goed advies en geen
opdringerige verkoop ruime keus .scherpe prijs. correcte aflevering en installatie kortom zeer tevreden

Robert 16-02-2024

In de winkel goed geholpen. Duidelijke uitleg en service. Op gewenste dag werd het fornuis met inductie geleverd. Avond ervoor een tijd gekregen met de mail. Op bezorgdag werd ik kleine 15 min voor levering gebeld. Levering ging snel en netjes. Ik ben dus zeer tevreden.

Olthof 15-02-2024

Keurig verzorgd. Goed bestel proces. werkt uitermate gesmeerd. Omdat ik de betaling had geannuleerd, heb ik ze gebeld om me te helpen. Binnen een paar minuten werd me een ideal link gestuurd en kon ik alsnog betalen. En gelijk volgende dag geleverd! Top!

Bianca M 15-02-2024

Ik heb al een paar keer witgoed aangeschaft via deze winkel en ik ben er tot nu toe heel tevreden over. Ik vind het een pluspunt dat je de klantenservice van die winkel tot 23:00uur in de avond kunt bereiken. Al meerdere keren kon ik zo advies krijgen over producten, ook al was het laat in de avond. Op de dag van bezorging krijg je netjes van tevoren te horen wanneer ze komen bezorgen. Ook zijn ze de beroerdste niet om mee te denken over oplossingen en korting te geven als je hetzelfde product ergens goedkoper hebt gezien. Ik vind dat Bemmel&Kroon de klanten op nummer 1 heeft staan.

Nico Bos 15-02-2024

Goede service en op tijd alles gebracht. Prijs verhouding goed met anderen aanbieders.

Prima en snelle service. 15-02-2024

Zeer eenvoudig diverse modellen Wasdrogers vergeleken, gekozen en besteld. De volgende dag geleverde, tussen de daarvoor aangegeven 2,5 uur tijdslot. Keurig en snel alles afgehandeld.

Marcel 15-02-2024

Wij zijn zeer tevreden met ons kookplaat en is door een vriendelijke man geleverd en geplaatst , een aanrander

Machiel 15-02-2024

Ik bestelde een nieuwe droger, maar na een half uurtje wenste ik toch liever een iets ander model. Mailtje gestuurd naar Bemmel en Kroon en ik kreeg direct een nieuwe order en een betaallink om het verschil bij te betalen. De dag erna kreeg ik de juiste droger netjes thuisgeleverd, en mijn oude droger werd ook opgehaald. Dus, erg tevreden over de gegeven service, en het gemak om de order tussentijds te wijzigen.

Jolanda 15-02-2024

Ik heb wederom voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze tenminste met je mee denken. Altijd goede tips en duidelijk verstand van zaken. Vriendelijk personeel en heel goed bereikbaar. Ook de prijs was heel erg goed. Gisteren is alles zeer vakkundig geïnstalleerd. Ook weer iemand die met goede tips komt voor het gebruik en ook nog eens reuze vriendelijk was. Kortom voor mijn volgende aankoop ga ik zeker weer naar Bemmel en Kroon en ik kan ze ook iedereen aanraden.

Wat betekent weergavenaam? 14-02-2024

Wel 4 hoog de trap op gesjouwd maar helaas bij plaatsing incompetent. Hij kreeg hem niet waterpas en waterafvoer verkeerd aangesloten.

R. Le Grand 14-02-2024

De afgelopen tijden zijn hier vele werkzaamheden verricht om de plaatsing van een vaatwasser op 2 februari 2024 (ook gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude/Rijndijk op15-12-2023), als ook de wasmachine/droger zodanig in te plannen, dat het installatie team zo min mogelijk hinder zou ondervinden van de overige werkzaamheden. Zowel bij het plaatsen van de vaatwasser als de wasmachine/droger was het team van Bemmel en Kroon uitermate behulpzaam om e.e.a. zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Bovendien was bij de aanschaf van alle twee de machines (Wasmachine/droger op 27-01-2024) de hulp en het advies van het personeel in de winkels voor mij van grote waarde

Saar 14-02-2024

Heel tevreden met de service van Bemmel & Kroon. Ik heb een wasmachine en een droger gekocht. Ze gaven een snelle reactie op mijn vragen (ook in het weekend en buiten kantoortijden). Ik had ervoor gekozen om de factuur meteen te betalen. Toen bleek echter dat de droger niet meteen leverbaar te zijn en werd de factuur automatisch gesplitst zodat ik toch niet alles in 1 keer hoefde te betalen. Aangezien ik dit al wel had gedaan werd ik buiten kantoortijden gebeld door Bemmel en Kroon. Ik vond het geen probleem om even te wachten op de droger, daarnaast vond ik het geen probleem dat ik alles had had betaald. Ze zouden eerst de wasmachine leveren, zodat ik daar niet op hoefde te wachten en ik zou een seintje krijgen zodra de droger leverbaar was. Toch zeer klantvriendelijk dat Bemmel & Kroon meedenkt. Ik had de bezorgdag gekozen (gaat handig, kan je online zelf uitkiezen wat jou het beste uitkomt). Uiteindelijk bleek dat de dag voordat de wasmachine geleverd zou worden, de droger inmiddels leverbaar was. Toen ik om 19 uur de mail zag dat ik kon aangeven welke dag ik de droger wilde hebben, kon ik dit zelfs de volgende dag al geleverd krijgen. Dit was op de dag dat de wasmachine ook geleverd zou worden. Ik had er een hard hoofd in dat dit echt ging lukken. Maar het klopte: de volgende dag stonden ze voor de deur en werden de wasmachine én de droger geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de planning en een half uur voordat ze op de stoep stonden werd ik ook nog even gebeld. Ik had gekozen om alles aan te laten sluiten, ook dit werd keurig verzorgd. Dus ik ben positief over het kopen bij Bemmel & Kroon! Aanrader!

Cor Weijers 14-02-2024

Ordernummer *****88.
Overal op Internet kan je bedrijven vinden die apparatuur aanbieden, zo ook Bemmel & Kroon. Echter dit bedrijf onderscheidt zich door niet alleen een scherpe prijs te bieden maar ook door een perfecte service en persoonlijke betrokkenheid van de verkoper. Het gaat hier niet alleen om een product te verkopen maar vooral om goodwill te kweken waardoor je zeker in de toekomst opnieuw van hun diensten gebruik zal maken en ook anderen op dit bedrijf zal attenderen. Chapeau!

Marc den Hertog 13-02-2024

Mijn vader adviseerde mij de site van Bemmel en Kroon na de aankoop van hun kookplaat. Normaliter ga ik altijd voor de bolletjes en de koude blauwe maar al snel was ik deze vergeten. De site van Bemmel en Kroon was heel overzichtelijk. Een mooie uitgebreide filter waardoor uren scrollen en wikken en wegen ons bespaard bleef. Als snel was er een keuze uit twee apparaten. Na wat heen en weren tussen mooi, praktisch en verstandig werd het uiteindelijk de duurste maar vergelijkend met de bolletjes en de koude blauwe (kon het toch niet laten) bleek deze zeer scherp geprijsd te zijn en was de verlengde garantie ook doorslaggevend. Bij het afrekenen bleken ze werken met de bezorgdienst Dynalogic. Dat is echt een hele fijne partij om je spullen door te laten leveren. Je wordt keurig op de hoogte gehouden en zelfs gebeld 10 min voor levering. Een aanrader. Al met al zijn wij zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Hans den Oudendammer 13-02-2024

Ik heb me breed georiënteerd op de aanschaf van een goede en betrouwbare combi oven. Kwam prijstechnisch direct terecht bij Bemmel en Kroon. Ruim €300 goedkoper dan bij de detailhandel Ordernr. BKI1272275

Alpay 13-02-2024

Droger gekocht via Bemmel&Kroon voor de beste prijs die je kon krijgen met een super service. Heel tevreden... voortaan zal ik altijd bij hun als eerste kijken indien ik nieuwe witgoed wil.

Massin 13-02-2024

Snelheid bezorging en advies aan de telefoon was gewoon professioneel, prijs goedkoper dan ergens anders

Rob 13-02-2024

Winkel met veel keus. Goed advies ontvangen i.v.m. vervanging van een vaatwasser. Waren hiervoor al juist geïnformeerd omtrent aanschaf van een inbouw oven. Keurig personeel met verstand van zaken. Volgende aanschaf weer bij deze witgoed zaak.

Cor Weijers 13-02-2024

Overal op Internet kan je bedrijven vinden die apparatuur aanbieden, zo ook Bemmel & Kroon. Echter dit bedrijf onderscheidt zich door niet alleen een scherpe prijs te bieden maar ook door een perfecte service en persoonlijke betrokkenheid. Het gaat hier niet alleen om een product te verkopen maar vooral om goodwill te kweken waardoor je zeker in de toekomst opnieuw van hun diensten gebruik zal maken en ook anderen op dit bedrijf zal attenderen. Chapeau!

Mark en Jana 12-02-2024

Goede prijs voor afzuigkap en prima installatiewerkzaamheden. klasse gewoon…